Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

jednoducho si budem stáť za svojím,že kontrolka DPF sa rozsvieti vtedy,ak už je s filtrom dáky problém,takže za kontrolku,že svieti vtedy,keď prebieha regenerácia ju nepovažujem...máš to napísané aj v tom návode,že ak je zanesený,tak sa rozsvieti kontrolka čo znamená PORUCHU

DPF má 4 stupne čistenia....

1.prebieha počas jazdy bez pričinenia vodiča a vyvoláva ju na základe informácií od RJ motora...

2.rozsvieti sa kontrolka DPF ( motor v núdzovom režime)..vtedy treba regeneráciu vyvolať,tak ako sa píše v tom návode

3.v servise pomocou diagnostiky

4.výmena DPF

Editováno: , autor: libero1071
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na regeneráciu DPF žiadna kontrolka nie je,takže ti nemohla blikať...regenerácia prebieha počas jazdy a ty o tom ani nemusíš vedieť...

Nemáš pravdu pokud je DPF plný rozsvítí se kontrolka a začíná regenerace. Pokud proběhne nebo ne závisí na řidiči a stylu jízdy viz obr.

jednoducho si budem stáť za svojím,že kontrolka DPF sa rozsvieti vtedy,ak už je s filtrom dáky problém,takže za kontrolku,že svieti vtedy,keď prebieha regenerácia ju nepovažujem...máš to napísané aj v tom návode,že ak je zanesený,tak sa rozsvieti kontrolka čo znamená PORUCHU

DPF má 4 stupne čistenia....

1.prebieha počas jazdy bez pričinenia vodiča a vyvoláva ju na základe informácií od RJ motora...

2.rozsvieti sa kontrolka DPF ( motor v núdzovom režime)..vtedy treba regeneráciu vyvolať,tak ako sa píše v tom návode

3.v servise pomocou diagnostiky

4.výmena DPF

Všechno co jsi napsal je v podstatě správně, ale v bodě jedna čištení (regenerace) neprobíhá. Regenerace probíhá dvojím způsobem buď pomocí tz. močoviny nebo navýšením množství paliva a v obou případech za účelem zvýšení vstupní teploty do DPF pro vyhoření sazí. V tom případě toc o zde uvádíš, by se u mého vozu bez DPF odehrávalo také. :kol-32: A to se neodehrává to tě mohu ujistit. :kol-28:

Druhý bod je také trošku jinak. Po rozsvícení kontrolky DPF začíná regenerace pokud se regenerace nepovede a DPF je plný (málo průchodný) pak se teprve auto přepne do nouzového režimu, ale dáno vidno další kontrolkou a to blikajícím žhavením.

Toto všechno je jak sám píšeš v tom návodu co jsem sem dal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim lidi,mam problem,auto mam v servisu kde mi řekli že bude potřeba vyměnit olejove čerpadlo protože ukazuje nizke hodnoty,někde sem se dočet že stači vyčistit saci koš,da se to nak zjistit??co když vyčisti opravdu jenom ten koš a mě naučtujou jako vyměnu celeho ol.čerpadla??!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny, mám takový problém s motorem 1.9 tdi bxe. O co se jedná: za tepla (spíše okolní vzduch než teplota motoru) vibruje při rozjezdu, sem tam vibruje i na volnoběh, je to citelné i v sedačkách. Vyšlápnutí spojky na vibrace nemá vliv. Níže uvádím nějaké hodnoty z VAGU okolní teplota pod 0°C, nevibruje na volnoběh ani při rozjezdu.

Ve VAGU kanál 13 za studena:

1. válec:0,94

2. válec: -1,08

3. válec: -0,94

4. válec: 1,8

kanál 23:

1. válec:-4,0

2. válec: -28,0

3. válec: -22,0

4. válec: -9,0

kanál 13 za tepla:

1. válec:0,45

2. válec: -0,68

3. válec: -0,52

4. válec: 0,75

kanál 23:

1. válec:2,0

2. válec -20,0

3. válec -14,0

4. válec 1,0

kanál 4: pole 4 (za studena -2, za tepla -1,5).

Brouzdal jsem tak různě po netu a v kanálu 13 mají být hodnoty co nejblíže 0. Myslíte, že jsou KO vstřiky (nejspíš 1 nebo 4)? Najeto 24tkm :kol-32: . Tankování pouze benzina TOPQ + VIF, párkrát v zahraničí (OMV, SHELL, AGIP).

Editováno: , autor: M-a-r-e-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Pánové zaráží mě jak po všech zkušenostech zde na fóru a v běžném životě, se někdo může vůbec pozastavovat nad myšlenkou takovéhoto powerboxu. :kol-44: Nebylo už dosti vytrestaných lidiček co chtěli ušetřit a pořídily si takovýto výrobek na ku*vení motoru!!!!! :kol-32: Pokud chceš výkon zajeď si k odborníkům, aby ti individuálně udělali chip na míru. Jinak riskuješ zničení drahých součástek (turbo, vstřiky, popřípadě i zničené písty). Takže pokud potřebuješ vyměnit drahé součástky tak směle do toho. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem nejdřív uvažoval o Power boxu, ale po mnoha negativních odpovědích jsem šel do klasického Chiptuningu a jsem víc než rok velice spokojený s výsledkem. Mám na Chiptuningu najeto cca 40 000 bez nejmenšího problému.Určitě je třeba zvážit, u které firmy si nechat chip udělat, ale po projetí tohodle fora myslím najdeš odpověd i na tuhle otázku. Mě to dělal TDIfun a můžu jen doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že správný chiptuning by se měl dělat jen a pouze s brzdou!!! Protože tím odhalíš už reálné nesrovnalosti v motoru přímo za chodu a vše se dá optimalizovat (do určité míry) na výdrž jednotlivých komponent.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 jaydoo

Povím ti to jinak. Domníváš se, že je adekvátní cena pro zvýšení výkonu motoru pouhých cca 180e, aby ti prodejce mohl zaručit, že tím nic nepoškodíš?? :kol-32: Pokud jsi rozumný tak odpovíš že ne. Vím o čem mluvím již mám na svém autě také chip nějakou dobu. Pokud odpovíš ano, měl by jsi si přečíst celé vlákno nazvané Zkušenosti s čipováním

http://forum.skodaho...sti-s-ipovanim/ a tam se dozvíš proč a jak a v jaké cenové hladině. Jsou tam zkušenosti odborníků, kteří se tím živý ( viz. TDIFUN, DIESELPOWER atd.. ), tak těm by jsi možná mohl věřit. Mimochodem mám kamaráda, který měl powerbox a jeho Octavia tímto zařízením utrpěla velkou škodu počínaje propáleným pístem až po závadu na čerpadle způsobenou právě tímto zařízením. :kol-29:

Můj postoj k tvé otázce: Přidej si nějaké peníze a nech si udělat normální chip na míru tvému vozu. Klidně si pro něj dojeď 400km jako já, v budoucnu toho nebudeš litovat. :kol-28:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele jaydo, ty tady bráníš powerbox tak urputně až v tobě vidím prodejce. A mimochodem tys nám taky neukázal žádné kladné recenze powerboxu. Až na ty co dodávají výrobci.

Hele, nie som predajca powerboxov. A oslovenie "hele" sa mi fakt nepáči, nie sme na dvore.

to : Sniper_2003

Mám powerbox, mám na nom najazdených cca 120.000 km. Mám s tým dobru skusenosť, žiadnu zlú som nezaznamenal, poznám ďalších ľudí čo to tiež majú. Pravdupoviediac, či mi to za tú cenu pridalo 25, alebo 35 koní mi je úplne jedno, pretože cena bola oveľa nižšia ako "profesionálny" tuning. /nič proti chlapcom a firmách čo to robia fakt nemám./

to je len môj skroný názor a osobná skúsenosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě ti přeji ještě dlouhé fungování. :kol-47: Z mé zkušenosti bych ti doporučil vyzkoušet stejný vůz s profesionálním chipem, jako to zde udělalo spousta z nás zde na fóru. Domnívám se, že by jsi změnil názor o průběhu výkonu powerbox X profi-chip. Přesvědčovat nikoho nechci, nemám to zapotřebí, každý ať volí dle své nejlepší úvahy a zkušeností. :kol-28:

P.S. Nejsem si úplně jist, ale mám dojem, že jsem v sekci OII-motor-zkušenosti s čipováním, viděl grafy právě nabržděných motorů powerbox VS profi-chip. Byl tam zajímavý rozdíl. :kol-43: Pokud najdu dám odkaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohode, ja som len reagoval na prispevok toho, kto sa na to pýtal.

a beriem to tak, že power box nebol drahý, je z nemecka. A za tú cenu som neriešil prense výkon na brzde. Kebyže investujem do toho niekoľko stoviek EUR, tak by som si to rád zmeral aj na brzde.

Mne stačí to, že ked ho odpojím, tak auto proste "nejde" :) Nie je to žiadny "placebo" efekt, skúšali sme to, a rozdiel vo výkone bolo cítiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně je dokázané, že powerbox je jen dočasné řešení. Oklamává to ŘJ a ta se postupem času stejně přizpůsobí, takže ten výkon jde pomalu dolů až nakonec stejně klesne na sérii. Jen se tě zeptám na kolik tě vyšel ten tvůj powerbox?? Já měl profi chip za 7000kč + vypnutí EGR ventilu (tz.EGR OFF) a k tomu ještě opravu teplých startů, který Octavie tak trápí. Což si myslím že je to za super cenu nehledě na to že dostaneš graf z měření auta na brzdě. :kol-28:

EDIT:

Tak jsem našel slova jednoho z uznávaných tuningových úpravců (TDIFUN):

- "Powerbox meni data co jdou z cidla teploty nafty do ECU. Takze si ECU mysli ze je nafta studena a prodluzuje vstrik. Nezvedne tlak turba, nezmeni pocatek vstriku vuci natoceni kliky atd. Tim padem vlastne nabohacuje motor jen palivam, klesa EGT a teplota co jde na KAT a turbo, pote se zanasi KAT, FAP a zadiraj turba kde se usazuji saze. (saze hori od 660st EGT)... "

Dále jsem našel i poměření výkonů chip Vs powerbox tuto zkoušku také prováděl TDIFUN

URtuning_ECOBOX_CHIPTUNING_02_77KW.pdf

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...