Přejít na obsah

Vystrikani dutin


Toňas

Doporučené příspěvky

Vůbec...neni důvod....Ochranu to má výbornou už z fabriky a navíc jsou Octávky od 1996 pozinkované,takže pokud nekoupíš nějakou bořenou ojetinu opravovanou někde po domácky v garáži,tak nemusíš mít ze rzi vůbec obavy.

Viděl jsem několikrát na Jarově rozpáranou Octávku (OI i OII) při opravě po nehodě a dutiny byli jak nový.

Pamatuju si když to táta kdysi nechával dělat na Feldě...z auta to pak na sluníčku teklo ze všech možných škvír a smrdělo to v tom autě asi 2.roky. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně jestli to dělaj pořád tak jako dříve,že navrávaj prahy kvůli tomu aby se do nich kvůli tomu nástřiku dostali....tak na to že bych se nevys.al.....

Hlavně u těchto dnešních aut fakt se člověk nemusí bát že prorezavěj......

To tenkrát neuznal servis sousedovi z chaty prorezavělé 5.té dveře u felicie-combi a jediný důvod byl,že si extra přidával do horní častí skla,přídavné brzd.světlo a drát od něj aby mu tam někde nevysel protáhl rámem dveří kde si nahoře vrtnul malou dirku.....že dveře byli zrezlé dole a kolem té středové černé lišty už je nazajímalo,jakmile prostě servis viděl i tenhle mini mechanickej zásah,tak mu to okamžitě zamítl....takže všem ostatním dveře bez problému měnily a náš soused tam uronil slzu.

Hlavně jak jsem psal....s toho auta to pak v létě na sluníčku teče a smrdí to úplně hrozně řadu měsíců....táta když to tehdy měl v polovině 90.let udělané u Felicie,tak kolem toho vždycky v létě na chatě běhel z techn.benzínem a utíral ty stekliny a pořád auto větral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den pánové,

mám dotaz ohledně ošetření dutin na Fabii I i II. Hledal jsem zde, ale našel jsem vždy jen velmi stará témata k tomuto. Mám Fabii I combi r.v. 2006 a Fabii II r.v. 2007. Je nutné u takto "starých" aut provést nástřik dutin a ošetření podvozku? Případně, že máte doporučení, která místa a jakým prostředkem, tak sem s tím, prosím.

Díky za ochotu

Editováno: , autor: Kamil2101
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 4 roky později...

Ahoj,

 

plánuji preventivně vystříkat dutiny u Octavie 2 Tour, která je už po záruce.

 

Na www.madoil.cz jsem našel potřebný sprej. Zde ve fóru pak informaci, že se nástřik provádí přes otvory běžně zakryté záslepkami na prazích (v místech, kde se umísťuje zvedák auta).

 

Nicméně mi není jasné, jak rozvést tekutinu ze spreje po celé délce prahu. Vzpomínám si, že když jsme to kdysi dělali s tátou ještě ŠKODA 100L, měl ke spreji dlouhou průhlednou hadičku zakončenou rotační tryskou. Hadičku jsme zasunuli na maximum do prahu, začali s vystříkáváním a postupně ji vytahovali ven.

 

U nyní prodávaného spreje ale nic takového není. Nějaký tip nebo rada ohledně pracovních postupu?

 

Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele je to fakt zbytečná práce. Aby to mělo nějaký smysl, tak musíš použít kompresor, který teprve zajistí vznik té správné voskové "mlhy", jež se dostane opravdu všude (bohužel úplně všude). Musí to fungovat tak, že pokud stříkneš do jedné díry, tak se musí z těch nejbližších "kouřit". Z toho spreje to jen tak posmrkáš, navíc ti to po stečení může lokálně rozpustit původní vosk. I dnes se prodávají spreje s hadičkou (bez ní to je maximálně na preventivní nástřik plechů), ale určitě si vzpomeneš, že ani tu stovku to tenkrát moc nezachránilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...