Přejít na obsah

jarsva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jarsva

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. jarsva

    madla dveří O2

    Tak jsem sehnal origo kod na ty kryty madel -1Z1 867 171 C-, ale je to cenově nějaký divný. Na 4 el. okna stojí asi 500,-Kč a na dvě prej 1000,- Kč. Jestli máte někdo možnost nahlédnout do origo dílů, nebo máte katalog tak prosím o info. Dík jarsva.
  2. jarsva

    madla dveří O2

    Ahoj všichni, mám problém, u mé O2 4x4 mi moje ženský podrapaly pogumované vnitřní madla dveří u řidiče i spolujezdce. Problém je, že mám el. okna jen vepředu. Polepky dělaj jen na 4 el . okna a origo nemůžu sehnat. Poraďte kde to maj. Díky za ochotu jarsva.
  3. Tak jsem z toho nějakej zmatenej. Napište už někdo, jaký kabel se má pořídit na základní diagnostiku oct.2 rv 2005------. Nechci dělat nějaký hekroviny,ale jen výčet hlášek+ stav km a to ne jen u motoru. Rád bych, aby se dal udělat celkový scan. (podle toho co jsem se dočetl tak hex-can) Dík za trpělivost jarsva.
  4. Ahoj, koupil jsem kabel KKL-OBD2 byl u toho i SW ale an. Můj problém je , že mám Visty a po instalaci SW napíše TENTO SW NEBYL NAINSTALOVÁN SPÁVNĚ. Po rřipojení do auta to načte jen jednotku motoru. Ostatní jednotky nevidí. Mám VAG409-1. Je nějaký spůsob jak to zprovoznit na Vistách a aby to vidělo celé auto (Octavia 2-4x4 tdi 77kW rv-2005). Dík jarsva
  5. Tak provedena výměna zadní hardy spojky a zatím OK. Celé to stálo 6000.-Kč. Reaguju na předešlého, já mám 4x4 kvůli dostupnosti k baráku a zimě. Od té doby co jí mám spím v zimě dobře, protože vím, že ráno nemusím házet sních abych se dostal do práce. S fábií to bylo na oběšení. Teď OK jarsva.
  6. Ahoj, tak jsem se konečně dostal k celkovému řešení vibrací z podvozku. S mechanikem ke kterému jezdím na prvidelný servis jsme vyndali celý kardan i s hardy spojkami. Výsledek je úžesný, auto jede úplně lehce a potichu za všech možný režimů(podtáčení, přetáčení, akcelerace na plno). Koupil jsem tedy novou zadní dvouhmotnostní hardy spojku a 13.10 to tam lupnem spátky. Pak dám vědět. jarsva.
  7. Ahoj, měl jsem to samé. Zkus vyndat kardan a projet to bez něj. Jestli to přestane(asi jo) tak je to ta spojka u Haldexu. jarsva
  8. Ahoj, tak jak to dopadlo po výměně setrváku, je to pryč nebo ne? Dočetl jsem se, že ty dvouhmoty jsou pěkný neštěstí a záleží na spůsobu jízdy. Nesmí se moc podtáčet jinak odejde. Tak jsem zvědavej!!!!! Jarsva
  9. Tak to jsem napnutej určitě to bude nějaká ptákovina, že se budeme divit. jarsva
  10. Tak jsem nastudoval a přišel k závěru, že nejvíc to hučí v otáčkách 1900-2300. Podle charakteristiky motoru je v tomto rozmezí největší nárůst točivého momentu. Koukal jsem do dílenské příručky na to uložení motoru s ohledem na jeho pohyb v záběru. Motor je proti pootočení v ose motoru ustaven v karoserii takovou příčkou pod motorem a převodovkou.Po její demontáži je motor s převodovkou úplně volný a je i vidět jak pracuje ta Harrdy spojka na kardanu.Tak jsem vyskoušel podložit 5mmpodložkou ten stření šroub a tím posunout motor v silenblocích proti jeho snaze se pootočit v záběru. Přestaly takový ty pazvuky ve volnoběhu a motor je i klidnější ve volnoběhu. Tak jsem zvědavej co to bude vyvádět při delší jízdě. Jarsva
  11. Ahoj všichni, ten olej jsem našel v mazacím plánu Valvoline a má specifikaci 75w90 za cca 300Kč litr.Dal jsem ještě aditivum do převodových olejů, ale nevím jestli to mějak pomohlo.Já tam měl místo 0,9L asi tak 0,2L, tak proto mi to tak hučelo. Chtěl bych se vrátit k tomu uložení motoru, to vypadá na docela dobrou teorii. Naštuduju chytrou knížku. Neobjevilo se to někomu po výměně rozvodového řemenu? Tam se totiž uvolňuje pravé uložení motoru. jarsva
  12. Ahoj, tak to jsem na to moc zvědavej, mě pomohla ta výměna, přesto cítím pří záběru taky trochu chvění. Odkud to jde si , ale netroufám říct. Ty Harrdy spojky to mě nenapadlo. Koukal jsem na net a je to docela pálka. Nejlepší cenu jsem našel za 1800,- přední a 4490,- zadní. Tak napiš jak to dopadlo. Taky bych se do toho pustil.jarsva
  13. Ahoj, ja mám 4X4 a to jen proto, že mam bařáček špatně přístupnej. Koupil jsem 2005 a 104000Km. Jedinej problém byl s hlučností od spodku. Vyřešeno výměnou všech olejů(málo oleje v kuželíkovém převodu ke kardanu). Jinak jezdím v průměru za 6,7L nafty a to většinou po městě nebo na nespevněnym povrchu. Letošní zima mi dala za pravdu, že 4X4 je to pravé. Kde ostatní stáli já pokračoval bez jakéhokoli zaváhání.Jarsva
  14. Tak jsem do toho kuželíkového převodu nalil ten huzčí olej a daladitivum do převodů. Po asi 150km obrovská změna k lepšímu, je to až neuvěřitelný. Doufám, že to vydrží.
  15. Hučí to při 2000ot- až drnčí poradili mi hustější olej do toho kuželíkového převodu, zatím jsem nic neudělal sháním info.
×
×
  • Vytvořit nový...