Přejít na obsah

1,9 TDI PD 74kW


Host Hymbajs

Doporučené příspěvky

No auto šetřim i nešetřim, to záleží na náladě, ale každopádně to netahám do červenýho a už vůbec ne za studena :smich: to bych nehledal problem ve spotrebe, ale nepojídném motoru lol Nevím přesně jaký jsou intervaly výměn, ale spoléhám na palubní PC až mi ukáže ten klíček a pak letím do servisu, oleje a filtry byly měněný naposledy cca před 11000 km, takže pokud se to má měnit po 10 tis. tak jsem to prošvihl...stejně jsem se rozhodl do nákladné údržby teď o víkendu takže budou komplet rozvody, spojka, brzdy, filtry, oleje, tak pak napíšu zda je vše v normálu už :palec2: Jo a stím vyčištěním turba, to se dělá jak, případně kolik to stojí? Jo a jinak řeším další problém (asi dirka ve výfuku nebo něco co rezonuje, tekže to může na spotřebu mít taky velký vliv, zrovna jsem tu zadal na to téma)

11000 neni zadna hruza. servisni interval na filtr a olej mas 15000 ,ale obecne cim drvi, tim lip. ja osobne menim filtr po 10000 na doporuceni ze stranek cimbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No turbo vycisti az kdyz ti zacne auto padat do nouzaku pri zatezi :)tak to bylo u me .)pokud ti auto vydrzi frcet 200 tacho na plny knedlik kopec nekopec treba 20 minut v kuse tak to mas jeste v pohode :)dela se to tak ze se sudna turbo z auta, rozdela se a vycisti, todle uz musi delat odbornik :)operace tak za 2tisice a na pul dne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...