Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

no ja myslim ze by to mohlo byt z konstrukcne-technologickeho duvodu, jelikoz asi pod tim bude i neco vlozenyho dovnitr, cili kvuli ulehceni montaze cele sestavy to konstrukteri udelali otevreny a jednoduse to tim zavreli, vzdyt vis ze pri montazi ve vyrobe se pocita kazda vterina...ale to je otazka na kterou by vedel odpovedet jenom tym konstrukteru kteri to vymysleli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj mám dotaz - při rozjezdu na 1ku motor začne trochu cukat - může to být dvouhmotovej s.?? Dělá to jen na 1ku, zvýšený otáčky na volnoběh nepozoruji a chvění motoru taky ne. Díky za rady...J. P.S pokud je to dvojhmota jak dlouho se na to dá jezdit?? vadí to něčemu čistě teoreticky..:-)

Editováno: , autor: joe4090
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jestli je to jenom pri rozjezdu tak to muze byt i tim jak rychle poustis spojku, jestli se rozjizdis trochu divoce (zvyseny otacky a rychle nepresne zabery spojkovym pedalem) tak je to celkem bezne z konstrukcniho hlediska, ale jestli ti to dela i za normalniho jemneho zachazeni se spojkou tak uz neco bude spatne, ted je otazka jestli ty vibrace pochazeji z motora anebo ze spojky se setrvacnikem, klidne to muze byt i nektere z ulozeni motoru v silentblocich...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl bych dotaz ohledně motoru 1.9 TDI-PD. Jezdím každý den trasu dlouhou 6 km do práce a 6 km z práce. Párkrát týdně trasy nad 50 km. Moje otázka zní, nevadí motoru jízdy na takovou krátkou vzdálenost? Do práce nespěchám, auto motor nevytáčím. Vypadl mi kup 1.6 FSI a naskytla se zajímavá nabídka na TDI :-) Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dojíždím do práce 13 km. Tdi nesvědčí jízda se studeným motorem. V zimě to ohřeju na provozní teplotu tak po 10 km. Takže Ty po 6km to ani neohřeješ. Takže nám nezbývá nic jinýho než jezdit zvolna aby to tak netrpělo. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kdyz uz to auto poradne nemuzes ohrat na tak kratke trase tak se snaz aby se to zahralo co nejdriv (zvysenim zateze na motor), mam na mysli zatez alternatoru (zapni radio, ventilace, svetla, vyhrev zrcatek pripadne v zime mu hezky dej zabrat vyhrevem sedacek jestli mas...), kdyz zatizis motor pak se ti driv prohreje (skrati se tim vzdalenost potrebna k ohrati na provozni teplotu - nejen voda ale hlavne olej se musi hezky ohrat...) jinak 6km je fakt malo na moderni diesel s vysokou ucinnosti kdyz ho poradne jednou za cas neprovetras... bacha aby ti nezatuhla regulace lopatek turba (casto se to zanasi bordelem ze spalin), jednou za cas ho hezky zahrej a projed at se ti to vsechno hejba jak ma... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na další zimu uvažuju koupit plexi clonu na masku. Na rychlejší ohřev bude mít vliv určitě a vypadá docela efektně, stojí kolem 400 kč takže žádná tragédie. Kolega jí má na fabii a je spokojen, lepčí než tam cpát kartony. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 No jo kluci ale driv se pouzivali decky na skodovce 120cine a tam byl motor v zaduuuu takze ta logika s tim ze se neochlazuje motor nebude na miste :).

Ja letos mel nervy z toho ze se mi auto nezahralo kdyz byli mrazy cca -10°C ani po ceste do Brna cca 25km tak sem se po te clone dival taky, pak sem tam pro test nacpal karton a ze by byl cejtit nejakej progres to ani nahodou, tak sem jel do servisu a tam me rekli at nepanikarim ze je to standart u dieslu a rikam ne ne, musi bejt neco spatne, kdyz jedu z kopca tak se to ochlazuje moc a neohreju to ani do brna, tak na to mrkli a prej je vse ok. I kamos rikal ze je to ok a fakt, jak bylo -2 - 2°C tak vse ok. 

Jen tim dlouhym kecanim chcu rict ze si myslim ze v mrazech ti na tech tvejch par km nepomuze ani svecena voda, a automechos mi rikal ze si koupili diesel misto beneli dom, a dopadlo to tak ze musel zene koupit jeste feldu beneli pac to ma do prace taky kousek a diesel trpel pac se rafika ani nepohla, taze ho maj jen na delsi cesty. Coz te asi moc nepotesi :( takze bud jezdit pres zimu busem a nebo verit ze to prezije :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Cizap':

Se 120 máš pravdu,

ale to chování Tvého auta mi moc nepřijde normální.

Stálo by za to se mrknout na termostat a čidlo teploty.

Třeba je i vyměnit ale vždy v páru (když vyměníš jednu věc druhá za chvilku odejde).

Mě se auto i ve větších mrazech (-15°C) ohřeje na 90°C bez kartonu tak po 7km a s kartonem po 4km.

A to fakt žádnou kudlu nejezdím - studený točím max. do 2200 ot/min s lehkou nohou.

A jestli to má mechanik kousek do práce, tak ať jezdí na kole :p

Ono taky záleží jak dobře Ti funguje ohřev vody. Mrkni SEM

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Š 120 nebyl problém s ohřátím motoru ale s topením, žigul měl motor v předu a dečku měl. Jinak souhlas s Dodo - Kolín. Já to do 10 km taky ohřeju na 90° a s kartonem jsem to nezkoušel ale jak potvrzuje Dodo tak ten karton význam má. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 No ja ten karton nakonec dal pryc a bylo to stejny, je mozny ze mam nacaty cidlo nebo termostat a proto se to zehriva dyl, ale kazdopadne jak sem pisal pri -10 se to nekdy neoralo ani do brna, je pravda ze to mam spis rovinu nebo takovej mirne nahoru a pak dolu, takze pri ceste dolu se to zase ochladilo, kdyz sem byl na horach a jel sem kopec pri studenym tak se to ohrivalo mnohem rychlejc, takze to prubnu zase v zime a kdyztak necham vymenit. :)  sakra to je furt neco :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to jen flash ŘJ motoru...způsobuje to EGR ventil který ŘJ motoru špatně ovládá. Mě to dělali všechny tři OII 1.9TDI-PD 77kw-BXE co jsem měl z 2006. PO přehrání ŘJ motoru vše o.k. Děláno vždy na počkání.

Karlos,

tak si predstav, nedalo mi to a po mesiacoch jazdenia som isiel do ineho servisu, tam som bol pri tom ako to aktualizovali, a zistili, ze ten soft vobec nebol prehrany,

takze v tom minulom servise to vobec nespravili. Teraz to ide tak ako ma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...