Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

neviem si rady. pred mesiacom aj nejake drobne bolo auto v oprave, vymena tesnenia pod hlavou (prasknute mojou vinou) a od tej nehody mam nasledovny problem.

nastartujem auto, a obcas, nie vzdy, zvysi otacky, niekedy malicko niekedy viac. ale je tu aj druhy problem. ked uz vystartujem, pridem niekam na krizovatku a ja vyhodim rychlost tak sa obcas stane ze tie otacky zacnu stupat, a dost vysoko, odhadujem ze keby som to nechal tak aj do maxima. jedine riesenie doteraz, ze som vypol a znova nastartoval.

viete poradit kde je chyba? vopred dakujem

Vloženo (editace)
Rozuměl jsi co jsem psal já?? Klikl jsi na ten odkaz?

ano klikol, v tom sa kafrat nechcem. po prve neviem ako by som to spravil, po druhe ked sa to pokazi som v pazi

a po dalsie, neviem ako vycistit klapku, a klapiek je niekolko pokial som spravne pochopil z toho co som hladal.

a na jedno mozne riesenie som prisiel. v karburatore co je kladka, ked je vydrete a je tam vola, tak potom to meni otacky pri volnobehu, to by teoreticky mohol byt ten problem

citujem:

Mal ju doposial kazdy karburator a ani do buducnosti to asi nebude inak, je pre spravnu karburaciu nenahraditelna. Davkuje totiz atmosfericky vzduch do zmesi tak, aby bol zaruceny spravny pomer benzin-vzduch. Ide o otocnu "klapku". "Klapka" sa otaca okolo capov olozenych v telese klapky. Tu je prvy problem u dlho pouzivanych karburatorov ale aj klapiek. V ulozeniach capov casom vznikne vola a "klapka" prestane mat jedinu (pre spravnu karburaciu definovanu) plohu. Nahodne sa zacne menit karburacny pomer. Typicky prejav vtedy je, ze po kazdom dotyku plynoveho pedalu ostanu ine volnobezne otacky! U klasickych karburatorov bolo riesenie jednoduche, prevrtali sme a vyvlozkovali ulozenie capov "klapky".

U klapky je problem koli pristupu.

Navyse, ak sa neodatrani radialna vola na ulozeni "klapky" opotrebuje sa jej kruhova cast otieranim sa o valcove hrdlo a mame vole dve. Radialnu aj axialnu, pricom presna karburacia odide definitivne.

Treba povedat, ze u klapiek vola v ulozeniach "klapky" , ako aj opotrebenie kruhovej casti "klapky" su maskovane silnou trojitou vinutou vratnou pruzinou, ktora je umiestnena v osi "klapky", pricom je aj v kludovej (zavretej) polohe "klapky" silne justovana.

Ten, kto desatrocnu klapku vymeni za novu:

1. vyznamne predlzi strednu dobu medzi poruchami

2. dosiahne nizsiu spotrebu na 100km

3. obnovi isty druh komfortu ktory predstavuje plynulejsi a pokojnejsi chod motora

Editováno: , autor: andy2
Vloženo

Lenže ty nemáš karbec. To bude určite MPi čo máš a určite by ti pomohlo to nastavenie klapky. Podľa všetkého ti ju vymontovali keď dávali dole hlavu. S týmto programom stačí len nastaviť hodnoty a je hotovo. :palec2:

Vloženo

nj lenze ako tak pozeram sam to urcite nespravim, nemam kabel, a kupovat ho nebudem. este uvidim co sa porobi, ked tak pojdem do servisu nech to tam nastavia

Vloženo (editace)

z ceho soudite ze ma MPI ?? 50 kW se delaly i BMM = jednobod a tam ten program asi nepomuze....

to prisavani vzduchu je pravdepodobne.

Editováno: , autor: honzik
Vloženo

myslim ze mas jednobodovy vstrik tzv BMM = monotronic,ten "karburator " je vstrikovaci teleso.

EFF653 je spis typ auta nez motoru = asi kombi.

kazdopadne tesnost sani je dulezita pro jakykoli system rizeni motoru a bordel v sani je taky k nicemu.

dej fotku motoru a bude to jasne,osobne jsem karburator ve felde nevidel,ale je mozne ze pro jine zeme se delal.

Vloženo

zkus vyndat škrtící klapku, zkontoruj těsnění pod ní aby bylo pořádně přilehlé a pak jí znovu namontuj. Mě něco podobného dělala Fabie, když jsem neměl těsnění v drážce a přisávala vzduch za klapkou

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...