andy2 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Zdravim, neviem si rady. pred mesiacom aj nejake drobne bolo auto v oprave, vymena tesnenia pod hlavou (prasknute mojou vinou) a od tej nehody mam nasledovny problem. nastartujem auto, a obcas, nie vzdy, zvysi otacky, niekedy malicko niekedy viac. ale je tu aj druhy problem. ked uz vystartujem, pridem niekam na krizovatku a ja vyhodim rychlost tak sa obcas stane ze tie otacky zacnu stupat, a dost vysoko, odhadujem ze keby som to nechal tak aj do maxima. jedine riesenie doteraz, ze som vypol a znova nastartoval. viete poradit kde je chyba? vopred dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fritol Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 jakou mas klapku ? mechanickou nebo elektrickou ? jaky je to motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Potřebuješ vyčistit klapku a pak tohle.... http://www.motordiag.cz/msm/index.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy2 Vloženo 22. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2009 aku ma klapku neviem, vobec sa nevyznam. motor, vsetko co viem ze je 1.3 50kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Rozuměl jsi co jsem psal já?? Klikl jsi na ten odkaz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy2 Vloženo 22. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2009 (editace) Rozuměl jsi co jsem psal já?? Klikl jsi na ten odkaz? ano klikol, v tom sa kafrat nechcem. po prve neviem ako by som to spravil, po druhe ked sa to pokazi som v pazi a po dalsie, neviem ako vycistit klapku, a klapiek je niekolko pokial som spravne pochopil z toho co som hladal. a na jedno mozne riesenie som prisiel. v karburatore co je kladka, ked je vydrete a je tam vola, tak potom to meni otacky pri volnobehu, to by teoreticky mohol byt ten problem citujem: Mal ju doposial kazdy karburator a ani do buducnosti to asi nebude inak, je pre spravnu karburaciu nenahraditelna. Davkuje totiz atmosfericky vzduch do zmesi tak, aby bol zaruceny spravny pomer benzin-vzduch. Ide o otocnu "klapku". "Klapka" sa otaca okolo capov olozenych v telese klapky. Tu je prvy problem u dlho pouzivanych karburatorov ale aj klapiek. V ulozeniach capov casom vznikne vola a "klapka" prestane mat jedinu (pre spravnu karburaciu definovanu) plohu. Nahodne sa zacne menit karburacny pomer. Typicky prejav vtedy je, ze po kazdom dotyku plynoveho pedalu ostanu ine volnobezne otacky! U klasickych karburatorov bolo riesenie jednoduche, prevrtali sme a vyvlozkovali ulozenie capov "klapky".U klapky je problem koli pristupu. Navyse, ak sa neodatrani radialna vola na ulozeni "klapky" opotrebuje sa jej kruhova cast otieranim sa o valcove hrdlo a mame vole dve. Radialnu aj axialnu, pricom presna karburacia odide definitivne. Treba povedat, ze u klapiek vola v ulozeniach "klapky" , ako aj opotrebenie kruhovej casti "klapky" su maskovane silnou trojitou vinutou vratnou pruzinou, ktora je umiestnena v osi "klapky", pricom je aj v kludovej (zavretej) polohe "klapky" silne justovana. Ten, kto desatrocnu klapku vymeni za novu: 1. vyznamne predlzi strednu dobu medzi poruchami 2. dosiahne nizsiu spotrebu na 100km 3. obnovi isty druh komfortu ktory predstavuje plynulejsi a pokojnejsi chod motora Editováno: 22. leden 2009, autor: andy2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Lenže ty nemáš karbec. To bude určite MPi čo máš a určite by ti pomohlo to nastavenie klapky. Podľa všetkého ti ju vymontovali keď dávali dole hlavu. S týmto programom stačí len nastaviť hodnoty a je hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy2 Vloženo 23. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2009 nj lenze ako tak pozeram sam to urcite nespravim, nemam kabel, a kupovat ho nebudem. este uvidim co sa porobi, ked tak pojdem do servisu nech to tam nastavia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Kromě samotné klapky to může dělat i podfouknuté těsnění pod ní - jestli to rozebírali, tak je to i dost pravděpodobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 (editace) z ceho soudite ze ma MPI ?? 50 kW se delaly i BMM = jednobod a tam ten program asi nepomuze.... to prisavani vzduchu je pravdepodobne. Editováno: 23. leden 2009, autor: honzik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy2 Vloženo 23. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2009 no co som sa pytal tak karburator mam, to len tak naokraj mozno pomoze pri rozpoznani typu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 no tak to bude zádrhel v karburátoru, jeho ovládání, případně těsněním pod ním :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andy2 Vloženo 23. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2009 nasiel som v papieroch typ /verzia/varian : EFF653 a dogooglil som sa ku ŠKODA FELICIA COMBI LXI EFF653, 50 kW, 1.3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 myslim ze mas jednobodovy vstrik tzv BMM = monotronic,ten "karburator " je vstrikovaci teleso. EFF653 je spis typ auta nez motoru = asi kombi. kazdopadne tesnost sani je dulezita pro jakykoli system rizeni motoru a bordel v sani je taky k nicemu. dej fotku motoru a bude to jasne,osobne jsem karburator ve felde nevidel,ale je mozne ze pro jine zeme se delal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 dle mě,je to na tuty co jsem psal,je potřeba smazat adaptační hodnoty. V auztorizovaným servise to nedokážou,to Ti nadělí tak max novou řj motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 zkus vyndat škrtící klapku, zkontoruj těsnění pod ní aby bylo pořádně přilehlé a pak jí znovu namontuj. Mě něco podobného dělala Fabie, když jsem neměl těsnění v drážce a přisávala vzduch za klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.