Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Dodo- čtu že tam máš 150 koníků- jak dlouho ti potom vydržela spojka? Máš recht, že to není žádný sprinter- mě to tedy stačí- o čipu uvažuju jen kvůli snížení spotřeby. Všude se píše, jak se po čipu sníží, tak to ve mě hlodá...

No nevím co se týká spotřeby jestli se opravdu sníží. U mě zůstala na stejné úrovni +/-. Jen jízda se změnila z poklidné na svižnější. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja jezdim bezne na tempomat 160km/h a toci to presne 3400 ot na petku... samozrejme ze to nejezdim u nas...6ka nema vyznam jelikoz u VW Golf je k tomuto motoru i 6st skrin ale 6tej prevod je stejnej jako 5tej u OII, konstrukteri co to pocitaji tak vedi jaky prevod je jeste pouzitlny pro ten kterej motor, kdyz sme to jeste kdysi mi pocitali na fakulte tak se to pocitalo tak ze stejne jizdni a aerodinamicke odpory na rovine ti neumozni na nejvyssi prevod dosahnout otacek omezovace, proto i na 2 nejvyssi rychlostni stupen doshnes vyssi max rychlost nez na nejvyssi stupen, ale to je diskuse na dlouho...a to co mas v papirech jak max vykon nikdy nedokazes prenest kolama na silnici, cili realne ze 77kw mas na kolech do 60 kw (kdyz mas stesti ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kucí trošku mícháte jablka z hruškama...

Kdo má 6-ti °převodovku tak nemá tu Vaší 5°+šestku. Ta převodovka je úplně jinak odstupňovaná-tedy to je komplet něco jiného.

My zase máme strašně krátkou jedničku :)

Mimochodem já v originálu 86kW.

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj :-)

Vím, že se to tu už rozebíralo zřejmě x krát, opravdu jsem hledal spoustu témat, ale nenašel jsem co jsem potřeboval, tak snad se za dotaz nebudete zlobit.

Zajímala by mě životnost tohoto motoru 1.9 TDI PD 77kW BJB (nemám DPF). Jde mi o to, že naposledy auto, na kterém jsem měl nejvíc najeto byla Felicie 1.6 a to bylo tak 150.000. Všude čtu jak jsou auta spotřební zboží a co všechno neodchází, nicméně stále mám Škodovky za kvalitní značku a tak si myslím, že by auto mělo vydržet při měnění standardních věcí třebas spojka, dvouhmota, časem turbo při normálním ježdění alespoň 300.000 km.

Na druhou stranu nevím, jak se mi bude Octavie s 300.000 km potom prodávat. Nebaví mě měnit auta každou chvilku, už kvůli tomu, že jak to znáte, dáte si tam maxidot, lepší rádio, pozapínáte v komfortní jednotce vypnuté věci a máte to auto hned radši. Zároveň mi přijde, že s vnějškem se za dobu 300.000 km nic nestane, stejně tak interiér mam při 140.000 km jako nový.

Kdybyste mě uklidnili nejakou svou vlastní zkušeností, že auto nenajezdí jen 150.000 a pak přijdou problémy, tak mi uděláte velkou radost :-)

Bavíme se pochopitelně o :

  1. poctivých kilometrech
  2. pravidelném servisu
  3. kvalitní naftě
  4. sem tam aditivum na dekarbonizaci
  5. normální styl jízdy

Mockrát děkuji :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...