Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak já mam najetých necelých 10 000 Km a už mě na maxi-dotu dnes autino "křičelo" at zkontroluji hladinu oleje, tak jsem dolil 0,5 litru. Potvora jedna....

Zákulisná informácia - na riešenie tohto problému Škoda vydala Pracovný postup a vykonáva sa flash RJ motora. Vraj je problém spôsobený chybou v systéme spätného vedenia výfukových plynov, kedy kvôli hrozbe prekročenia limitov emisií RJ uberie výkon v danom momente. Úprava RJ tento problém rieši.

Info mám priamo od garančného technika v jednom z autorizovaných servisov.

Tak včera mi dělali apgreid a autino konečně jede jak bráchova FRS. Ale chtěl jsem se zeptat jak jste tady mluvili o spojce, já mam DSG automat, myslíte že taky odejde dřív po chipu ?

proc odesla? protoze je udajne dimenzovana na 300Nm. vzhledem k tomu, ze jsem si taky myslel, ze spojka nejvic trpi na rozjezd, tak chvile, kdy mi behem tech cca 25tis kvikly kola bych na prstech jedny ruky spocital. na jednicku vzdy opatrne. jenze, pak mi neslo moc na rozum, jaktoze, kdyz ta spojka udajne nejvic trpi pri rozjezdech, zacla klouzat nejdriv na ctyrku, pak na petku a na konci i na trojku? mozna proto, ze ten nejvetsi zahul nedostava na jednicku, kdy je ten odpor na ni kladenej zdaleka nejmensi, ale naopak ho dostava pri vyssich rychlostnich stupnich a vyuzivani kroutaku, kdy je odpor maximalni. a fakt je, ze na ctyrku a petku jsem ho vyuzival hodne casto... prijel jsme do servisu, ze mam nejspis v hajzlu spojku a co udelal servisak aby to poznal? nastartoval, zatah rucku, zaradil petku a pustil spojku...auto zdechlo, takze jeste uplne v loji nebyla.

takze to, ze uz mam jinou jsem si zavinil sam svym jizdnim stylem

A nebo odešla, protože byla ze serie špatných spojek které v O2 jsou a na které je vydáno sdělení že ? Ale o tom jsem tady už psal.

konzultoval jsem někde ty vstřiky a bylo mi řečeno, že jejich náchylnost k zapeční je u PD víc než vysoká a proto jsou taky dost rozmazlený na kvalitu nafty. Když si to tak promítnu zpátky, tak mě napadá, kolikrát jsem asi za zimu natankoval nějakou sračku v podobě rostlinných olejů a jiných bioproduktů, kterými se to u pump nejspíš "vylepšuje". Ostatně, vzpomente si na ty aférky, kdy se dělaly kontroly jakosti a jak to dopadalo. Takže jsem nakonec došel k závěru, že nejlevnější je asi jezdit tankovat k Schellu, Aralu nebo OMW, protože tam pak nemusím přidávat drahý aditivace a proplachovadla, abych ten bordel z těch vstřiků dostal. Přísloví "laciný - dvakrát placený" tady opravdu platí do puntíku. Naštěstí se zdá, že mi ty aditiva pomohly, protože už to zase nejen dobře startuje, ale přestalo to i kouřit a motor běží klidně. Doufám teda, že to není nějakej přechodnej stav. Dejte si na to bacha a kdyby se to někomu taky stalo, tak údajně nejlepší aditivace na vyčištění je Castrol TDA.

jaks psal, Shell, OMV(Aral uz neni), nikdy bych jinde nenatankoval(krom teda cest do zahranici, nebo max par litru na dojeti)

proc odesla? protoze je udajne dimenzovana na 300Nm. vzhledem k tomu, ze jsem si taky myslel, ze spojka nejvic trpi na rozjezd, tak chvile, kdy mi behem tech cca 25tis kvikly kola bych na prstech jedny ruky spocital. na jednicku vzdy opatrne. jenze, pak mi neslo moc na rozum, jaktoze, kdyz ta spojka udajne nejvic trpi pri rozjezdech, zacla klouzat nejdriv na ctyrku, pak na petku a na konci i na trojku? mozna proto, ze  ten nejvetsi zahul nedostava na jednicku, kdy je ten odpor na ni kladenej zdaleka nejmensi, ale naopak ho dostava pri vyssich rychlostnich stupnich a vyuzivani kroutaku, kdy je odpor maximalni. a fakt je, ze na ctyrku a petku jsem ho vyuzival hodne casto... prijel jsme do servisu, ze mam nejspis v hajzlu spojku a co udelal servisak aby to poznal? nastartoval, zatah rucku, zaradil petku a pustil spojku...auto zdechlo, takze jeste uplne v loji nebyla.

takze to, ze uz mam jinou jsem si zavinil sam svym jizdnim stylem

A nebo odešla, protože byla ze serie špatných spojek které v O2 jsou a na které je vydáno sdělení že ? Ale o tom jsem tady už psal.

jiste, ale ta zprava je interni a verejne pokud vim vydana neni. proto, kdyz jsem prijel a jako malej skolak se priznal, ze mam chipnuto, mel jsem smulu...

zvykej si :), ja uz jdu na druhou garanci, takze tech litru oleje tam par padlo

kolik že stála ta výměna spojky ?

kolik že stála ta výměna spojky ?

Mě nic - ze záruky.

me 12tis

to je ještě dobrá cena. Myslel jsem tak kolem 30 t.

zvykej si :), ja uz jdu na druhou garanci, takze tech litru oleje tam par padlo

a kur.. :angry:

vždyt je drahej jak prase ten oil :(

to tam nesmíš lejt ten, co ti nabídnou ve značkovým servisu. Jsou jiný oleje, se stejnou klasifikací, a ty stojí cca 250,- Kč litr.

to tam nesmíš lejt ten, co ti nabídnou ve značkovým servisu. Jsou jiný oleje, se stejnou klasifikací, a ty stojí cca 250,- Kč litr.

250? to by šlo, já ho kupoval za 700 a viděl jsem ho i za 900 :(

Zdravím, mam O2 1.9 TDI automat a na maxi-dotu mam průměrnou spotřebu 5.8 ale ve skutečnosti ma zhruba o 0.5 litru víc takže okolo 6.3

A chci se zeptat zda je to normální nebo vám taky maxi-dot lže. ?

A jakou s tím máte zkušenost a spotřebu. Dík M.

priznam se, ze jsem to nikdy neprepocitaval, ale zkusim to. ted momentalne mi maxidot ukazuje spotrebu od 6,5 do 7,5, dluhodobou mam 6,8. ale me to zere vic jak ostatnim.

mam presne rovnaky problem, maxidot ukazuje 6.8 ale v reali je to 7.3-7.5 :-((((

dobre, ale to jsou rozdily okolo pul litru, to neni nic drastickyho si myslim...

kdepak, od tech 12ti se jeste odecetla dan a bylo to i s praci

na mojom 2.0 TDI HR a spat - 0.5L oleja zozral :-((((( Ale som tomu aj trocha nakladal na dialniciach, podla tacha 160-190...:-)))

na tomhle nesetrim...

Boco: ja na dalnici nasadil na tempomatu 170 a letel jsem furt, obcas jsem i pridal, ale loni jsem jel na tempomat 180 porad a nevzala si skoro nic...nechapu to

al je zaujimave ze vzdy je to "v prospech" maxi dotu aby si zakaznici mysleli ze ako im to malo spotrebuje...

Ked potom robim mesacny vykaz km ma ide porazit ze sa neviem zmestit do normovanej spotreby :-(((((

mozno este musim pockat kym sa zbavim toho nestastneho longlajfu a prejdem na pevne intervaly a dam olej na pevne intervaly. Ten je hustejsi.

A este mozno ten motor sadne - mam "iba" 25tis km

Schválně jsem se to snažil propočítat, ale reálná spotřeba mi vychází o necelých 0,5 l/100 km vyšší. Display ukazuje kolem 6,2 l/100 km. Zajímalo by mě, jak moc spotřeba časem klesne, teď mám najeto cca 6 000 km.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.