Standa3 Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Mám Fabii s motorem 1,4 MPI z roku 2001, najeto má jen 58000 km, ale již delší dobu mi při volnoběhu vynechává motor, je cítit škubání motoru a ručička otáčkoměru se při volnoběhu chvěje, jak kolísají otáčky motoru.Je ten nepravidelný běh u tohoto motoru 1,4 MPI normální nebo se jedná o závadu?Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 normální to není, ale tvůj popis je neurčitý, bratr má stejnou fabku, trhání nepozoruji, napíchni to na vag, pak špekuluj dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Tak já bych řekl,že to normální je Motor jakoby zakopává na volnoběh,způsobeno chudou směsí a velkým předstihem,nastaveno výrobcem aby vozidlo plnilo emise ale bohužel konstrukčně na to motor nemá a tak se občas ta chudá směs nezapálí. Ještě jsem neviděl Mpi které by to nedělalo,dělá to ale samozřejmě jen u teplého motoru (studený má obohacenou směs). některý motor to dělá víc,některý mín. Záleží na palivu,stavu motoru,zanesení vstřikovačů atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 korekce chodu při volnoběhu cítím i na svém autě s motorem AGN 1.8, ale ne takové abych se toho lekl, možná už jsem si na to zvykl, bratrova 1.4 AZE není při volnoběhu nijak zásadně odlišná v momentě poklesu otáček co do frekvence či průběhu. Tohle se nedá hodnotit přes fórum ale poslechem, nebo za jízdy přímo v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa3 Vloženo 30. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Bratr má Felicii 1,6 MPI z roku 1996, najeto má už 140000 a motor běží pravidelně, žádné známky vynechávání, asi je to konstrukcí motoru, jelikož 1,6 MPI u Felicie je z VW a ten 1,4 MPI u Fabie je náš a navíc podle mě je ten náš víc zastaralý než ten u Felicie z VW 1,6 MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 u mě 1.4 MPI to samy jak u Standy3 ve škodovce to napíchly a nic ze slovy že to tyhle motory dělají jsem se s něma rozloučil a je to už 3 roky a auto to dělá pořád ale nikdy mě nezhaslo tak jsem to přestal řešit vyčistil jsem klapku a to bylo všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bady Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 Tak já bych řekl,že to normální je Motor jakoby zakopává na volnoběh,způsobeno chudou směsí a velkým předstihem,nastaveno výrobcem aby vozidlo plnilo emise ale bohužel konstrukčně na to motor nemá a tak se občas ta chudá směs nezapálí. Ještě jsem neviděl Mpi které by to nedělalo,dělá to ale samozřejmě jen u teplého motoru (studený má obohacenou směs). některý motor to dělá víc,některý mín. Záleží na palivu,stavu motoru,zanesení vstřikovačů atd. Mam tiez 1.4 MPi, a ked stojim napr. niekde na krizovatke, alebo hocikde s teplym motorom pri volnobehu, tak to dnu v aute citim, ze pravidelne asi kazdych 4-5 sekundy to trosku s autom zatrasie. Je to to, co myslite? Minule na STK sa ma servisak pytal, ze preco mi to robi, akoby sa motor zatrhaval, pritom otacky sa drzia na tej istej urovni, okolo 850. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 (editace) Bady: ano, je to ono. presne si to opisal. Editováno: 13. Červen 2009, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 tiez mi to robii, ale neriesim to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strapo Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 mne to robi tiez ale mam pocit ze aj pri studenom motore este ale presne to iste co vam tak ja neviem Inak je to motor 1.4 MPI 50kW asi by sa zisli nejak precitit trysky len neviem co na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pretorian30 Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 mne to robi tiez ale mam pocit ze aj pri studenom motore este ale presne to iste co vam tak ja neviem Inak je to motor 1.4 MPI 50kW asi by sa zisli nejak precitit trysky len neviem co na to zdravím ,mám 1.4.mpi 44kw a nic mi neškube ani na volnoběh ani při jízdě dělalo mi to po koupi auta koupeno v bazaru,na volnoběh otáčky pravidelně klesly a motor se jakoby otřepal ,po výměně lambdy kterou psala jednotka chybu to bylo lepší ale né zase tolik ,tak jsem ještě musel investovat dále ,palivový filtr s regulátorem tlaku paliva ,vyčištění škrtící klapky ,nové svíčky ,rozvody ,snímač teploty chladící kapaliny ,vše je jek má být a nic neškube ani na volnoběh ,samozřejmně záleží na každém kolik chce do toho vrazit je to totiž jen m o tom jinak to na chod motoru vliv nemá možná snad spotřeba,po diskuzi s mechanikem jsem zjistil ale že MPI to v postatě dělají často je to prý kus od kusu a elektronikou motoru, při volnoběhu se jednotka snaží přidat palivo a lambda to zase přiškrtí je to prý boj ,asi to není nejlépe vyřešený systém řízení motoru ,nebo jeho provedení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 Znal jsem jednu 1,4 MPI 50 kW, co tohle dělala. Ve Škodovce řekli, prý vlastnost. A že je nutno se s tím smířit ... Prý existuje nějaký papír přímo od ŠA, kde píší, že je to vlastnost. (nepotvrzeno) P.S.: Rozdíly mezi motory 1,6 MPI 55 kW, 1,4 MPI 44 kW, 1,4 MPI 55 kW jsou markantní - třeba proto, že mají jiné mapy, jinou elektroniku a občas i jinou konstrukci . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 (editace) A co vstrekovaci trysky tie to nemozu sposobovat? U mna sa takisto toto dlho obchadzalo az konecne auto dostali do ruk pani ktorym si staci len na poslech chvilka a diagnoza sa rodi ... u mna sa zistilo chyba 3 vstekovacej trysky ... po jej vymene slape moc moc lepsie ... a ani tolko netrasie ... aj ked otacky sem tam zakolisu ale teraz je to citi ze je to rozdiel ... jooo a jinak takisto na diagnostike neukazovalo nic ziadnu chybu, takze z minula takisto spravy a reci je to vlastnost tychto motorov a pod. zo servisu cloveka odchadzal asi presne s tym co sam uz vopred aspon tusil .... no teraz fakt parada ... Editováno: 26. Září 2009, autor: Mathias Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leguan504 Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 ahoj kluci mam ten samej problem fabka 1.4 mpi 50kw AQW při zahřatem motoru mi otačky kolisaji přesně mezi 768-800 svíčky nove filtr vyčištěna škrtící klapka nastavena readnees kod ok vag nic nehlasí tak mě napadlo co třeba ty podtlakove hadičky co vedou do klapky myslim třeba nějaka netěsnost prej je na to nějakej sprej mužete někdo poradit diky nebo zda je to u tohoto motoru v normě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosh14x Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 chiptuning od CIMBU to pry uvede do normalniho stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanleypqr Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Mam chip od CIMBU a robi mi to takisto ako aj pred nim... takze by som to videl na vstrek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.