vinos Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) Nazdar chlapi. Jak to zahřeju tak mezi 1500 až 2100 to cuká a netáhne: Zajímavé, že pouze při prudkém sešlápnutí plynu. Při velmi opatrném sešlápnutí to udělá jen občas. Byl jsem na diag. ve škodovce a řekli, že to hlásí chybu na lambdě. A jako další chybu zapalování na třetím válci. A otázka zní která je to lambda? Jsou tam dvě. A co znamená chyba na třetím válci. Tak dík za sebemenší zkušenost či radu. Martin Editováno: 14. leden 2009, autor: vinos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Podívej se na svíčku na třetím válci, tím bych začal. Pokud by to nebylo ono tak kabel. Mě to taky škubalo a nakonec to vypsalo, že nazapaluje druhý válec. Svíčky byla v háji. Myslím, že s lambdou to nebude mít nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paloucek Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Dobrý den, mám Octavii comi - 2,0I 85kW s LPG od AG. Auto jsem koupil v 127 000Km. Zatím ujeto 10 000km a cukání motoru jsem řešil již 3x, naposledy dnes. Auto jezdí skoro každý den. Baterie nedávno dobita, pravda nekontrolována při zátěži. Porucha se projevuje stejně jak jste popsal. Pokaždé to řešil jiný autoservis a vždy stejně - výměna svíček a kabelů. Po dnešku vím, že problém musí být ještě nějkde jinde. Není možné aby auto doslova žralo kabely a svíčky. Moje závada se projevuje jak při provozu na LPG tak na benzin. Moc prosím o nějákou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 A po výměně svíček to chvíly necuká nebo je to pořád stejné? Pokud je závada v zapalování, tak zbývá už jen zapalovací trafo. Chtělo by to udělat pořádnou diagnostiku, možná by se něco ukázalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
protected Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 dělalo mi to něco podobného,ikdyž asi ne v takovém měřítku, pomohla výměna váhy vzduchu,ale tu vag hlásil jako vadnou..co se týče těch kabelů-při výměně svíček se ukázal jeden kabel jako volnější, je možné že to má vliv na startování (déle točí - ve vagu vše OK) ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paloucek Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Ahoj, moc děkuji za reakce a rady. Váhu vzduchu mám novou BOSH. Na diagnostice váha vzduchu nic, ale přesto jsem do ní investoval. A nic. Vždycky to ukazuje akorát ty kabely. Předem se omlouvám za neodborné výrazy, ale jsem naprostý amatér. Musí to být závada, na kterou nemá vliv zda jedu na LPG nebo benzín. Myslím si, že to musím být spojené s elektrikou obecně. Protože palivová soustava na to nemá vliv. Při startování žádné komlikace nemám a než se to zahřeje tak ta závada je skoro neznatelná, začíná se projevovat výrazně při zahřátém motoru a při jízdě do libovolně malého kopečka. Rozjezd do kopečka je typu přískoky před. Po první výměně svíček a kabelů to vydrželo cca 3000 km. Poslední výměna svíček a kabelů nevydržela ani cestu Tábor-Beroun. Čau Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Tak pak už zbývá jen to zapalovací trafo. A vag vypisuje jaku chybu na těch kabelech? Pokud vypisuje třeba chybu zapalování na 1 a 4 válci nebo na 2 a 3 válci, tak to bude to trafo, má společnou cívku vždy pro dva válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajk.75 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Zdarec chlapi, mam hodně podobnej problem mám Oktávku combika 2.0i 85kw, rok výroby 02, najeto 105 000km, cukání se mně před rokem projevovalo taky na 1800 ot./min. a hlásilo mi to chybu na 3. válci, tak jsem vyměnil svíčky a kabely a cukání zmizelo. V současné době se mně rozsvící kontrolka elektronika motoru a hlásí mně opět závadu na 3. válci chyba zapalování. Měl jsem to napíchnuté na diagnostice a hlásí to dva kódy - závada na vstřikovacím ventilu a závada na zapalovacím modulu (cívka). Jelikož jsem vstřikovací ventil prohodil na jiný válec a chyba se objevuje stále na 3. válci tak selským rozumem už zbývá jen vyměnit zapalovací modul. Jelikož to není levná záležitost a koupení originálního dílu je cca 4500,- tak jsem se rozhodl pro levnější variantu, kterou jsem našel na netu o objednám si ho za 1500,- (země původu Německo). Jsou i levnější varianty od 600,-, ale Čína. Tak to v žádném případě. Jen jsem zapomněl podotknout, že jezdím také na LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Mám taky již měněnej modul zapalování, mě vyhořel komplet. Jen mi je divném, že ti to vypisuje chybu jen na jednom válci, jelikož ten modul je rozdělen na dvě části a to pro válce 1 a 4 a potom pro 2 a 3. Takže bych spíš čekal, že ti to bude vypisovat chybu na dvou válcích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajk.75 Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 KOLIK jsi dal za ten modul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Mě to dělali v autorizáku před rokem a půl a stál skoro 5 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajk.75 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Tak mam zapalovací modul vymenen a kontrolka se po vymazaní rosvitila znovu. Nevi nekdo co by to mohlo ještě bejt. Asi se pujdu picnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Tak mam zapalovací modul vymenen a kontrolka se po vymazaní rosvitila znovu.Nevi nekdo co by to mohlo ještě bejt. Asi se pujdu picnout Já jezdím s rozsvícenou kontrolkou elekroniky motoru asi půl roku - teprve ted se chystám na kompletní diagnostiku auta a jsem taky zvědavej co a jak, mám asi špatnou lambdu, no ale jsem sám taky zvědavej jestli se dočkám úplného zhasnutí kontrolky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Já dal teď nové zapalovací kabely a ujel jsem na nich 500 km a kontrolka zatím nic. Před výměnou se mi rozsvicovala tak po 100 km. Takže uvidím a budu doufat, že to byli oni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 31. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Nazdar chlapi. Jak to zahřeju tak mezi 1500 až 2100 to cuká a netáhne: Zajímavé, že pouze při prudkém sešlápnutí plynu. Při velmi opatrném sešlápnutí to udělá jen občas. Byl jsem na diag. ve škodovce a řekli, že to hlásí chybu na lambdě. A jako další chybu zapalování na třetím válci. A otázka zní která je to lambda? Jsou tam dvě. A co znamená chyba na třetím válci. Tak dík za sebemenší zkušenost či radu. Martin Vyměn kabely a uvidíš. možná i svíčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paloucek Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Zdravím, tak jsem snad závadu konečně odstranil. Byl to zapalovací modul. Bohužel to byl opravdu tuhý boj, protože nefungoval jen občas a nedalo se to diagnostikovat. Vždy když bylo auto na diagnostice tak fungoval a závady to hlásilo - svíčky, kabely, váha vzduchu. V servisu se nakonec situace hodně vyhrotila, ale trval jsem na tom, že novou váhu vzduchu jim opravdu nezaplatím. Nakonec jsem tedy paltil svíčky, kabely a zapalovací modul. jedinou věc, kterou jsem nepochopil je ta, proč má vliv špatný zapalovací modul na fungování váhy vzduchu? Bylo to hodně matoucí, protože auto na volnoběh šlo špatně, ale ve chvíli kdy se odpojila váha vzduchu tak se chod hodně uklidnil a byl skoro dokonalý. Tak hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Zdravím, tak jsem snad závadu konečně odstranil. Byl to zapalovací modul. Bohužel to byl opravdu tuhý boj, protože nefungoval jen občas a nedalo se to diagnostikovat. Vždy když bylo auto na diagnostice tak fungoval a závady to hlásilo - svíčky, kabely, váha vzduchu. V servisu se nakonec situace hodně vyhrotila, ale trval jsem na tom, že novou váhu vzduchu jim opravdu nezaplatím. Nakonec jsem tedy paltil svíčky, kabely a zapalovací modul. jedinou věc, kterou jsem nepochopil je ta, proč má vliv špatný zapalovací modul na fungování váhy vzduchu? Bylo to hodně matoucí, protože auto na volnoběh šlo špatně, ale ve chvíli kdy se odpojila váha vzduchu tak se chod hodně uklidnil a byl skoro dokonalý.Tak hodně zdaru. Tak hlavně ať Ti slouží a bez dalších vážnějších problémů !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.