lusl Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 jasne, kupuj druhovýrobu, najlepšie čínu. ale kúp si tých hadíc aspoň 10, lebo ich budeš menit každý víkend. keď náhradné diely, tak originál!. ..a prečo jazdím s prasknutou hadicou? lebo sa mi neoplatí kupovať hadicu za 20€ keď ju ajtak budem vyhadzovať. chcem spraviť Oil Catch Tank.. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 13. Březen 2014 Sdílet Vloženo 13. Březen 2014 Oil Catch Tank super věc Hlavně v zimě. 5z5 kluků to mělo teď v zimě plné nakondenzované vody....Včetně mě Přemýšlím, že ho vyrobím ze silonu. Tam by voda pak tak kondenzovat neměla. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lusl Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 keď ho vyrobíš zo silónu, tak si jeden tank prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lili Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Děkuji autorovi 1. příspěvku za super návod, hadice vyměněny (vč. ventilu) na ARX motoru, co tam bylo asi nejlépe popíší přiložené fotky. Kromě toho jsem měla zpuchřelé i to téčko, do kterého leze odvětrávací ventil...volnoběh mnohem lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lusl Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 tak na rok máš pokoj najlepšie je spraviť Oil Catch tank, a kto to chce mať bezúdržbové tak tam dať silikónové hadice. cena je približne rovnaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lili Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 (editace) přemýšlím o tom, ale to se uvidí, u mě každé auto zůstalo max 3/4 roku :-D Editováno: 24. Březen 2014, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 Taky řeším problém s chybou 17705, otáčky kolísají jak kdy, ale horší je že auto občas padá do nouze. Všechny hadice už mám povyměňované, ale beze změny. Měl sem vyndaný ventil regulátoru tlaku. 06a129101D http://www.cc-autodily.cz/ventil-regulat-tlaku-1 A z něj sem vyklepal nějakej bordel, takový cucky, může být špatná membrána? Nebo jak má tento ventil vlastně fungovat, zkoušel sem ho pusou profouknout a je průchozí v obou směrech i na podtlak, nevím tedy jestli dokážu pusou vyvinout takový podtlak aby se ventil zavřel. Nebo zeptám se jinak, může tento ventil způsovbovat chybu 17705 a občasný nouzový stav??? Jinak taky sem zkoušel jezdit s odpojenou vahou a to šlape vše OK. Ale váhu sem měnil a beze změny. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Tenhle ventil je mezi odvětráním motoru a sáním. Nemá nic společného s přeplňováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Ano vím kde se nachází, ale vede do něj hadice, která když praskne tak se objevuje chyba 17705... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 21. Duben 2014 Sdílet Vloženo 21. Duben 2014 Vlastně máš pravdu, že odvětrání je spojené hadicí se sáním..... Já to bral ze svého pohledu, páč mám všechno předělané na oil catch tank. A všechno na svodech zadělaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Tak tím ventilem regulace tlaku turba to bohužel nebylo, škoda 450 kč. Je ale zajímavý, že to tu chybu 17705 vyhodí pouze za studena, respektive pouze když se pustí sekundární čerpadlo vzduchu, jakmile se vypne a chybu smažu, tak už se to neobjeví i když tomu naložím co to dá a nouzák se nekoná. Někdo ještě nějaký nápad co má společnýho sekundární čerpadlo vzduchu s chybou 17705 a nouzovým stavem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Ja mel krome deravych trubek v pytli i skrtici klapku. Zkus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Klapka kontrolovaná, čištěná a nastavená, bohužel to jí není. Ale jak říkám, udělá to pouze jen když se pustí sekundární vzduchový čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brouczech Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Ahoj kluci, potřebuji poradit. Od úterý se mi vždy po studenem startu automaticky nezvýší otáčky, které byly zvýšeny snad cca 40 sekund a poté klesly na 800-900, ale po nastartování otáčky jsou hned na těch 800-900, motor má snahu chcípnout, pokud nechcípne...tak jde zvukově jako na 3 válce a prská z výfuku.po napojení na VAG se ukázala tato chyba:17956 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) PreruseniP1548 - 004 - zadny signal/komunikaceMuze to byt chyba spojena s tímto problémem? Dnes kdyz rano uz bylo -4 stupne motor nenaskocil vubec...resp. asi az na 10. pokus kdy se chytil a pak jsem ho pod plynym musel chvili drzet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Asi máme podobný problém Když bylo teplo tak starty bez potíží Když začalo chladno a mrzne, tak na první start nechytá Zdechne Když chytne , tak kolísají otáčky Pomůže rychle přišlápnout plyn Už jsem do toho vrazil snad 10tkč :-( Nové origo čerpadlo Škoda, svíčky, teplotní čidlo ... stále to není dobré Mám podezření na hadice Ikdyž všichni mechoši (už to bylo u 3 lidí) mi tvrdí že hadice budou dobré Mám ale podezření, že je nikdo pečlivě nezkontroloval, ikdyž jsem jim o tom problému říkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Presne tohle, co pisete, mi delaly vadne zapalovaci civky. Za tepla ok, ale jakmile se teplota blizila k nule, auto po nastartovani cukalo nebo pro jistotu uplne chciplo. Po druhem nastartovani vzdy ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Cívky jsem měnil za nové To jsem zapoměl zmínit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ManiacT Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Zdravim, potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem všechny ty odvětrávací hadice i ten decelerační ventil, vyčistil a nastavil klapku a pořád to nejede dobře. Když přidám plyn, tak to zátáhne pěkně,ale hned se to jakoby omezí (neškube) a je slyšet sičení turba. Diagnostika píše chybu 17705 pokles tlaku mezi turbem a klapkou. Octavia 1.8T AUM 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAAF_96 Vloženo 18. Červen 2015 Sdílet Vloženo 18. Červen 2015 Zdravím, motor mám AUM a problém se studenými starty. Koupil jsem tuhle hadičku: http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a103221af-odvzdusnovaci-hadice.html Kterou by to snad mohlo být. Dnes jsem vše rozdělal podle návodu (úplně první příspěvek) ale pod parohama nemám žádné dvě hadice smotané "duší z kola" je tam pouze jedna hadice a milion spojek, jsem úplně vedle... Snad foto napoví: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAAF_96 Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 Vyřešeno výměnou palivového čerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piccolo77 Vloženo 1. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2015 Zdravicko.No takze mam 1.8t AUM r.v.2002.tiez som mal problemy s vykonom..raz tahalo raz nie..potom nad 2300 otacok to trhalo..pri studenom starte to vydavalo take zvuky ze sa to neda opisat :)tak som to zacal riesit..najpr som si kupil vahu vzduchu..nepomohlo...potom palivove cerpadlo tiez nic...sviecky ngk..vycistil skrtiacu.vymenil deceleracny ventil za HKS blow off..zapalovacie cievky a nic...asi 6 mesiacov som to riesil..a uz tolko veci som ponakupoval ze ma to prestalo bavit..potom jeden mi poradil aby som kupil original vahu vzduchu,lebo predtim som kupoval niake nemecke..kupil som,vymenil a problem vyrieseny.auto ide bezproblemov.Takze ked mozem poradit tak kupujte original diely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubiRS Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Pánové co je tohle za bazmek? za jízdy mi tahle koncovka vystřeluje. Podtlak pak utíká,syčí,auto střílí do výfuku a nedrží volnoběh... Někdy začne syčet aniž by vystřelil,šlápnu tomu a pak přestane syčet... http://postimg.org/image/ftc5s4qqv/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikderka Vloženo 8. Červen 2022 Sdílet Vloženo 8. Červen 2022 Zdravíčko, odpojil jsem váhu vzduchu, protože jsem měl podezření, že nefunguje správně. Po odpojení se auto chová úplně jinak, je tišší, startuje jako po másle a odpověď na plyn je téměř okamžitá. Spotřeba je nižší. Avšak na palubce mi nevyskocila žádná chyba. Jak je to možné? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikderka Vloženo 8. Červen 2022 Sdílet Vloženo 8. Červen 2022 Auto je přestavba LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.