pamalut Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 (editace) Je dobré v zimním období a hlavně při mrazech zahřívat po startu motor na volnoběh ? A jak dlouho necháte motor klepat ? Já nechávám podle situace tak 4-5 minut aby promazal a hned jedu. OCTAVIA 1.9 TDI,81 kw. Editováno: 13. leden 2009, autor: pamalut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 no pochybuju, že ti takhle promaže a už vůbec se nezahřeje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Nastartovat a vyrazit.Ale s citem, nevytáčet.Držet tak na2000ot/min.Volnoběh při promrzlém motoru škodí nejvíc turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 13. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2009 někteří nastartují a nechají to klepat až půl hodiny,znám takové případy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Zbytečnost, za 30min v těchle mrazech se to stejně neohřeje natolik jako 30min jízdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 13. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2009 když je motor ůplně promrzlý ,tak chvilku klepe,proto ho nechci hned zatěžovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 (editace) toto sa tu riesilo milionkrat... treba pouzit hladanie nie hned zalozit novu temu... inak keby si videl aky husty je olej trebars pri -10 C upravil by si si nazor o tom ako sa tvoj motor za tych 5 minut namaze Editováno: 13. leden 2009, autor: martino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 13. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2009 podle tvého názoru je i půl hodiny málo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 zahrievat auto na mieste je BLBOST sadni a jazdi. samozrejme nesmies ho vytacat. inak posledny tyzden som isiel v noci pri -18 a auto sa pri stati ochladzovalo (po 5 minutach co som bratovi startoval auto cez kable klesla teplota z 90 na cca 70 stupnov) takze pri drncani na neutral sa ten motor fakt bohvieako nezahrieva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 tak maximálně tomu motoru škodíš, jinak nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Kluci! Neblbněte! TDi motor se nesmi vůbec ohřejvat a nebo čekat až se zahřeje.Otec dělá do dieslovych motoru...takže ta informace je zaručená.Nastartovat a pomalou jizdou ho probudit k životu.Nevytáčet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) píše to aj v manuále, státie na mieste škodí motoru, v zápche treba pustiť kúrenie na vyšší výkon, zapnúť vyhrev sedačiek, svetlá, atd... tak ma napadlo, ako je to s nezávislým kúrením, je pri tom naštartovaný motor a škodí mu to? Editováno: 14. leden 2009, autor: wrccko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cumla Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Kdyz je to topeni nezavislé tzn. ze k tomu aby topilo nepotrbuje motor. tj ze ho zapnes samotny a ono topi a motor stoji.Jinak by to postradalo vyznam mit nezavisle topeni ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazz7 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Tady jsem něco našel o zahřívání motoru TDI http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/motorTDI.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Zahřívání jakéhokoliv TDI je zbytečné je to přímo zhovadilost ten motor neskutečně trpí a to nemluvím o TDI PD tam je to ještě vědší markanta takže tdi nezahřívat ,ale normálně zahřát jízdou a žádné vytáčení !!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 přikláním se také k názoru ihned po nastartování vyrazit do provozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinO2 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Také znám pár lidí, kteří v těchto mrazech motor nastartují a nechají kadlat, hlavně u nás ve firmě ti, jenž mají služební auto, třeba šéf pravidelně nechává octavku kadlat dobrejch 30-40minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 mě vždycky pobaví, když v tomhle mrazu někdo nastartuje auto a pak ho de čistit od ledu a sněhu... auto klepe, nezahřeje se a navíc smrdí! já sednu a jedu... každopádně ani benzínu neprospívá v tomto mraze běh na volnoběh ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 o zahřívání na místě jsem slyšel pro i proti,já říkám blbost já to dělám tak že natočím auto,sundám clonu z okna,hodím do kufru sednu,pásy a valím,takže něco málo přes půl minutu?to je ideál a točím max. do 1900ot. ale někde už jsem to zminoval,tuším u spojek,a co nákladáky?než nafoukají vzduch tak taky točí min.5 - 10 minut než vyjedou a taky jsou to TDi,no ale tam to asi jinak nejde! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 hoši u 1,8T 20V platí asi to samé jako u TDIček nastartovat a jet jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Zahrivat klapanim na miste je blbost. Motor se prohriva pomalu, takze olej je dlouho tuhej a pri volnobehu ma melej tlak. Z techto duvodu se nedostava kam se dostavat ma. A dalsi vec je ze se dostava pri takovemhle zahřívání motoru pronika palivo do oleje, coz vede k znehodnoceni vlastnosti oleje. Navic v nemecku je i toto zahrivani motoru pokutovane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Jsem rád že jsem to dělal a i nadále budu dělat správně.Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pamalut Vloženo 14. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2009 [Díky za rady,rád napravím své chybičky .Forum je super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 teď jen tak mimo mísu, bo často vidím taxíky stát a klapou na volnoběh i 2 - 3 hod., když nemají zrovna nějakého klienta. A když jsem se bavil s majitelem jedné větší Taxi společnosti tady u nás, vše má v TDi, tak žádné závady na motoru nemá. Auta mají nalítáno i přes 500.000 Km. Beru v potaz, že je motor zahřátý jízdou, nicméně, v tom mrazu se stejně ochladí během pár minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) toto forum je cenzurovano majitelem proti jeho vlastnim pravidlum, prispevek jeho majitel odstranil. Editováno: 25. Červenec 2009, autor: buml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.