šutr Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 Zdrávíčko , mám takový problém, při sešlápnutí plynového pedálu se rafika otáčkoměru pomalu zvedá do otáček, úplně jinak je tomu, když vyšlápnu spojku, to jde potom vcelku rychle až je cítit takové to škubnití motoru. Četl jsem zde nějaké diskuze k obdobným problémům, kde jsem se dozvěděl, že by to mohla být váha vzduchu či palivový filtr...po logické úvaze jsem to vyloučil, když při vyšlápnuté spojce to jde do otáček bez problémů. Spíš bych řekl, že s tím bude mít něco společného právě ta spojka. Mám najeto 135 tis. a jsem 3. majitel. Taky je ještě jedna možnost, že je to u fabie 1.9 TDI PD normální, ale kamoš co má octavii 1.9 TDI tak se tomu divil. Poraďte co s tím pls. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Zdrávíčko ,mám takový problém, při sešlápnutí plynového pedálu se rafika otáčkoměru pomalu zvedá do otáček, úplně jinak je tomu, když vyšlápnu spojku, to jde potom vcelku rychle až je cítit takové to škubnití motoru. Četl jsem zde nějaké diskuze k obdobným problémům, kde jsem se dozvěděl, že by to mohla být váha vzduchu či palivový filtr...po logické úvaze jsem to vyloučil, když při vyšlápnuté spojce to jde do otáček bez problémů. Spíš bych řekl, že s tím bude mít něco společného právě ta spojka. Mám najeto 135 tis. a jsem 3. majitel. Taky je ještě jedna možnost, že je to u fabie 1.9 TDI PD normální, ale kamoš co má octavii 1.9 TDI tak se tomu divil. Poraďte co s tím pls. Díky No, nech to někde napíchnout na vag a uvidíš.. Dělá ti to pořád? Já měl podobný problém vždy po startu v tomhle chladném počasí (po 5km se to vždy rozjelo) a byl to pal. filtr.. Včera jsem ho vyměnil a dnes ráno už to jelo ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 22. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2009 (editace) Ale je divné, že když vyšlápnu spojku tak to jde do otáček úplně v pohodě, i přesto to může být palivový filtr?To by podle mě nešlo do otáček ani v jednom případě...Jo a na ten Vag mi to napíchnou kde (v jakémkoliv servisu nebo jen origo škoda?) a kolik si za to vezmou? Jo a ještě poslední dotaz, kde najdu ten palivový filtr? Editováno: 22. leden 2009, autor: šutr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 šutr: tak keby ti to uz ani na volnobeh neslo do otacok tak pi napisem odvez do srotu, ale zase nemozes cakat ze pri neutrale ti to pojde rovnako rychlo ako pri jazde to je uplna blbost takto porovnavat raz ide motor na prazdno a druhy krat je v zabere. chod na vag. vagom ti to skontroluje bud origo alebo neorigo alebo garaznik len musi mat soft na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.