Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

teraz som prišiel od auta, a normálne som zhrozený ako voľne tam sú pohodené kontakty od čidla paliva, žiadna izolácia nič, keď by sa tam dostala voda tak je to v prdeli, tí ktorí nevedia ako som si to všimol, tak som pozeral ten ecobox, budem to musieť zaizolovať, to je katastrofa :( jak u kórejcov :aggressive: :aggressive: :aggressive:

Vloženo

podobne som rozmýšľal aj ja, lebo ten držiak sa nenahrieva tak by to malo byť v pohode, ale ten nezaizolovaný snímač nemám sfotený, skús sa pozrieť ako to máš ty, je to pripnuté na ten kábel ecoboxu, ktorý ide dolu

Vloženo

Tak na to snímači som nevidel nič nazaizolované... :kuk:

A druhý konektor z boxu je ten čo je vidieť na foto z druhej strany držiaka za boxom, stiahol som to spolu jednou páskou...

Vloženo

Ahoj chcem sa spýtať dnes som mal demontovany spodny plastovy krit na oktavke II 1.9 TDI 77KW a ma prekvapilo ze som mal zaolejovany blok motora, vanu, hadicu do intercoolera teda v spodnej casty vrch bloku a ostatne vrchne casti boli ciste a suche az na turbo bolo malinko vlhke. To mi neslo do hlavy skade sa tam ten olej vzal tesnenie pod vanou je OK. Auto ma nabehano 59 500 je to 2006. Je mozne ze odchadza turbo? Aj ked nepocujem ziadne piskanie ani dalsie ine zvuky auto ide normalne.Ma niekto s tym nejake skusenosti ak ano prosim vyjadrite sa rad si precitam vase prispevky.

Dakujem

Vloženo

Tak keď to je zaolejované určite nie je niečo v poriadku...

Ale čo to ti nepomôžem, ten kryt som ešte dole nemal, zatiaľ mám 25t km a za 2t km mi píše servis tak potom uvidím prvý krát octu aj zo spodu... ;):smich:

Vloženo (editace)

Má někdo zkušenost s hlučností 1.9 tdi 77 pří akceleraci z nízkých otáček? Mám O2 4x4 77Kw DP najeto 105000 km. V rozmezí 1800-2500ot/min je motor děsně hlučný(duní). Po dosaženícca 2500ot se vše zklidní, táhne ale bez vanutí nebo škubání. Je to normální u DP? Dík za rady jarsva.

Editováno: , autor: jarsva
Vloženo (editace)

No tak nečo takového jsem pozoroval na svém tdi 77kw jen když jsem vzal nafu od pochybné firmy, nyní co tankuji vervu je klid. A motor má označení PD ne DP.

Editováno: , autor: DEZENT
Vloženo

Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem.

Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane.

Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ?

Setkal jste se s tím někdo ??

Vloženo
No tak nečo takového jsem pozoroval na svém tdi 77kw jen když jsem vzal nafu od pochybné firmy, nyní co tankuji vervu je klid. A motor má označení PD ne DP.
Vloženo
Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem.

Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane.

Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ?

Setkal jste se s tím někdo ??

To co popisuješ mi dělalo taky, ale myslím, že někde okolo 1700 ot. Po nějakém čase to samo zmizelo a už se to neobjevilo.

Vloženo

No, všimnul jsem si toho tak nějak najednou, nevím jestli to dělalo i dřív ale myslím že ne, to bych asi nepřehlídnul, zatím to nijak řešit nebudu, není to hodně znatelné ani moc obtěžující, uvidím jestli se to bude nějak něnit.

Vloženo

Někde tady na foru jsem četl, že kolem 50 - 70 tis. prý odchází turbo. Třeba to tím nebude, ale jestli máš auto ještě v záruce, tak se na to v servisu raději poptej.

Vloženo

Turbo podle mne tlaci porad, nezavisle na plynu. Zavisi jen na otackach. Aspon mi to tak prijde na me 1.8 TSi, kde kdyz dojizdim na krizovatku bez plynu a dostanu se pod 1800ot, je slyset, jak si turbo houkne, cili se vypne (podle otacek). Tudiz nad 1800 muselo bezet i bez plynu..

Vloženo
Turbo podle mne tlaci porad, nezavisle na plynu. Zavisi jen na otackach. Aspon mi to tak prijde na me 1.8 TSi, kde kdyz dojizdim na krizovatku bez plynu a dostanu se pod 1800ot, je slyset, jak si turbo houkne, cili se vypne (podle otacek). Tudiz nad 1800 muselo bezet i bez plynu..

Tak to nevím ale myslel jsem si že turbo bude nějak např. podtlakově řízený, jaký by mělo smysl aby tlačilo když jedu z kopce a brzdím motorem ale nevím no, třeba jo......

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...