Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Zdarec, chlapci! Tak jsem se taky zařadil mezi Vás, kdo bombardujete servis ohledně flešnutí nového softwaru řídící jednotky Octa II. 1,9TDI-PD.Nejprve mé dosavadní poznatky: u nového vozu se "cukání" projevovalo dost často, ale pouze při mírné akceleraci, 1800 až 2000 ot/min. Při prudké akceleraci byl klid, ale já spíš jezdím piánko. S větším počtem km se jev už neprojevoval tak často, ale taky možná tím, že jsem se tomu snažil vyhnout volbou jiného okamžiku řazení... Nakonec jsem tedy zajel do servisu a zítra jedu na přehrání, tak jsem zvědav a pak dám vědět, jak se to projevilo. Jsem z Mostu, auto jsem kupoval v Autoplusu II., a tam mi to taky budou dělat. Činil jsem dotaz i v Mobilparku, ale tam prý zatím ten soft ještě nemají. V Autoplusu mi navíc řekli, že se to týká jen motorů s kódem BXE, což je můj případ (auto kupováno 03/2006). Tak zatím a uvidíme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi! Tak software je přehrán - první poznatky (snad si to jen nenamlouvám) jsou tyto: plynulejší zátah, cukání samozřejmě zmizelo, možná trochu tišší chod a taky klidnější volnoběh. Navíc bych řekl, že zátah začíná o 200 až 300 ot/min dřív.

OT - zároveň mi sami od sebe, na základě obecného pokynu z Boleslavi, přehráli SW v rádiu STREAM, údajně kvůli odstranění "lupanců" v repro (což jsem ale nepozoroval) a zároveň vyšší citlivosti přijímače - potvrzuji, v Mostě NYNÍ chytám v pohodě stanice z Ústí nad Labem - cca 45 km. Tak jsem zvědav, jestli se to třeba neprojeví ještě na spotřebě. Celá akce v servisu trvala cca 25 min, za mé přítomnosti.

P.S. Opakuji informaci, že se tato akce týká pouze motorů s kódem BXE (dle slov přejímacího technika). Čus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého.

Přesně to samé mi říkali.

No tak to jsou teda odborníci :angry: Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se k vašim posteskům : v pátek 8.9. jsem byl v PV auto a taky o ničem nevědí :-(. Prý se optají u Boleslava Mladého.

Přesně to samé mi říkali.

No tak to jsou teda odborníci :angry: Mě tvrdili, že jsem první od koho slyší, že existuje nějaký update softwaru.

To Tomasss: Přijde mi, jako by jsme jezdili do toho samého servisu.To jsou přesně jejich slova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O2 1,9TDI-PD, provoz od 3/2006, najeto 14.500km, pokles oleje (Shell Helix Ultra Longlife III.) za tu dobu ze 2/3 prolisu na měrce na 1/3, Maxidot se ozval při 14.000km po hodinové "velmi ostré" jízdě po dálnici SRN..., dolito cca 0,25 l, jsem znovu nad 2/3 měrky. Jinak pohoda. Řekl bych, že ostřejší režim motoru natolik ten olej "rozhází" po motoru, že nestačí stékat zpět a čidlo zahlásí nedostatek oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O.K., je to možné, ale zároveň, mimo "rozházení" oleje může mít i zvýšená teplota oleje vliv - čidlo totiž nefunguje na principu plováku (jako např. v nádrži paliva) ale na principu svislého elektricky vyhřívaného "kolíku", který je chlazen vrstvou oleje ve vaně a při nižší hladině je ochlazován méně, tím mění elektr.odpor = signál o výšce hladiny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám dojem, že mi to zpravidla vždycky zahlásí pokles po delší ostrý jízdě.

Včera se to zrovna ozvalo, tak jsem dolil zbytek, asi 3 deci, ale ta kontrolka nezhasla. Až po delší pauze se už nerozsvítila. Divný, vždycky mi hned zhasla po nalití. Možná ale, že jsem dolil málo.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 77 KW opravdu žádné FLESH CD neexistuje.Doposud nic nebylo vydáno.Jsou pouze:1.6 75kw BSE

1.4 55kw BCA

2.0 100kw AZV

2.0 103kw BKD

2.0 85kw AZJ

1.6 75kw BGU

Tak teď jsem z toho trošičku zmatenej. Jakou úpravu potom Romanovi5A9 a Hanymu dělali, když žádný takový update neexistuje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Diagnostik: Technická poznámka - pánové si libují jak jim to teď dobře jede.... Češí jsou hold národ simulantů - stačí podat placebo a jsou hned zdraví..... Jinak s těmi FW do jednotek je to sranda. Jinak mě šokuje: typ motoru: AZV a AZJ - jednou 85 kW a druhý 100 kW to snad vůbec do O II v případě, že se jedná o 2.0 nepatří? Podle konfigurátoru takový motor neexistuje.... Prosím aspoň od tebe bych čekal informace, které nám nebudou ještě víc plést hlavu :o. Já jsem žil s tím, že se tam dávají motory: 1.9 - 77 kW a 2.0 103 kW v dieselu a v benzínu: 1,6 75 kW a 85 kW u Fsi a 2.0 Fsi má 110 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...