superfatty Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 U 77kw motoru po chipu jednomu ze 4 kusu aut zacne klouzat spojka.Proste je to velmi slaby clanek techto motoru. ještě že mám nejen gumovej volant ale taky gumový koberečky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 U 77kw motoru po chipu jednomu ze 4 kusu aut zacne klouzat spojka.Proste je to velmi slaby clanek techto motoru. ještě že mám nejen gumovej volant ale taky gumový koberečky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 U 77kw motoru po chipu jednomu ze 4 kusu aut zacne klouzat spojka.Proste je to velmi slaby clanek techto motoru. fakt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 (editace) na Fabii I je odkaz na zajímavý článek.. chip tuning Cimbu je to od TOMCATa.. aby bylo jasno :-p Editováno: 11. Květen 2007, autor: superfatty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXX TOMCAT XXX Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 Včera som tu dával link na ten článok aj spolu s tym grafom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Ohľadom výkonu sériových motorov - predpokladám, že koncernové motory budú mať vždy nejaký ten kW naviac (odhadujem tak do 10%). Výrobca sa do istej miery istí, aby motor mal deklarovaný výkon, aj keď je už trochu starší. Keď som mal ešte Fabiu 2,0i, tak som ju meral na brzde (rovnako aj kamošovu sériovú) a namerali sme u oboch cca 93 kW namiesto 85 kW. Takže u 77 kW TDI pokojne verím, že môže mať okolo 83 kW. Určite záleží aj na palive, prístupe majiteľa a samozrejme aj použitom oleji či vydarenosti motora. Svoje auto som meral 2 krát v inom čase a stave km, kamošove tiež a prax ukázala, že časom sa krivky vyhladzujú a točivý moment sa posúva do nižších otáčok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Ako tak pozerám, tak či pri bežnej jazde, alebo pri economy jazde má ten môj 2,0 TFSI vyššiu spotrebu než vaše TDIčka tak 1,5-2,0 litre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Myslím, že OII už príliš odhlučniť nepôjde. Určite nie tak, ako sme to robili u Favoritov a pod. U motorov sa hluk prenáša aj cez uchytenie motora do karosérie a s tým sa veľa robiť nedá. Jedine u staršieho auta vymeniť uležané silentbloky za nové. P.S.: Ja som so zvukom motora navýsosť spokojný. (čakám, ako ma teraz niekto označí za provokatéra) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Luke - ja som si na hlučnosť 1,9 TDI 81 kW nezvykol ani za 4 roky. Odvtedy som už naftu nemal a stále tvrdím, že ak naftu, tak jedine od 6 valcov hore (kvoli zvuku), len s automatom (kvoli chveniu spojkového pedálu a mizernému záberu dokým nezaberie turbo). Tie koncerové TDI sú skutočne dosť hlučné v porovnaní s konkurenciou, ale zase jazdia lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 P.S.: Ja som so zvukom motora navýsosť spokojný. (čakám, ako ma teraz niekto označí za provokatéra) Souhlasím,od toho jsou hlukové normy,které to musí plnit..a plní. VIZ zápis v TP o hluku.. A mimochodem,proto to u mně taky vyhrál benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 tak to je ale prece maximalni pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 na čí přání jsi to smazal ty hrdino na mojí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekVW Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 (editace) Panove vcera jsem si nechal cipnout 74kw na 130koniku,a muj prvni dojem je ten ze SUPER!!!!! Jede to krasne,tak nejak jsem si to predstavoval aby OCII v 74kw jela...idealni svezeni... :palec2: Toto je muj nazor... Editováno: 12. Květen 2007, autor: RadekVW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Panove vcera jsem si nechal cipnout 74kw na 130koniku,a muj prvni dojem je ten ze SUPER!!!!!Jede to krasne,tak nejak jsem si to predstavoval aby OCII v 74kw jela...idealni svezeni... Toto je muj nazor... no comment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Radek, v OII je 77kW, nie 74. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Luke - ak to bolo na mňa, tak súhlas, pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Zaujímalo by ma, aký hlkuk máte v tom TP uvedený? Ja mám u stojaceho vozidla 86 dB(A) pri 4500 otáčkach a za jazdy 75 dB(A). Ako ste na tom vy ostatní? P.S.: Ale veľkú váhu týmto číslam neprikladám, lebo u benzínového V6 mám uvedených 85 a 76 dB(A). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 a co tak nacpat izolaci od mikry pod originál odhlučnění na kapotu?? nevejde se? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 a co tak nacpat izolaci od mikry pod originál odhlučnění na kapotu?? nevejde se? Tak to by asi šlo..místo tam určitě je. Jen mi uniká smysl..ropák je hlučnější,ale jde spíš o subjektivní pocit..je to dáno jeho chodem oproti benzínu,kde je chod přece jen kultivovanější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 U 1.9TDI je stojící 79dB při 3000 ot. za jizdy 74dB Zaujímalo by ma, aký hlkuk máte v tom TP uvedený? Ja mám u stojaceho vozidla 86 dB(A) pri 4500 otáčkach a za jazdy 75 dB(A). Ako ste na tom vy ostatní?P.S.: Ale veľkú váhu týmto číslam neprikladám, lebo u benzínového V6 mám uvedených 85 a 76 dB(A). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Pani neviem ci sa tu uz objavil tento clanok, ak nie tak urcite stoji za precitanie. http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf Natrafil som nan len tak pri surfovani, takze vopred upozornujem ze nikomu tymto nechcem robit pozitivnu alebo negativnu reklamu. Chcem len poukazat na fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 ani to nebudu číst celý, o ABC je tohle známý i to jejich zajíýdění chipu. vubec nechapu blázny, co si k nim daj auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 ani to nebudu číst celý, o ABC je tohle známý i to jejich zajíýdění chipu. vubec nechapu blázny, co si k nim daj auto ty kráwo.. to je fakt vostrý... tak že bych taky začal dělat čiptunynk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 Tak mne dnes z brzdy vyslo toto: Viem ze je to vela, takze pojde na korekciu, ale taha hooodne dobre! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tissot Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 http://chiptuning.sk/index.php?id=1&L=1 Netreba chodit do CZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.