Přejít na obsah

team_daddy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    105
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení team_daddy

Nováček

Nováček (1/14)

13

Popularita

  1. Není to jablka a hrušky. Je to totéž. Je nesmírně pravděpodobné až skoro jisté, že pokud vezmeš olej Castrol a Shell ve stejné cenové hladině a uděláš jim rozbor, tak zjistíš identické složení. Ty řeči na etiketách o právě jejich unikátním složení si tak neber :-)
  2. Ty zvuky po startu TSI někoho stále udivují? Vždyť už bylo x-krát popsáno, že jsou to normální projevy a i to, co konkrétně to způsobuje. Pokud Ti to v ŠA řádně nevysvětlili, tak jsou to játra.
  3. team_daddy

    MR2017

    Výkladem nejednoznačných hlášek být v obraze nemůžeme...pokud naznačuješ to, že VW vadí to, že je 1,4TSI příliš držák, tak tomu se těžko věří...ale jsou tu i jiné možné výklady, takže víme prd
  4. team_daddy

    MR2017

    Uprimne rikam, ze nevim co si pod tim domyslet.
  5. team_daddy

    MR2017

    Jak to myslis? Mas nejak echo nebo jokeujes?
  6. team_daddy

    MR2017

    Ok, dik, me pochopitelne zajima ta 1,5
  7. team_daddy

    MR2017

    Nemá někdo insider zprávy, kdy dojde k vymene TSIcek za 1,0 a 1,5?
  8. Tak jsem teď celej jeden rok měřil potřebu dle tankování. Resumé je kombinovaná reálná spotřeba 8,19l. Na přiloženém souboru je vidět, o kolik lže PP. Jezdím stylem: - město po okruhu: 60+ (4. kvalt na kadlačku cca 2200 ot.) - mimo město: 110 (5. kvalt na kadlačku cca 2500 ot.) - dálnice: 130 (5. kvalt 3250 ot.) Jednou - dvakrát do měsíce si zaprasím a protáhnu koníky. Používáno jako rodinné kombi, bydlím ve městě. Čili město má značný podíl na nájezdu. ZÁVĚR: - na styl používání a na výkonovou rezervu motoru je spotřeba slušná - ale je zřejmé, že pod 7 se jezdit nedá
  9. Jo takhle, já myslel, že se Ti zdá, že je příliš vysoká.
  10. Pročpak ty vykřičníky? Copak to je něco strašnýho? Ona ta reálná ekonomika je něco jinýho než tyhle samotný čísla. Mezi těmi motorizacemi je 60.000,- rozdíl. To se bude nějakou dobu splácet.
  11. Je fakt, že 200km není moc velká výdrž
  12. Jakej průšvih? Jedno z aut je O2 a právě u ní se pán vyjádřil, že se mu zdá, že kompresor už není to, co zamlada. Proti těm O1 byla trubka o dost teplejší. Furt studená, ale ne tolik. Napověz, co víš :-)
  13. Není to míněno moc jako pokrok. Jde o to, že každá klíma pomaličku vytéká. A máš-li zásobník skoro poloviční proti O1, tak se může stát, že se to bude řešit dost často. Říkal, že klenoty jako Megane, Chevrolety apod. maji kolem 300g a začínají se měnit třeba už 3 roky po koupi.
  14. Plnili jsme teď klímy na firemních autech. Přijel borec s mobilním plněním. Kecali jsme o kdečem. Padla řeč i na oblíbené téma: "jó dřív, to se ještě dělali auta" :-) Nicméně zajímavý vývoj objemu chladící kapaliny v Octávkách: Octavia 1 - 750g Octavia 2 - 525g Octavia 3 - 450g
  15. Tak jiný typ to není, stále je to přece EA288. Jen novější varianta s EURO6.
×
×
  • Vytvořit nový...