Přejít na obsah

Cukání motoru


vinos

Doporučené příspěvky

Nazdar chlapi. Jak to zahřeju tak mezi 1500 až 2100 to cuká a netáhne: Zajímavé, že pouze při prudkém sešlápnutí plynu. Při velmi opatrném sešlápnutí to udělá jen občas. Byl jsem na diag. ve škodovce a řekli, že to hlásí chybu na lambdě. A jako další chybu zapalování na třetím válci. A otázka zní která je to lambda? Jsou tam dvě. A co znamená chyba na třetím válci. Tak dík za sebemenší zkušenost či radu. Martin :help::feve:

Editováno: , autor: vinos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se na svíčku na třetím válci, tím bych začal. Pokud by to nebylo ono tak kabel. Mě to taky škubalo a nakonec to vypsalo, že nazapaluje druhý válec. Svíčky byla v háji. Myslím, že s lambdou to nebude mít nic společného. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, mám Octavii comi - 2,0I 85kW s LPG od AG. Auto jsem koupil v 127 000Km. Zatím ujeto 10 000km a cukání motoru jsem řešil již 3x, naposledy dnes. Auto jezdí skoro každý den. Baterie nedávno dobita, pravda nekontrolována při zátěži. Porucha se projevuje stejně jak jste popsal. Pokaždé to řešil jiný autoservis a vždy stejně - výměna svíček a kabelů. Po dnešku vím, že problém musí být ještě nějkde jinde. Není možné aby auto doslova žralo kabely a svíčky. Moje závada se projevuje jak při provozu na LPG tak na benzin. Moc prosím o nějákou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dělalo mi to něco podobného,ikdyž asi ne v takovém měřítku, pomohla výměna váhy vzduchu,ale tu vag hlásil jako vadnou..co se týče těch kabelů-při výměně svíček se ukázal jeden kabel jako volnější, je možné že to má vliv na startování (déle točí - ve vagu vše OK) ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, moc děkuji za reakce a rady. Váhu vzduchu mám novou BOSH. Na diagnostice váha vzduchu nic, ale přesto jsem do ní investoval. A nic. Vždycky to ukazuje akorát ty kabely. Předem se omlouvám za neodborné výrazy, ale jsem naprostý amatér. Musí to být závada, na kterou nemá vliv zda jedu na LPG nebo benzín. Myslím si, že to musím být spojené s elektrikou obecně. Protože palivová soustava na to nemá vliv. Při startování žádné komlikace nemám a než se to zahřeje tak ta závada je skoro neznatelná, začíná se projevovat výrazně při zahřátém motoru a při jízdě do libovolně malého kopečka. Rozjezd do kopečka je typu přískoky před. Po první výměně svíček a kabelů to vydrželo cca 3000 km. Poslední výměna svíček a kabelů nevydržela ani cestu Tábor-Beroun. Čau Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapi,

mam hodně podobnej problem :) mám Oktávku combika 2.0i 85kw, rok výroby 02, najeto 105 000km, cukání se mně před rokem projevovalo taky na 1800 ot./min. a hlásilo mi to chybu na 3. válci, tak jsem vyměnil svíčky a kabely a cukání zmizelo. V současné době se mně rozsvící kontrolka elektronika motoru a hlásí mně opět závadu na 3. válci chyba zapalování. Měl jsem to napíchnuté na diagnostice a hlásí to dva kódy - závada na vstřikovacím ventilu a závada na zapalovacím modulu (cívka). Jelikož jsem vstřikovací ventil prohodil na jiný válec a chyba se objevuje stále na 3. válci tak selským rozumem už zbývá jen vyměnit zapalovací modul. Jelikož to není levná záležitost a koupení originálního dílu je cca 4500,- tak jsem se rozhodl pro levnější variantu, kterou jsem našel na netu o objednám si ho za 1500,- (země původu Německo). Jsou i levnější varianty od 600,-, ale Čína. Tak to v žádném případě. Jen jsem zapomněl podotknout, že jezdím také na LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky již měněnej modul zapalování, mě vyhořel komplet. Jen mi je divném, že ti to vypisuje chybu jen na jednom válci, jelikož ten modul je rozdělen na dvě části a to pro válce 1 a 4 a potom pro 2 a 3. Takže bych spíš čekal, že ti to bude vypisovat chybu na dvou válcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam zapalovací modul vymenen a kontrolka se po vymazaní rosvitila znovu.

Nevi nekdo co by to mohlo ještě bejt. :help: Asi se pujdu picnout :feve:

Já jezdím s rozsvícenou kontrolkou elekroniky motoru asi půl roku - teprve ted se chystám na kompletní diagnostiku auta a jsem taky zvědavej co a jak, mám asi špatnou lambdu, no ale jsem sám taky zvědavej jestli se dočkám úplného zhasnutí kontrolky.... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar chlapi. Jak to zahřeju tak mezi 1500 až 2100 to cuká a netáhne: Zajímavé, že pouze při prudkém sešlápnutí plynu. Při velmi opatrném sešlápnutí to udělá jen občas. Byl jsem na diag. ve škodovce a řekli, že to hlásí chybu na lambdě. A jako další chybu zapalování na třetím válci. A otázka zní která je to lambda? Jsou tam dvě. A co znamená chyba na třetím válci. Tak dík za sebemenší zkušenost či radu. Martin :help::feve:

Vyměn kabely a uvidíš. možná i svíčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak jsem snad závadu konečně odstranil. Byl to zapalovací modul. Bohužel to byl opravdu tuhý boj, protože nefungoval jen občas a nedalo se to diagnostikovat. Vždy když bylo auto na diagnostice tak fungoval a závady to hlásilo - svíčky, kabely, váha vzduchu. V servisu se nakonec situace hodně vyhrotila, ale trval jsem na tom, že novou váhu vzduchu jim opravdu nezaplatím. Nakonec jsem tedy paltil svíčky, kabely a zapalovací modul. jedinou věc, kterou jsem nepochopil je ta, proč má vliv špatný zapalovací modul na fungování váhy vzduchu? Bylo to hodně matoucí, protože auto na volnoběh šlo špatně, ale ve chvíli kdy se odpojila váha vzduchu tak se chod hodně uklidnil a byl skoro dokonalý.

Tak hodně zdaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak jsem snad závadu konečně odstranil. Byl to zapalovací modul. Bohužel to byl opravdu tuhý boj, protože nefungoval jen občas a nedalo se to diagnostikovat. Vždy když bylo auto na diagnostice tak fungoval a závady to hlásilo - svíčky, kabely, váha vzduchu. V servisu se nakonec situace hodně vyhrotila, ale trval jsem na tom, že novou váhu vzduchu jim opravdu nezaplatím. Nakonec jsem tedy paltil svíčky, kabely a zapalovací modul. jedinou věc, kterou jsem nepochopil je ta, proč má vliv špatný zapalovací modul na fungování váhy vzduchu? Bylo to hodně matoucí, protože auto na volnoběh šlo špatně, ale ve chvíli kdy se odpojila váha vzduchu tak se chod hodně uklidnil a byl skoro dokonalý.

Tak hodně zdaru.

Tak hlavně ať Ti slouží a bez dalších vážnějších problémů !! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...