Publikováno Únor 16, 200916 r Takže je to tady. Začalo to tím, že jen trošku poladíme lak na autě, doděláme klimu a upravíme hlavu s novými nadzvihátky atd. (potkalo se mě to a začalo to zrát olej) Takže začátek přestavby 2008 jaro. Upravy na motoru:zvětšení kanálu, zapuštění ventilu do hlavy, srovnání hlavy, nové vodítka, gufera, kanály se upravili na nasávací a vyfukové potrubý, + škrtící klapka z 74 kw. foto: sundana hlava a porovnani klapek
Únor 16, 200916 r Autor Auto se na začátkem zimy začalo klubat, dostalo nový lak atd -> vice v " Vaše Fabia" -> JohnyS´kova Fabulca Zvuk auta byl po ujetí 100m uplně jiny, více se toho poznat nedalo, je potřeba najet 500km minimálně, než si to posedá. Ale při sešlápnutí na podlahu, tak se motor rozespívá a začne vrčet jak dvoulitr do véčka Ale problém nastal, kdy mě přetlakovou hadící z klikovky začal lítat všechen olej z motoru. Zjištění? Nevydrželi kroužky...... :(
Únor 16, 200916 r Autor Takže zase znovu a uplně od podlahy Motor celý ven a rozdělat. Měl jsem z toho Stráááášnou radost, co Vám mám říkat.. začalo se před 14 dny. Původní záměr bylo, že se to zaveze pánovi co dělá závoďáky a zjistí jaký je potenciál motoru. Odvezlo, prošel motor a začla kalkulace: 30t vačka, 10t brzda atd atd.. takže jsem ho naložil a zavezl domu. Tolik peněz, blééééé
Únor 16, 200916 r Autor Bojový postup: Doma jsem rozdělal motor, vytahal písty a začal čistit a čistit a vymýšlet, a objednávat díly.... Mám foto už po vyčištění pístů, předtím jsem vyfotil jen mob. .. časem dodám na srovnání....
Únor 16, 200916 r Autor A dneska jsem si dovezl novostaré vačice a vačičáky. Rozdil na nich je samozřejmě videt :D:D Pokračovat se bude ve čtvrtek, kdy budeme skládat motor
Únor 16, 200916 r Autor Diky, snad jen, aby to naskocilo a zacalo jezdit... . Po poskládání ještě jdeme ladit na brzdu.. + zitra jestli bude cas dodám upravu vyfukového vedení
Únor 17, 200916 r Autor Vačky jsou opravdu z 74kw, ale z golfa. jinak hlava mu delal kolega, dali by se u nej domluvit i jine hlavy... RJ, sam jeste nevim, mam pres znameho jednoho, co ladi zavodaky, takze asi ten, ale to jeste uvidim....
Únor 21, 200916 r Autor Čtvrtek: do pulnoci jsme daváli motor do kupy. Nove pístní kroužky, ložiska na ojnici, šrouby, tesnění... no pěkně se to skládalo a hlavně mazat mazat mazat
Únor 21, 200916 r Autor A těď včerejšek: Začalo se s profesionálním převažením do dílny 17:00 - začátek převozu 20:00 - navaření sport. katalyzátoru na výfukový systém. První katr jsem vyřadili uplně...
Únor 21, 200916 r Autor Sobota 05:30 - první start motoru!! naskočil na první ťuk prohlížení, orientační jízda a kotrola elektroniky. Vše zatím je v pohodě. Takže teď najezdit cca 500km a na brzdu jestli se sežene hliníkové paroží, tak je tam zkusím jeětě dát
Únor 23, 200916 r Jdu tě na...t. Nebylo by byvalo lepsi tam strcit nejakou 1,6 16V z Golfa a udělat tenhle motor ? Co ví do starýho Pola to dávali do sportovně laděný verze na 92kW. Moje zkušenost s touhle motorizací ve fabii, že tomu chybí krouťák a zvlášť mezi 120-140 má v něm na pětku dost zoufalou díru. Když se to vytočí a podřadí, tak to celkem jede to je pravda. Akorát, než jsem v týhle rychosti kolikrát podřadil v kopci, tak mě jednou podjela i Š120 - to zas nas...o mě. Ne už tolik, když jsem zjistil, že v tom ty magoři maj buď filcku nebo fako převrtanou na cca. 1500 ccm.
Únor 24, 200916 r Autor Kdybych chtěl měnit motor, tak bych tam nedaval ty maly psiky, ale rovnou 1.8 T RS. Ale takto porad dle papiru mam 1.4 AUA , takže na technické noo problem a zajimalo mě, co se z toho dá dostat...
Únor 24, 200916 r Zajímavé, osobně jsem taky zvědavý kolik z toho dostaneš. Ale životnost asi nebude moc ok, ne? Jak dlouho pak ten motor vydrží?
Únor 25, 200916 r A tak 1,6 16V vypadá stejně jako 1,4, takže označení řeší bruska a raznice. Na 1,8T nevim, nevim, už jsi ve 160 ti zkoušel škubnout volantem jako při vyhýbání zajícovi ?
Únor 25, 200916 r Jdu tě na...t. Nebylo by byvalo lepsi tam strcit nejakou 1,6 16V z Golfa a udělat tenhle motor ? Co ví do starýho Pola to dávali do sportovně laděný verze na 92kW. Moje zkušenost s touhle motorizací ve fabii, že tomu chybí krouťák a zvlášť mezi 120-140 má v něm na pětku dost zoufalou díru. Když se to vytočí a podřadí, tak to celkem jede to je pravda. Akorát, než jsem v týhle rychosti kolikrát podřadil v kopci, tak mě jednou podjela i Š120 - to zas nas...o mě. Ne už tolik, když jsem zjistil, že v tom ty magoři maj buď filcku nebo fako převrtanou na cca. 1500 ccm. jestli jezdis na hradistsku pres buchlovske hory tak znam toho borca s tou 120:)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.