Přejít na obsah

felicia kombi - problem s otackami


andy2

Doporučené příspěvky

Zdravim,

neviem si rady. pred mesiacom aj nejake drobne bolo auto v oprave, vymena tesnenia pod hlavou (prasknute mojou vinou) a od tej nehody mam nasledovny problem.

nastartujem auto, a obcas, nie vzdy, zvysi otacky, niekedy malicko niekedy viac. ale je tu aj druhy problem. ked uz vystartujem, pridem niekam na krizovatku a ja vyhodim rychlost tak sa obcas stane ze tie otacky zacnu stupat, a dost vysoko, odhadujem ze keby som to nechal tak aj do maxima. jedine riesenie doteraz, ze som vypol a znova nastartoval.

viete poradit kde je chyba? vopred dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozuměl jsi co jsem psal já?? Klikl jsi na ten odkaz?

ano klikol, v tom sa kafrat nechcem. po prve neviem ako by som to spravil, po druhe ked sa to pokazi som v pazi

a po dalsie, neviem ako vycistit klapku, a klapiek je niekolko pokial som spravne pochopil z toho co som hladal.

a na jedno mozne riesenie som prisiel. v karburatore co je kladka, ked je vydrete a je tam vola, tak potom to meni otacky pri volnobehu, to by teoreticky mohol byt ten problem

citujem:

Mal ju doposial kazdy karburator a ani do buducnosti to asi nebude inak, je pre spravnu karburaciu nenahraditelna. Davkuje totiz atmosfericky vzduch do zmesi tak, aby bol zaruceny spravny pomer benzin-vzduch. Ide o otocnu "klapku". "Klapka" sa otaca okolo capov olozenych v telese klapky. Tu je prvy problem u dlho pouzivanych karburatorov ale aj klapiek. V ulozeniach capov casom vznikne vola a "klapka" prestane mat jedinu (pre spravnu karburaciu definovanu) plohu. Nahodne sa zacne menit karburacny pomer. Typicky prejav vtedy je, ze po kazdom dotyku plynoveho pedalu ostanu ine volnobezne otacky! U klasickych karburatorov bolo riesenie jednoduche, prevrtali sme a vyvlozkovali ulozenie capov "klapky".

U klapky je problem koli pristupu.

Navyse, ak sa neodatrani radialna vola na ulozeni "klapky" opotrebuje sa jej kruhova cast otieranim sa o valcove hrdlo a mame vole dve. Radialnu aj axialnu, pricom presna karburacia odide definitivne.

Treba povedat, ze u klapiek vola v ulozeniach "klapky" , ako aj opotrebenie kruhovej casti "klapky" su maskovane silnou trojitou vinutou vratnou pruzinou, ktora je umiestnena v osi "klapky", pricom je aj v kludovej (zavretej) polohe "klapky" silne justovana.

Ten, kto desatrocnu klapku vymeni za novu:

1. vyznamne predlzi strednu dobu medzi poruchami

2. dosiahne nizsiu spotrebu na 100km

3. obnovi isty druh komfortu ktory predstavuje plynulejsi a pokojnejsi chod motora

Editováno: , autor: andy2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze mas jednobodovy vstrik tzv BMM = monotronic,ten "karburator " je vstrikovaci teleso.

EFF653 je spis typ auta nez motoru = asi kombi.

kazdopadne tesnost sani je dulezita pro jakykoli system rizeni motoru a bordel v sani je taky k nicemu.

dej fotku motoru a bude to jasne,osobne jsem karburator ve felde nevidel,ale je mozne ze pro jine zeme se delal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...