Sniper_2003 Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 ANO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Nebude rychlejší zanášení spíš tím vypnutým EGR, co myslíš? Mě filtr tahle vypadá po cca 10 -15 tis. km a jezdím hodně v Praze a na D1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Myslím ne. Pokud je EGR vypnuto jde do sacího traktu méně nečistot ( perspektivě bordelu ). Takže to tvou hypotézu vylučuje. Ale domnívám se, že nějaký podíl na tom bude mít Avie, kterou jsem nemohl den před výměnou filtru předjet. Hulilo to zní jak z Temelína, takže si myslím že část sazí jsem chytil já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 (editace) Dobrá blbost co jsi napsal, EGR off znamená, že nevracíš část spaliny do sání (ne na filtr), tedy musíš nasát o to více nového vzduchu, tedy více se ti zanese filtr!! Vypnutím EGR si vlastně neustále „proplachuješ“ stlačeným vzduchem motor aniž bys ho pro danou velikost dávky paliva potřeboval. Editováno: 29. Srpen 2013, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 me ten filtr prijde v pohode a s klidem bych ho tam nechal, stejne tak si myslim, ze pro motor je nejlepsi originalni filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 Dobrá blbost co jsi napsal, EGR off znamená, že nevracíš část spaliny do sání (ne na filtr), tedy musíš nasát o to více nového vzduchu, tedy více se ti zanese filtr!! Vypnutím EGR si vlastně neustále „proplachuješ“ stlačením vzduchem motor aniž bys ho pro danou velikost dávky paliva potřeboval. Tak trochu vím co znamená EGR off. Proto jsem si to nechal udělat. Navíc nikde jsem nepsal, že recirkulace jde přes filtr. Domnívám se, že zanesený filtr neměl nic společného s vypnutým EGR ventilem nýbrž s již mnou zmiňovanou Avií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Jedna avie ti filtr nezanese to je blbost, prostě díky vypnutému EGR se ti filtruje skoro jednou tolik vzduchu, nevrátíš spaliny tak to nasaje nový vzduch! Ještě by mě zajímalo, co to dělá v zimě s motorem, když si ho takhle hezky proplachuješ studeným vzduchem ještě přichlazeným turbem a intercoolerem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 No asi takto, aby jsme mou ukázku, která byla pro zajímavost né jako téma "něco je špatně" dostali do konce. Tuto úpravu mám víc jak 3 roky. Filtr jsem vždy měnil po cca 12-15tis. a nikdy moc čistý nebyl. Po 6tis. ho asi každý nemění, takže může jen spekulovat jak vypadá. Jak dobře víš a znáš tak EGR ventil nepracuje pořád. Jen pokud je zvýšené NOx což většinou je za určitých podmínek třeba studeného motoru, ale jen do určitých otáček. Při zátěži je zase vypnut. Takže tvrzení že tam jde 1x více vzduchu je zavádějící, v určitém režimu ano ale většinou ne. Co se týká zimního ježdění nevím jestli to s motorem či jeho součástkami něco dělá nebo ne, ale když jsem měl auto na brzdě a dělala se přitom diagnostika ( turbo - tlakování atd.. ) tak bylo vše v ukázkovém pořádku. Nalítáno mám přes 170tis na úpravě přes 40tis. takže bych řekl že nedělá. Takže asi takto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 Pani, toto leto som prekrocil 200.000 km. Kedy treba menit rozvody? Zase po 120.000? Menil som ich niekde okolo 120.000, musim kuknúť. Je este treba niecomu venovať zvysenu pozornosť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 Je tady na to vyvěšené vlákno,v tomto příspěvku je i tabulka: http://forum.skodahome.cz/topic/63638-v%C3%BDm%C4%9Bna-rozvod%C5%AF-19-tdi-pd-77-kw/#entry1078082Případně kolega libero je v tomto odborníkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 áno zasa po 120tkm,čiže teraz pri 240tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 Diky. Tak to uz hadam aj bude robit dalši majiteľ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maba Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Zdravím, co by jste řekli na tohle. Má s tím někdo zkušenost? http://aukro.cz/digital-chip-box-skoda-roomster-1-9-tdi-77-kw-i3554625144.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 (editace) Proč by si někdo chtěl věcí za 1700 Kč ničit vůz, kde stěžejní součástky na které to bude mít vliv stojí 10x tolik????? Editováno: 16. Září 2013, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 To je jak kupovat si nasazovací zuby - klapačky bez vyzkoušení někde na e-shopu. Bez konkrétního naladění na autě k ničemu. A vůbec tyto bypasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Tyto chip boxy akorát očůrávají jednotku. Není nad kvalitní chip, změřený na brzdě a dělaný na auto. Ale to už zde píšu asi počtvrté..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Tak počasí přituhlo. Shodou okolností jsem dnes narazil v práci na kus systémové folie a tak mě napadlo vyrobit si zimní clonu. Takto to dopadlo. Jelikož ji chci použít poprvé tak by mě zajímal názor a zkušenosti lidí co ji již nějakou dobu používají. Nemyslím tím majitele krytek masky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Pokud to mas proti soli a spine co by se v zime dostala na chladic tak Ale jinak kvuli lepsimu ohrevu motoru to nema vyznam, termostat pusti teplou vodu stejne az v 90stupnich a v tu dobu uz davno topis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 To máš jistě pravdu, nicméně proud velmi chladného vzduchu proudí do motoru skrz chladič, kde dle mého soudu ochlazuje blok motoru hadice atd. Pokud se tomuto jevu zabrání tudíž se logicky zrychlí ohřev motoru. Dělal jsem to pro rychlejší ohřev motoru a proti soli a špíně. Co se týká vnitřního tepla mám PTC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Co to je za folii? Z čeho to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Je to tvarovaná folie něco na bázi plastu do podlahového topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 1. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2013 (editace) Zakrýt si chladič, nebo použít masku chladiče v zimě má význam hned z několika důvodu: Maska hladiče způsobí lepší obtékání náporového vzduchu (vliv velmi malý, ale za zimu může v souhrnu nějakou kačku za naftu ušetřit) Chrání první chladič (klimatizace) proti kamínkům a zbytečnému zašpinění a snížení jeho účinnosti - v létě vám to tak bude lépe klimatizovat = úspora paliva (vliv malý, ale proč ne) Snižuje výkon mezichladiče! Kombinace turbodmychadla a mezichladiče má funkci „ledničky“. Mezichladič je dimenzován na letní provoz! Turbo stlačí „studený“ vzduch, sníží objem a přitom se zahřeje (kdo si pamatuje z fyziky platí kost. = pV/T), poté vzduch ochladím v mezichladiči (odeberu část energie) a pouštím do válců. Náporový vzduch projde chladiči a ochlazuje blok motoru (vliv velmi maly, ale nezanedbával bych ho) Používat masku chladiče má smysl především u těch co mají EGR off a ano zakrytím chladiče se motor rychleji zahřeje! Editováno: 1. Říjen 2013, autor: XTomos 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2013 Měl bych otázečku ještě k té zástěně. Již ji mám namontovanou a je pravdou, že motor se zahřívá opravdu rychleji. Nicméně by mě zajímalo, samo že od těch co standardně používají zástěnu celého chladiče jako já, jestli při delší trase třeba 200km po dálnici ( rychlost 150km/h - motor v zátěži celkem topí ) při teplotě cca 8°C se jim motor nepřehřívá či netropí jiné neduhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
11Petuldo11 Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Nieco mi unika z motora, co to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Vypadá to na olej unikající kolem žhavící svíčky. Nejspíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.