JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Takže je to tady. Začalo to tím, že jen trošku poladíme lak na autě, doděláme klimu a upravíme hlavu s novými nadzvihátky atd. (potkalo se mě to a začalo to zrát olej) Takže začátek přestavby 2008 jaro. Upravy na motoru:zvětšení kanálu, zapuštění ventilu do hlavy, srovnání hlavy, nové vodítka, gufera, kanály se upravili na nasávací a vyfukové potrubý, + škrtící klapka z 74 kw. foto: sundana hlava a porovnani klapek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Zde upravená hlavička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Auto se na začátkem zimy začalo klubat, dostalo nový lak atd -> vice v " Vaše Fabia" -> JohnyS´kova Fabulca Zvuk auta byl po ujetí 100m uplně jiny, více se toho poznat nedalo, je potřeba najet 500km minimálně, než si to posedá. Ale při sešlápnutí na podlahu, tak se motor rozespívá a začne vrčet jak dvoulitr do véčka Ale problém nastal, kdy mě přetlakovou hadící z klikovky začal lítat všechen olej z motoru. Zjištění? Nevydrželi kroužky...... :( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Takže zase znovu a uplně od podlahy Motor celý ven a rozdělat. Měl jsem z toho Stráááášnou radost, co Vám mám říkat.. začalo se před 14 dny. Původní záměr bylo, že se to zaveze pánovi co dělá závoďáky a zjistí jaký je potenciál motoru. Odvezlo, prošel motor a začla kalkulace: 30t vačka, 10t brzda atd atd.. takže jsem ho naložil a zavezl domu. Tolik peněz, blééééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Bojový postup: Doma jsem rozdělal motor, vytahal písty a začal čistit a čistit a vymýšlet, a objednávat díly.... Mám foto už po vyčištění pístů, předtím jsem vyfotil jen mob. .. časem dodám na srovnání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 A dneska jsem si dovezl novostaré vačice a vačičáky. Rozdil na nich je samozřejmě videt :D:D Pokračovat se bude ve čtvrtek, kdy budeme skládat motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Honzíku, seš fakt machr a blázen dokupy Moc držím palce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marzal Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Máš můj naprostý obdiv. Co dodat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 16. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Diky, snad jen, aby to naskocilo a zacalo jezdit... . Po poskládání ještě jdeme ladit na brzdu.. + zitra jestli bude cas dodám upravu vyfukového vedení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 super práce co tam dáváš za vačky z 74kw? a ta hlava je tvoje práce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 Johnys kde ti budu robiť mapu do RJ? Len tak pre info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 17. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 Vačky jsou opravdu z 74kw, ale z golfa. jinak hlava mu delal kolega, dali by se u nej domluvit i jine hlavy... RJ, sam jeste nevim, mam pres znameho jednoho, co ladi zavodaky, takze asi ten, ale to jeste uvidim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 Jak jsi dopadl s těma hliníkovýma parohama ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 21. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 hlinikove parohy nikde nemaji kurdeee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 21. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Čtvrtek: do pulnoci jsme daváli motor do kupy. Nove pístní kroužky, ložiska na ojnici, šrouby, tesnění... no pěkně se to skládalo a hlavně mazat mazat mazat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 21. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 A těď včerejšek: Začalo se s profesionálním převažením do dílny 17:00 - začátek převozu 20:00 - navaření sport. katalyzátoru na výfukový systém. První katr jsem vyřadili uplně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 21. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Sobota 05:30 - první start motoru!! naskočil na první ťuk prohlížení, orientační jízda a kotrola elektroniky. Vše zatím je v pohodě. Takže teď najezdit cca 500km a na brzdu jestli se sežene hliníkové paroží, tak je tam zkusím jeětě dát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikkian Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 už se těším, až to projedeme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Ses blazen, ale SMEKAM PRED TEBOU.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 23. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 I blazni maji sve sny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Jdu tě na...t. Nebylo by byvalo lepsi tam strcit nejakou 1,6 16V z Golfa a udělat tenhle motor ? Co ví do starýho Pola to dávali do sportovně laděný verze na 92kW. Moje zkušenost s touhle motorizací ve fabii, že tomu chybí krouťák a zvlášť mezi 120-140 má v něm na pětku dost zoufalou díru. Když se to vytočí a podřadí, tak to celkem jede to je pravda. Akorát, než jsem v týhle rychosti kolikrát podřadil v kopci, tak mě jednou podjela i Š120 - to zas nas...o mě. Ne už tolik, když jsem zjistil, že v tom ty magoři maj buď filcku nebo fako převrtanou na cca. 1500 ccm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 24. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Kdybych chtěl měnit motor, tak bych tam nedaval ty maly psiky, ale rovnou 1.8 T RS. Ale takto porad dle papiru mam 1.4 AUA , takže na technické noo problem a zajimalo mě, co se z toho dá dostat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Zajímavé, osobně jsem taky zvědavý kolik z toho dostaneš. Ale životnost asi nebude moc ok, ne? Jak dlouho pak ten motor vydrží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 A tak 1,6 16V vypadá stejně jako 1,4, takže označení řeší bruska a raznice. Na 1,8T nevim, nevim, už jsi ve 160 ti zkoušel škubnout volantem jako při vyhýbání zajícovi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 Jdu tě na...t. Nebylo by byvalo lepsi tam strcit nejakou 1,6 16V z Golfa a udělat tenhle motor ? Co ví do starýho Pola to dávali do sportovně laděný verze na 92kW. Moje zkušenost s touhle motorizací ve fabii, že tomu chybí krouťák a zvlášť mezi 120-140 má v něm na pětku dost zoufalou díru. Když se to vytočí a podřadí, tak to celkem jede to je pravda. Akorát, než jsem v týhle rychosti kolikrát podřadil v kopci, tak mě jednou podjela i Š120 - to zas nas...o mě. Ne už tolik, když jsem zjistil, že v tom ty magoři maj buď filcku nebo fako převrtanou na cca. 1500 ccm. jestli jezdis na hradistsku pres buchlovske hory tak znam toho borca s tou 120:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.