Květen 28, 201510 r Hele a máš opravdu pro RS? Protože jestli poslali pro normal, tak to tak odpovídá... A co pružiny,ty jsou OK?
Květen 28, 201510 r No mělo by to být pro RS,na krabici toho moc není. Jinak by to bylo dobré,o něco málo tvrdší než origo. Ale chtělo by to ještě tak o ty 3 - 4 cm dolů Upraveno Květen 28, 201510 r od Milhauss
Červen 5, 201510 r Kluci, máte někdo zkušenosti nebo reference ohledně podvozků firmy ap Sportfahrwerke ?
Červen 11, 201510 r Tak jsem nakonec objednal po přečtení uživatelských recenzí ty AP... Tak snad jsem neudělal chybu, společně vyměním i horní uložení předních tlumičů, prachovky a pokud bude třeba tak i dorazy, aby to bylo celé pěkně nové. Dám potom info o tom podvozku.
Červen 12, 201510 r Taky jsem na něj koukal,tak pak dej vědět jak to vypadá a jak se na tom jezdí. Na kolik vyjde??
Červen 12, 201510 r 9500,- tlumiče a 3500,- ostatní díly = nové uložení, manžety, dorazy to už je vše originál. od pondělí by mělo být auto v servisu a ve středu snad hotové Bavil jsem se dneska osobně s jedním klukem a má AP na Civicu a říkal že je maximálně spokojenej, tak uvidíme. Sám jsem zvědav
Srpen 20, 201510 r Tak mám najeto na novém AP podvozku 3000km... Pocity jsou smíšené avšak se toto dalo očekávat. Nebudu se tu rozepisovat ohledně jízdních vlastností, každý jezdíme jinak a každý bude mít jiný názor, takže jen stručně. Klady: - auto lépe sedí v zatáčkách a lépe drží směr, nenaklání se a dá se jezdit rychleji v zatáčkách - nižší odpor vzduchu, klesla mi spotřeba cca o 0,4l/100km - vzhled, auto je pěkně přisedlé k zemi Zápory: - auto je tvrdší, pocitově ještě o něco více jak originál RS (stále ale ještě v únosné míře myslím) - v noci mě oslňují už i ty nejmenší auta, která mi dříve vůbec nevadila (vyřešeno nastavením sedačky do max.horní polohy, což ale ve městě trochu ztěžuje výhled na horní semafory) - nízká světlá výška - horší prostup terénem, resp. už jsem škrtl i na retardérech ve městě, na výjezd na obrubník rovnou zapomeňte (dobrá zpráva je ta, že i při plně naloženým autě už to níž nejde) Shrnutí: osobně jsem věděl do čeho jdu, svezl jsem se v RSce a je to hodně podobné, trochu tvrdší, ale dá se to. V porovnání s origo klasickým podvozkem je to motokára, takže kdo je zvyklý na komfort a nechce se ho vzdát tak na tohle zapomeňte a dejte originál. Ten kdo říká, že se v tom nedá vozit rodina, tak to taky není pravda, jela se mnou celá rodinka, plné auto vč. narvaného kufru a prostě to jde, jen se musí dávat pozor na přejezdech a na díry a když se pozor nedá, no tak to prostě drbne a jede se dál, zase takový problém to není a na silnicích 1.třídy je to naprosto OK. Tento podvozek vzhledem k ceně je hodně zajímavý a dle člověka, co má podvozek od KW je to velice dobré a vlastnostmi skoro shodné, takže určitě případně neuděláte krok někam špatným směrem, záleží tedy pouze na tom, kde jezdíte, na co auto potřebujete a jestli jste ochotni snížit komfort na úkor vzhledu a funkčnosti při ostřejší jízdě... Pokud bych se rozhodoval u dalšího auta, asi bych už toto znovu nepodstoupil a to z důvodu následujícího: 1. už jsem párkrát potřeboval zaparkovat na horším místě a prostě jsem musel hledat dlouho kam zajedu 2. naše silnice 2.tříd a dálnice nejsou na tyhle podvozky stavěné a vzhledem k tomu, že začnu jezdit s dětmi na výlety a případně dovolené, bude to chtít větší komfort Snad to jsou cenné rady a pomůže to někomu se rozhodnout Kdyby někdo chtěl něco konkrétního, ptejte se, zkusím odpovědět Tak už mi přišla první SZ a myslím,že bude dobré zde ještě tuto informaci uvést: NE,NEHODLÁM SE PODVOZKU ZBAVOVAT, AČ JSEM ZDE UVEDL, ŽE BYCH PŘÍŠTĚ NEJSPÍŠ UŽ SPORTOVNÍ PODVOZEK NEDÁVAL,TAK JSEM S NÍM NAPROSTO SPOKOJENÝ A MOHU HO OPRAVDU DOPORUČIT VŠEM, KTEŘÍ JSOU ROZHODNUTI NA SPORTOVNÍ PODVOZEK PŘEJÍT [emoji6] Upraveno Srpen 20, 201510 r od Stringo
Srpen 24, 201510 r Nojo tak pro parádu musí člověk něco obětovat. To rychlejší projíždění v zatáčkách je pro sportovce, já to nijak nepociťuji, jezdím stejně jako jsem jezdil. Retardéry u mě nejsou problém. Tvrdé to je kurefsky, to uznávám. Oslňování autama ve větší míře nepozoruji, spíš obráceně Ačkoliv to mám nízko, oslňuji já je
Srpen 25, 201510 r Clinte,ty máš za 1. Origo sport.podvozek o skoro 1,5cm vyšší, máš bi-xenony a celkově se mi zdá, že je OIII vyšší oproti OII (ale nemám to ověřené).
Září 4, 20159 r Zdravim octávkáři, mel bych dotaz, chci su koupit pevne snizeny podvozek na moji II RS, ale rozmyslim se jestli -20/-20 nebo -30/-30. Nemate nekdo fotku RS s timto snizenim abych vedel pro co se rozhodnout? Predem dik Upraveno Září 4, 20159 r od Amimous
Září 4, 20159 r Koukni na moje vlákno (na konec vlákna) a uvidíš snížení které odpovídá u RS o -20mm a rozhodně bych níž nešel,už teď mám občas problém se zajištěním Upraveno Září 4, 20159 r od Stringo
Září 4, 20159 r Ok mrknu doma, ted jsem na mobilu. Ja tam mam ted stavenej a kola mam zaroven s blatnikem, mozna ze i nejakej mm pod a je to sileny. Bohuzel jsem to tak koupil od herr mana z NDR, kde na takovy snizeni maji silnice. Jenze v mem okoli je to tak na SUV a uz jsen maskou oliznul i mistni zeleznicni prejezd, takze takhle bych si auta moc dlouho neuzil. Nejsem tuner, takze mi to staci fakt jen o tu šošeň níž jak original, abych s tim mohl jezdit i po silnicich 2. třídy a nemusel se rosit nad kazdou nerovnosti . Kazdopadne v pondeli povalim do servisu poresit kterou znacku a hned ukazu jak to vypada, at maji predstavu i ostatni o kolik to je dole Upraveno Září 4, 20159 r od Amimous
Září 4, 20159 r No tak ten stavěcí zvedni,dělají se většinou -20 až -50 tak to zvedni a máš to... Případně doporučuji to co mám já (až se podíváš na můj topic) informace o dojmech máš cca 6 odpovědí zpátky foto potom u mě Upraveno Září 4, 20159 r od Stringo
Září 4, 20159 r no ja zapomel zmínit, ze mi jeden z tlumicu (predni) vytekl a v servisu mi borec rekl, ze se vyrabi jen 2 typy stavitelnych na moje auto a levnejsi varianta stoji 25k komplet, coz se mi nechce davat. Proto jsem si rekl, ze tam dam pevne snizene jen mirně, protoze mam auto na normalni jezdeni a nemam potrebu podvozek motat. pujdu asi do Weitecu GT racing -20/-20
Září 4, 20159 r Nebo zkus ten ap sportfahrwerke a jsi tam do 10 za materiál. Popřípadě pevnou sadu tlumičů na předek a zbytek nechat
Září 4, 20159 r Mel bych strach koupit stavitko za 10 na cele auto, prece jen jezdim denne po ne zrovna nove silnici 20 km do prace a zpet. Nerad bych za rok resil stejny problem.. asi pujdu do toho pevne snizeneho weitecu za 15 tycek a budu se modlit v dlouhou zivotnost.. Pro predstavu, mam to v takovem stavu a je to na me nizky kvuli cestam v tomto okrese, nemluve o tom, ze vzdy navalim predni spojler na obrubnik na parkovisti , stacilo by mi tak 10-15mm nahoru a jsem spokojen. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t34.0-12/11857759_873417119408870_560627903_n.jpg?oh=aa696b21e5d25a54caa86024d0090e0b&oe=55ECC7CA Upraveno Září 4, 20159 r od Amimous
Září 5, 20159 r Za těch deset tisíc není stavitelný. Stavitelný od ap je za 15. Jinak pěkně auto. Už jsem tě asi někde potkal. Odkud jsi? Já z Kadaně.
Září 6, 20159 r z Brna. Stejne asi pujdu do toho pevne snizeneho, jen doufam, ze tech -20mm nebude jeste niz nez je ted
Září 6, 20159 r Pokud máš stavík tak s pevným -20mm níž rozhodně nebudeš... Jak říkám, mám AP pevné snížení -30mm (což je stejné jako u RS -20mm) a je to dobré, můžu doporučit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.