Martin.sv Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Nikdy zadny chip ani upravu RJ jsem nedelal, pokud to nekdy nedelali v autoriz. servisu, kde jsem reklamoval vadu, ze nema vykon. Nakonec jsem to nechal opravit jinde,... Kde zjistily uvedene vady. Opraveno v Diesel centrum Petr Rada. PredtiM hledal chybu i Martin Rubas, ale rikal vse ok,... Vypis zavad taky ciste. Je zajimave, ze kdyz mi po oprave udelal Ferda zakl. nastaveni egr atd. Tak to jelo krasne. Druhy den zase mrtve. Tak jsem byl za Jardou Kocim, delali jsme log z jizdy. A ten laboroval az zkusil odpojit podtlakovou hadicku k egr a nasledne bylo auto zivejsi pri reakci na plyn. Jen se divil, ze kdyz tohle kazdemu udelal, vzdy mu to vyhodilo na panelu pristroju emise (ruzovy motor) a me nic. Stridany ruzne rezimy - dalnice, obec, mesto, okreska. Ale zavada vyskocila jen na vagu. Ted cekam, zda to bude egr. Pokud ne, tak uz netusi,... Kde hledat, proto se ptam, zda nemel nekdo podobny problem, ci kde hledat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 To vůbec není zlé. Ono právě zde se pak zřejmě pozná kdo jakou naftu tankuje a jaký olej používá. Přesně tak, proto sem se ptal i v jiným tématu, jak víš, na kouřivost pro porovnání ale lidi na ME zřejmě nejezdí nebo nechtějí odpovídat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Vždyť víš jak to je, a nejen zde ale i na ostatních fórech. Většinou všichni všechno komentují jen okrajově, ale když chce někdo specifickou technickou radu-odpověď, najednou všichni mlčí. Já ti hodnotu mohu říci až na přelomu 6-7 měsíce. Ale snad se do 1 vejdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Ja uz jsem kourivost me 1.9 TDI PD nekam sem psal. Bylo to tak nejak tesne pod limitem, takze nejak 0,7? Tankuji jen Vervu, takze palivem to tak uplne asi nebude. Olej menim kazdych 10 tkm, takze ve spatne kondici asi neni. Daval jsem tam Castrol Turbo Edge 5W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans_RS Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 ja se akorat chystam zaslepit egr u seat altea xl 1.9Tdi - bxe 2007 a rikate ze uz pristi rok neprojdu emisema ju .-) navic jsem zjistil, ze sem si poridil uz nachipovane auto, tedy co mi rikal soused, kdyz mi to napichnul na diagnostiku. Rikal ze mi to nejak moc tahne kdyz jsme se chteli bezne kouknout do RJ co tam najdem nebo nenajdem. Porovnal navic mapy a zjistil, ze nejsou podle origose ale ze je to vcelku pekne udelany. Tak otazka co s emisema, porad tu zaslepku vyndavat se mi nechce a dost premyslim o tom, ze si necham nahrat original mapu, preci jenom se bojim - turbo slysim jak si piskne kdyz pridam poradne a o spojce ani nemluvim, vsechno to musi jit za chvili dohaje pokud budu chtit vyuzit plnej vykon. Chipovani jsem se dycky branil. Najeto 203tis km je dost, tak cekam jak turbo tak spojku. Ale ze to bude nachipovany sem vubec necekal u takoveho rodinneho auta :-) Nejradsi bych, kdyby mi nekdo zkouknul v jaky fazy to turbo je, pripadne se mi na to podival celkove, premyslim i ze si udelam test na valci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans_RS Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 mimochodem jak poznam kdy udela turbo papa ...da se nejak zabranit rozlitnuti a nemit motor v hajzlu? narval sem do nej ted dost penez - rozvody, saly srouby, provozni kapaliny atd, nekde sem slysel, ze kdyz je zaslepeny egr a vylitne turbo, ze to zaslepeni pomuze, ze se to nedostane do motoru bo co, pripadne nejaka kontrola nebo nejaky mereni turba je? a to ze vylitne do motoru je tim, ze se zadre lozisko? to by pak melo bejt poznat daleko dopredu ze jsou nejaky divny zvuky..nechci do auta zbytecne cpat, ale zase nechci,aby mi to nekde vylitlo a udelalo diru do penezenky..uz jen tim, ze sem vymenil ty šaly od TH co davali spatny a mel strach aby mi nevylitly ojnice se ted bojim o to turbo co piskne pri tahu, navic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 EGR nezaslepovat pouze odpojit podtlakovou hadičku. Tím se zavře a je to. V případě STK připojíš hadičku a EGR je zase funkční. Turbo ti nikdo dopředu neřekne jak douho vydrží či se odporoučí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendoo Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 ako moc piska to turbo? inac, ze by turbo zabilo motor, to som ani nevedel ze sa moze stat to by si musel nasat hadam nejaky kamen aby rozlamal lopatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 19. Květen 2016 Sdílet Vloženo 19. Květen 2016 svagrovi nabaralo turbo olej prej docela ficak,motor ko ale to budou asi ojedinele pripady,jinak se muze rozletet a to je pak bordel vsude,musi se vse vycistit vcetne vany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 ako moc piska to turbo? inac, ze by turbo zabilo motor, to som ani nevedel ze sa moze stat to by si musel nasat hadam nejaky kamen aby rozlamal lopatky Rotor jak se točí tak miniaturní částečka prachu způsobí kritický nevývažek a rotor se vychýlí k obalu turba a práskne do něj. V tu chvíly se lopatky rozletí na hodně částí a vlítnou do sacího traktu. Ten se pak po takovéto destrukci musí celý vyčistit. Dále jak je psáno víš. Když turbo odchází tak saje olej do té doby než vysaje celou náplň a pak se zadře. Dá se to poznat že auto kouří jak dýmovnice. V tu chvíly je jen malá chvilka na to chcípnout motor, který normálním způsobem ( otočením klíčku ) vypnout nejde. Takže se to musí přes rychlost a brzdu jak se říká na hulváta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelo7 Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 Kamarátovi sa to stalo na O1. Vysypali sa lopatky, kúsky nasalo do motora ktorý zablokovali - nedal sa ani pretočiť. Urobilo to peknú škodu. Dva piesty s odtlačkami, polovica ventilov KO ... Stav turba podľa zvuku súdiť ťažko. Ja mám na BXE po repase a po cca 10 000 km zas začína počuť. Niektorým píska od novoty a najazdili kopu km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Mám otázku. Z airboxu vedou dva výstupy. Jeden je na váhu vzduchu přes hadici na klapku atd.. a druhý je na nějakou podtlakouvou hadičku. Otázka je nevíte někdo na co je ta podtlaková hadička?? Respektive jakou má funkci?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Pokud je moc podtlaku, tak si to tama prisaje vzduch. Aspon myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 Chlapy zkoušel někdo změřit jakou vzdálenost musíš ujet aby jsi měl zahřátý olej na provozní teplotu??? Třeba ti co mají maxidot? Celkem by mě to zajímalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 13. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2016 (editace) Co myslíte Octa 1,9 tdi rok 2008 najeto 230 000 km? Je to hodně na tento motor nebo se nemusím bát? Auto je za 119 000 ,- a je i servisovaný ve ŠA.....dost váhám...auto má dělanou novou spojku, tlumiče a rozvody před 30 000 km... Editováno: 13. Srpen 2016, autor: lukino200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2016 No pokud je to kód motoru BXE tak tě bude čekat,teda pokud to už bývalý majitel neudělal,výměna ojničních šroubů a pouzder. Pak se ti toto vozidlo odvděčí spolehlivostí. Jen se zeptám je ti s DPF nebo bez něj. A Tyto motory vklidu najezdí 500tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Mám velkou prosbu, nikde jsem nic nenašel,mohl by někdo zjistit z etky jaký olej do převodovky u 1.9 TDI PD 77 KW motor BLS TMBHS61Z182189495 BYL BY JSEM MOC VDĚČNÝ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 (editace) Jaký je to rok? Do 28.2.2007 se používal v 5°a 6° převodovkách MQ250 olej syntetický G 052 726 A2. Jelikož došlo ve výrobě převodovek ke změně synchronních kroužků (dříve závitové, nový synchronn s vrstvou molybdenu) se přešlo na olej minerální s aditivy G 052 512 A2 jeho množství 2,0 +0,1l. Editováno: 22. Srpen 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 2008 u 2.0 jsem dal doporučený olej od Sixty a šlo špatně řadit po výměně za správný podle etky vše super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Zajímavé. Já to měl přesně obráceně. Teď používám EE olej od MO a zatím pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Je možné že podle vinka je tam olej G070726A2 ? To jim údajně vyjelo ve škoda-díly Plzeň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 (editace) Je to mozne, ja ho tam mam mit taky (Octavia II 1.9 TDI BJB MR06). Kdyz jsem olej menil, dal jsem ho tam, ale zadne zlepseni nenastalo (obcas mi sla spatne radit dvojka). Po 18 tkm jsem tam nalil G 052 512 A2, ktery doporucuje Sixta. Od te doby mam pocit, ze je to o neco lepsi. Tento olej tam mam uz 41 tkm a zadny problem. Editováno: 23. Srpen 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 To jsem asi udělal chybu, olej je na cestě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Tezko rict. Ten druhy olej to taky uplne nespasil. Ale o neco lepsi to asi je. Jeste jsem mozna udelal chybu v tom, ze jsem ho tam nedal dost. Podle Sixty tam ma byt 2,1 litru. Samozrejme jsem objednal jen 2 litry (co bych delal se zbyvajicim 0,9 litrem) a celou tu dobu tam ten 1 decilitr chybi. Az ho budu menit priste, objednam zase jen 2 litry, ale 1 dl pridam z vypusteneho oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boumen Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 Zdravim vas. Mam dotaz. Mam Octavii II 1.9TDI 2006 BKC. Najeto 231 000km. Pri koupeni jsem nechal menit rozvody i filtry s olejem. Kouneno pred rokem a pul. TED - olej a vsechny filtry mam cerstve vymenene. Spojku jsem nechal menit chvylku po koupeni auta. Spotrebu mam 5,7 na sto. Nekdy vic nekdy i mit. Auto jede dobre. Ale dotaz je ve zvuku motoru. Ma zvuk jako klasik naftak. Ale je tam i jeden zvuk navic. Jako by nekde neco do neceho narazelo. Neni to tichy zvuk ale ani hlasity. Jde to sliset z vezku u leveho kola a z vrchu kdyz se otevre kapota. Za jizdy to jde citit vyrazneji pri pridavani plynu. Jsem totalni amater co se tyka konstrukce motoru. Jinak predem diky za pripadnou radu. A snad jsem to nepopsal na akorat jednu vec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.