tex Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Dobrý večer, myslím, že jsem tady prošel kde co ale na tohle jsem odpověď nenašel. Po otočení klíčkem asi 5x problikne žlutá olejnička, pak zhasne. Motor běží normálně a VAG hlásí: číslo závady : 00562 spínač teploty/hladiny oleje-E266 druh závady: přerušení,zkrat na + Podle návodu by to měl být "vadný snímač hladiny motorového oleje", snímač cca 2000kč což je celkem pálka. Můžu s tím ještě chvilku jezdit?, je to velký problém. Volal jsem do aut.servisu a tam samozřejmě-auto okamžitě sem, velký problém. Motorizace: 1.2 HTP, 40 kW-motor AWY Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 asi nikto ti zodpovedne nemoze povedat ze mozes... zas 2000 nie je tak vela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 A ty 2000,- to je cena škodovky?? Se podívej třeba jinde a možná že budou mít lepší cenovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 to je cena za snímač na prodejně, ale napadla mě ještě jedna věc, při výměně oleje mě přelili motor cca 1 cm nad kuličku, takže jsem to musel odsát a je tam oleje asi trochu moc pořád-po kuličku. Nemohlo to přelití motoru způsobit zmatení snímače? Chtě nechtě ještě něco odpustím do půlky měrky a uvidím. Nebude to snad ale tak akutní problém, jako kdyby blikala / svítla červená olejnička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rufis Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 A ty 2000,- to je cena škodovky?? Se podívej třeba jinde a možná že budou mít lepší cenovku. Jestli se Ti nechce čistit škrtící klapku,dávej vždy!!! olej jen do půlky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gepoj Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Jestli se Ti nechce čistit škrtící klapku,dávej vždy!!! olej jen do půlky mel sem ten samy problem vag hlasil cidlo oleje kvality a hladiny.nakonec sem zjistil ze cidlo v me motorizaci neni 1.2htp 47kw. byl sem taky v servisu a nevedeli s tim taky nic udelat.nakonec sem skusil odpojit baterii na vic nez hodinu a zavada zmizela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 14. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 gepoj: tak já jsem dopadl asi tak jako ty. Žlutá olejnička si vždycky při startování asi 5 x problikne a pak už nesvítí. Jak se ale zjistilo v servisu, moje motorizace taky nemá to čidlo a kontrolka si bliká jen tak, a VAGem nejde vymazat, takže už se tím nezabývám. Pravděpodobná příčina je v tom, že na autě byla vyměněna palubovka z auta, které čidlo mělo. Ale v mém případě čidlo na 100% v autě není. Jak budu před zimou měnit baterku, tak to zkusím jak píšeš na hodinu nechat bez elektriky a uvidíme, i když si nemyslím, že by se chyba sama vymazala, když to nejde VAGem. Na chvilku jsem batreku odpojil, ale to nepomohlo. Dík Tex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Jak nejde vypnout vagem? Já na 1.2 47kW to mám vyplý když tu "funkci zapnu" okamžitě to začne blikat.. kamošovi u 1.4 to stejné.. Takže VAGem to vypnout jde možná ne origo Škodováckým páč neví na jakým kanále to hledat.. Je to tam jako kontrola kvality kvality oleje, nebo tak nějak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Ale je to celkem vtipný, že čidlo to nemá a chybu hlásí Proč tam teda ta žárovka vůbec je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 14. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Dodo-Kolín: čidlo na motoru není, ale v palubce kontrolka je, tak si bliká jak se jí zachce-asi. gepoj: asi to bude jak říkáš, nechám to zkouknout někde jinde, ale jsem stejně skleróza, páč jsem to na VAGu měl před pár dny z jiného důvodu, a na tohle jsem nějak zapoměl. Dík Tex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Jestli myslíte čidlo které kontroluje "kvalitu oleje" u proudloužených intevalů, tak to je vlastně čidlo teploty společné hladinovým, jinak zbytek ŘJ počítá z teplot/počtu startů/atd. Takže nic "drátově" napojovat netřeba... Žádné čidlo vyhodnocující přímo "kvalitu " oleje není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Ale je to celkem vtipný, že čidlo to nemá a chybu hlásí Proč tam teda ta žárovka vůbec je? nema to nahodou suvis s kodovanim budikov? pokial tam mam to cidlo nakodovane,ze ho ako mam a nemam ho tam ,tak moze byt problem.ale to cidlo mali sa mi zda auta z predlzenym servisnym intervalom.to by sa malo dat dakde zistit aky je tam serv. interval nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Piaggio: zjistís všecko a jak jsem psal, aji jsem zkoušek co to "provede" a oním výsledkem je blikající kontrolka žlutá s olejničkou (na maxidotu).. Po vypnutí vše OK jak předtím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Změn proměnej interval na pevnej, a nebude ti to snad blikat. Píšu to už podruhé, že nemáš to kombinovaný čidlo teplota/hladina oleje... možná bude i zapsaná chyba ve VAGu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.