Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Od 22KT/09 sa pre každé prevedenie a všetky modely zavádza príplatok za rezervu na oceľovom disku - štandardne sa totiž budú dodávať sady na opravu pneu vrátane kompresora :rolleyes:

Vloženo (editace)

To si delaj srandu ne ? Kdyz jsem videl v lete jaky "usporny reseni" se delaji na FII/Room tak me z toho sla hlava kolem, a ted nedaj ani blbou ocelovou rezervu kdyz dnes je bez ni slava tusim -700,- ..staci ze ma FII/RM vetsinu plastu pomalu jak papir oproti O1 nebo OII tam je to o jinym..

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo

No ja tu sadu vitam. Je sice pravda, ze to neopravi treba vyzute kolo, ale asi lepsi, nez s sebou porad vozit tezkou rezervu.

Jastere, ktere ty usporne upravy probehly? Zatim se prislo jenom na jinou predni napravu a nikdo to pri rizeni nepoznal. Co se tyce papirovych plastu, kterou vetsinu mas na mysli? V OI jsou tvrde uplne vsechny plasty s vyjimkou horniho dilu pristrojove desky a loketni operky. Ta je potazena zespodu a zboku gumou. Mame doma obe dve auta a rozdil jaksi nevidim.

Co se teda v lete zmenilo?

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Motory EU5:

Fabia a Fabia Combi – 1,2 CR – 55kW – 111g – od března 2010

1,6CR – 66kW – 119g – od března 2010

1,6CR – 77 kW – 119g – od března 2010

Octavia – 1,6 CR – 77kW – od července 2009

1,6 CR – 77kW Green Line – 119g - od července 2010

2,0CR – 125kW – od června 2010

Superb – 2,0CR – 125 kW – od června 2009

Vloženo (editace)

on taky škodovce klesá podíl na trhu, už je pod 25%, já se například se škodovkou nedostal na slušnou cenu (v rámci výbavy) proti konkurenci, takže objednám jinou značku, jinak jsme právě probírali rezervu na dojetí včera s kolegou, a nejvíce jsme se zasmáli u vzpomínky na rezervu v Touaregu, taky dojezdovka, ale splasklá, ta se musí ještě nafoukout, aby z ní byl balón, je to jako s krihem na plavání, pěkně splasklé a složené :)

jinak ta příplatková dojezdová je fakt bez heveru a klíče?

Editováno: , autor: Jar_da
Vloženo

Jestere, mluvis hlouposti. U OII je sice sleva 640Kc, ale zaroven plati povinnost dokoupit lepici sadu, takze to nakonec zadna sleva neni! Lepici sada momentalne stoji 3200Kc a pro toho kdo nechce hlidani tlaku v pneumatikach to znamena jeste dalsich 1800Kc za TPM!

Jardo, jaky auto hledas? Ja jenom, ze z relevantnich znacek je Fabia momentalne nejlevnejsi na trhu, oproti ceniku je jeste dale zlevnena momentalni akci. Superb ta stejna situace (snad s vyjimkou Laguny, ktera vubec nejde na odbyt). Jak je to u OII nevim, ale za posledni rok klesla o vic jak 75 000Kc a jsou k ni jeste balicky. Roomster zlevnil taky a ted je momentalne oproti ceniku o 30 000Kc levnejsi. Zkus prosim poslat pozadavky, me by to strasne zajimalo. Ja porad hledam, kde je ta Skoda predrazena a snad s vyjimkou malych hatchbacku v nizsi stredni tride porad nevidim.

Vloženo (editace)

je to jednoduchý,

hledám auto do kterého bych naložil dvě kola případně lyže s větším kufrem a dobrou výbavou a taky pohodlné a prostorné, abych s ním dojel v pohodě cca 2000 kilometrů na dovču, třeba Kalábrie nebo Francie,

Fábia Combi - kufr o.k., ale uvnitř prostoru akorát, ale co za motor, jedině 1,6, takže elegance plus pár doplňků a jsem na 420-430.000, mínus slevy - odhad tak 390.000

roomster - to už je lepší v prostoru uvnitř, ale jen vzadu, podobně vybavené s 1,6 za 470.000, po slevě tak okolo 425.000,

OII, vnitřní prostor super, kufr taky, takže 1,4 tsi elegancka plus výbava - 550.000 po slevě nějakých 490.000

a teď můj výběr u konkurence

C-max 1,8 92kW Ghia , proti Octě navíc bixeny, zásuvka 230V, vyhřívané přední sklo, 17´´ kola, vyšší posez, 460 litrů kufru (Octa 560),

zadní lavice alá roomster s tím, že pro posunutí sedadel k sobě nemusím prostřední nechat doma, střešní nosič montovaný do střechy - cena po slevě taky 490.000,-

Editováno: , autor: Jar_da
Vloženo

Jojo o C-maxu sme doma take premysleli az budem menit domaci vozitko ... jen tedy ne novou ale z nemecka ... necely rok stare auto do 30tis km se da koupit se slusnou vybavou za pekne penize.

Vloženo (editace)

V R je podelne mista vic i vpredu, uvazujte trochu... dokonce vic jak v OII. A jinak - podivejte se na vnitrni rozmery FII, R a OII budete myslim docela prekvapeni. Jinak ten Cmax vypada docela k svetu. Je to na delku neco mezi R a OII. Ale dost OT :)

Editováno: , autor: bojler
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak další menší várka (možná konečná):

napříč modely:

- již nebude možná varianta předního skla s horním šedým pruhem

- při volbě kol z lehkých slitin již nebude standardně ve výbavě sada bezpečnostních šroubů (pouze za příplatek)

- postupně barva Rosso Brunello u všech modelových řad

- při volbě koženého paketu manžeta řadící páky pouze koženková

- již nelze zvolit kontrolu zapnutí bezp. pásu u spolujezdce (standardně u řidiče)

Roomster:

- výběh barvy šedá Antracit (celkem tedy tři pryč a tři nové)

- náběh modrá Aqua

- u R Scout pouze černý koberec přímo na podlaze vozu (přesně nechápu, ale možná již ne textilní vkládané koberce)

Nemám písemnou podobu, ale viděl jsem na vlastní oko ofic info ŠA. Snad jsem na nic nezapomněl - i tohle snad stačí !!!!! :angry:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...