Březen 16, 200916 r No auto šetřim i nešetřim, to záleží na náladě, ale každopádně to netahám do červenýho a už vůbec ne za studena to bych nehledal problem ve spotrebe, ale nepojídném motoru Nevím přesně jaký jsou intervaly výměn, ale spoléhám na palubní PC až mi ukáže ten klíček a pak letím do servisu, oleje a filtry byly měněný naposledy cca před 11000 km, takže pokud se to má měnit po 10 tis. tak jsem to prošvihl...stejně jsem se rozhodl do nákladné údržby teď o víkendu takže budou komplet rozvody, spojka, brzdy, filtry, oleje, tak pak napíšu zda je vše v normálu už Jo a stím vyčištěním turba, to se dělá jak, případně kolik to stojí? Jo a jinak řeším další problém (asi dirka ve výfuku nebo něco co rezonuje, tekže to může na spotřebu mít taky velký vliv, zrovna jsem tu zadal na to téma) 11000 neni zadna hruza. servisni interval na filtr a olej mas 15000 ,ale obecne cim drvi, tim lip. ja osobne menim filtr po 10000 na doporuceni ze stranek cimbu.
Březen 18, 200916 r No turbo vycisti az kdyz ti zacne auto padat do nouzaku pri zatezi :)tak to bylo u me .)pokud ti auto vydrzi frcet 200 tacho na plny knedlik kopec nekopec treba 20 minut v kuse tak to mas jeste v pohode :)dela se to tak ze se sudna turbo z auta, rozdela se a vycisti, todle uz musi delat odbornik :)operace tak za 2tisice a na pul dne
Březen 18, 200916 r Tak to jo, zatím to turbo tedy nechám, tváří se, že ještě nějakou tu práci zvládne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.