Aanonymous Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Předem chci uvést že jsem tady všechno možné přečetl, tudíž mne nekamanujete. Mám problém s Octavii combi 2.0, typ motoru AQY, najeto cca 175000 Km, pohon na plyn Elpigaz. V květnu 2008 jsem měnil těsnění pod hlavou. Asi před měsícem mi začala mizet chladící kapalina, přetěsnil jsem pár rychlospojek apod. Ted jsem zjistil, že když vytáhnu měrku oleje ja na spodku emulze, myslíte že mi mohlo opět prasknout těsnění pod hlavou po půl roce ježdění a najetých cca 20 tis. km. díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Myslim si,ze je to mozne. Ta emulze musi byt i na vicku,proste vsude,ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aanonymous Vloženo 21. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 abych dolnil otázku, voda uniká neustále, emulze je jak na víčku tak na měrce od oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Prasknute tesnenie pod hlavou alebo prasknuta hlava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka68 Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Prasknute tesnenie pod hlavou alebo prasknuta hlava. Přečet sem si vaší diskuzi a mám dotaz ? Pokud mám na olejovém víčku emulzi, znamená to, že se dostává voda do oleje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Pokud ti nemizí chlad.kapalina tak ne.V tomhle počasí a při krátkých cestách s autem,se tvoří emulze na víčku víceméně každýmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.