Přejít na obsah

Jaky sportovni podvozek a na kolik vyjde?


Luke288

Doporučené příspěvky

Jde všechno, ale je třeba si uvědomit,že tu radíme lidem, co většinou vůbec netuší jak to ve finále bude s jejich autem (řešil jsem to samé) co rada to originál, každý si to svoje vychvaluje a stejně nevíš co od toho nakonec čekat...

Pokud s autem hodlá někdo jezdit denně po běžných cestách, je těch 30mm na Octavii podle mě ideální kompromis mezi vzhledem a komfortem.

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako ja nenajzdim vela cca 10 000km rocne v zime skoro nejazdene iba sem tam cez vikend a sem tam lyzovacka a ostatok cez leto, aj to je taky mix 65% okresky a 35% dialnice. Zase rozdiel medzi 30 a 40mm nevidim nejak horzne ono aj seriove pruziny budu trosku unavene tak pocitam ze to neklesne tych 40mm ale mozno len 30-35mm. Co mi pisali chlapci co predavaju sport. podvozky ak chcem zachovat co najviac komfortu tak mi odporucili iba pruziny na seriove tlmice so znizenim max tych 40mm, alebo max pevny podvozok (sport. pruziny a tlmice) 30/30.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kluci je třeba u štelováku měnit i tyčky stabilizátoru,třeba u fabie rs jsem musel. Co u octavie 2 rs??? Díky

 

Ano je.

 

 

Jinak pro všechny ostatní... Chápu, že jsme limitováni financemi, které do auta chceme vrážet... Narážím na ten fakt, že jsem rok jezdil na podvozku TAtechnix...

Za sebe mohu říci... Už nikdy víc! Tolik zklamání jsem u jednoho produktu snad nezažil(kdyby chtěl někdo popsat podrobné problémy, klidně napíšu do zpráv).

 

Včera jsem se vrátil ze servisu s podvozkem v-maxx(vím, není to H&R - ale kvalitativně a provedením úplně jinde než TAtechnix), výškově a tuhostně stavitelným.

Je to minimálně o třídu jinde, úplně odlišně "komfortní" svezení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem oboje měl/mám, tak srovnávat můžu. Když teda pominu ty jízdní vlastnosti.

Věř mi, že tak nešťastně jak má řešený tlumič a jeho "ukotvení" v těhlici tatechnix, snad ani není možný. Nechal jsem si ho montovat

přímo v servisu, kde prodávají tatechnix a i jejich člověk si s tím nevěděl rady a proto jsem přešel na vmaxx. 

 

Kdyby se mi s tím podvozkem nedělo to, co se dělo... Nechal bych si ho a ušetřil bych 15k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, mám dotaz. 

 

Octavia RS II najeto 130tis. Před týdnem jsem měnil komplet podvozek- pružiny+ tlumiče vše originál škoda. 

Svezení parádní ale chtěl bych to trochu snížit( auto se dost naklání) 

Pročetl jsem to celé a nejsem z toho moc moudrý

 

Otázka zní: 

 

Můžu na nové originál tlumiče OII RS dát pružiny Eibach PRO KIT (navrženy a testovány pro komunikaci s originálními tlumiči) ? ? ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dat klidne muzes ja to tak mam akorat k tomu mam tlumice bilstein, ale kamos to ma na origo tlumicich a zadny problem. Ty pro kit jsou navrzeny na seriovy podvozek snizi se ti to cca.o 2cm. Pak delaji jeste sport kit a tam uz je to o tusim 35mm a to uz je potreba menit za tlumice se zkracenou pistnici..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono to trva trosku dyl jelikoz vetsinou pokud neni skladem tak se to objednava a to chvilku trva, ale standart jsem to mel do mesice vzdycky a vsechny veci tam jsou dobra kvalita. Ne jako ta-technix a podobny firmy.. jinak za me bych radeji nez tu vyztuhu vzal spodni rozpernou tyc od eibachu to mi dava vetsi smysl jak zlepsit jizdni vlastnosti.

Editováno: , autor: Arlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já platil v autorizovaném servisu  za  1ks přední tlumič cca 1100kč zadní cca 2000Kč kus plus pružiny zadní 1400Kč kus a přední kolem 1000Kč. Teda celkem 9000Kč + nějaký ten silentblok a práce. 

No žádná levná sranda to nebyla. Ale jízda nesrovnatelná a to v podstatě autu původně nic nebylo a mělo najeto 125tis. ale já chtěl podvozek nový. 

A v kombinace s novými pneumatikami to drží jako prase :-) 

 

No když to tak píšu a počítám tak asi raději zůstanu u toho originálu než zase vyhodit 4tis za Eibach Proo kit. 

 

Ono to v té škodovce postavili dobře, ale musí to být vše nové- pak je to panečku svezení 

Editováno: , autor: FFLIP3P
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to není 9000,- ale 11000,- a to jsem původně měl taky takovou kalkulaci a s předním horním uložením, prachovky, silenbloky suma sumárum cca 14000,- a práce 3000,-

JJ špatné počty :-) a teď koukám na fakturu a ty přední pružiny 1ks 1990 Kč  :kol-87:  proboha to je dost.

 

Já totiž dělal vše najednou i rozvody+brzdy atd.. takže jsem to odhadl špatně tu cenu---- no je to raketa 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, já to tady někde počítal, a bylo to komplet výměna kolem 17000,- origo RS na combi OII ale říkám si, že jsem do toho měl jít, ten sportovní podvozek je dost nízko na denní ježdění a dost se mu si přemýšlet o parkingu...

Ale zase to vypadá líp, je to něco za něco... U sebe v topicu mám srovnání s origo RSkou... Je to poznat ten rozdíl...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...