Přejít na obsah

1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW


JohnyS

Doporučené příspěvky

Takže je to tady.

Začalo to tím, že jen trošku poladíme lak na autě, doděláme klimu a upravíme hlavu s novými nadzvihátky atd. (potkalo se mě to a začalo to zrát olej)

Takže začátek přestavby 2008 jaro.

Upravy na motoru:zvětšení kanálu, zapuštění ventilu do hlavy, srovnání hlavy, nové vodítka, gufera, kanály se upravili na nasávací a vyfukové potrubý, + škrtící klapka z 74 kw.

foto: sundana hlava a porovnani klapek

post-161-1234811079_thumb.jpg

post-161-1234811216_thumb.jpg

post-161-1234811226_thumb.jpg

post-161-1234811238_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto se na začátkem zimy začalo klubat, dostalo nový lak atd -> vice v " Vaše Fabia" -> JohnyS´kova Fabulca

Zvuk auta byl po ujetí 100m uplně jiny, více se toho poznat nedalo, je potřeba najet 500km minimálně, než si to posedá. Ale při sešlápnutí na podlahu, tak se motor rozespívá a začne vrčet jak dvoulitr do véčka :D

Ale problém nastal, kdy mě přetlakovou hadící z klikovky začal lítat všechen olej z motoru.

Zjištění? Nevydrželi kroužky...... :( :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže zase znovu a uplně od podlahy

Motor celý ven a rozdělat.

Měl jsem z toho Stráááášnou radost, co Vám mám říkat.. začalo se před 14 dny. Původní záměr bylo, že se to zaveze pánovi co dělá závoďáky a zjistí jaký je potenciál motoru.

Odvezlo, prošel motor a začla kalkulace:

30t vačka,

10t brzda

atd atd..

takže jsem ho naložil a zavezl domu. Tolik peněz, blééééé

post-161-1234811720_thumb.jpg

post-161-1234811740_thumb.jpg

post-161-1234811752_thumb.jpg

post-161-1234811765_thumb.jpg

post-161-1234811885_thumb.jpg

post-161-1234811926_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sobota 05:30 - první start motoru!! naskočil na první ťuk

prohlížení, orientační jízda a kotrola elektroniky. Vše zatím je v pohodě.

Takže teď najezdit cca 500km a na brzdu

jestli se sežene hliníkové paroží, tak je tam zkusím jeětě dát

post-161-1235243134_thumb.jpg

post-161-1235243149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jdu tě na...t. :p

Nebylo by byvalo lepsi tam strcit nejakou 1,6 16V z Golfa a udělat tenhle motor ?

Co ví do starýho Pola to dávali do sportovně laděný verze na 92kW.

Moje zkušenost s touhle motorizací ve fabii, že tomu chybí krouťák a zvlášť mezi 120-140 má v něm na pětku dost zoufalou díru.

Když se to vytočí a podřadí, tak to celkem jede to je pravda.

Akorát, než jsem v týhle rychosti kolikrát podřadil v kopci, tak mě jednou podjela i Š120 - to zas nas...o mě.

Ne už tolik, když jsem zjistil, že v tom ty magoři maj buď filcku nebo fako převrtanou na cca. 1500 ccm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jdu tě na...t. :p

Nebylo by byvalo lepsi tam strcit nejakou 1,6 16V z Golfa a udělat tenhle motor ?

Co ví do starýho Pola to dávali do sportovně laděný verze na 92kW.

Moje zkušenost s touhle motorizací ve fabii, že tomu chybí krouťák a zvlášť mezi 120-140 má v něm na pětku dost zoufalou díru.

Když se to vytočí a podřadí, tak to celkem jede to je pravda.

Akorát, než jsem v týhle rychosti kolikrát podřadil v kopci, tak mě jednou podjela i Š120 - to zas nas...o mě.

Ne už tolik, když jsem zjistil, že v tom ty magoři maj buď filcku nebo fako převrtanou na cca. 1500 ccm.

jestli jezdis na hradistsku pres buchlovske hory tak znam toho borca s tou 120:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...