Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Davate nekdo vystrikavat dutiny na oc. nebo to neni za potrebi.

Jsou ošetřené už od výroby, takže zatím nevidím důvod.

Omlouvám se za OT, ale manželka viděla nadpis a říká mi zase čumíš na prasárny, tak jsem musel vysvětlovat, že jde o běžnou údržbu auta... :smich:

  • Autor
Omlouvám se za OT, ale manželka viděla nadpis a říká mi zase čumíš na prasárny, tak jsem musel vysvětlovat, že jde o běžnou údržbu auta... :smich:

Snad to nebude tak horké :palec2:

  • Autor

Kamos si je daval vystrikat primo do servisu. Stalo ho to 1000kc.

Vůbec...neni důvod....Ochranu to má výbornou už z fabriky a navíc jsou Octávky od 1996 pozinkované,takže pokud nekoupíš nějakou bořenou ojetinu opravovanou někde po domácky v garáži,tak nemusíš mít ze rzi vůbec obavy.

Viděl jsem několikrát na Jarově rozpáranou Octávku (OI i OII) při opravě po nehodě a dutiny byli jak nový.

Pamatuju si když to táta kdysi nechával dělat na Feldě...z auta to pak na sluníčku teklo ze všech možných škvír a smrdělo to v tom autě asi 2.roky. ;)

Nic tym nepokazis ked obnovis nastrek dutin. Spravis si to aj sam doma-na parkovisku!!! 500ml vosk na dutiny stoji cca 6 eur. ;):):p www.kim-tec. sk, ;) www.madoil.cz :)

Mám dokonce pocit, že v případě nějakého netovárního pokusu o ošetření dutin a následném rezivění může dát škodovka od záruky na prorezivění ruce pryč..to právě garantuje svojí antikorozní ochranou včetně továrního ošetření voskem.

To v každém případě, než něco na záruku udělají, vždy budou zkoumat proč to zamítnout a tohle bude dostatečný důvod.

Každopádně jestli to dělaj pořád tak jako dříve,že navrávaj prahy kvůli tomu aby se do nich kvůli tomu nástřiku dostali....tak na to že bych se nevys.al.....

Hlavně u těchto dnešních aut fakt se člověk nemusí bát že prorezavěj......

To tenkrát neuznal servis sousedovi z chaty prorezavělé 5.té dveře u felicie-combi a jediný důvod byl,že si extra přidával do horní častí skla,přídavné brzd.světlo a drát od něj aby mu tam někde nevysel protáhl rámem dveří kde si nahoře vrtnul malou dirku.....že dveře byli zrezlé dole a kolem té středové černé lišty už je nazajímalo,jakmile prostě servis viděl i tenhle mini mechanickej zásah,tak mu to okamžitě zamítl....takže všem ostatním dveře bez problému měnily a náš soused tam uronil slzu.

Hlavně jak jsem psal....s toho auta to pak v létě na sluníčku teče a smrdí to úplně hrozně řadu měsíců....táta když to tehdy měl v polovině 90.let udělané u Felicie,tak kolem toho vždycky v létě na chatě běhel z techn.benzínem a utíral ty stekliny a pořád auto větral.

Na prahu zo spodku tak kde davas zdvihak su zaslepky. Tie zaslepky treba dat von a cez otvory nastriekat VOSK do vnutra. :);)

  • 2 roky později...

Dobrý den pánové,

mám dotaz ohledně ošetření dutin na Fabii I i II. Hledal jsem zde, ale našel jsem vždy jen velmi stará témata k tomuto. Mám Fabii I combi r.v. 2006 a Fabii II r.v. 2007. Je nutné u takto "starých" aut provést nástřik dutin a ošetření podvozku? Případně, že máte doporučení, která místa a jakým prostředkem, tak sem s tím, prosím.

Díky za ochotu

Upraveno od Kamil2101

  • 7 měsíců později...

Ahoj všem, chystám se dělat dutiny a podvozek příští víkend. Taky máte podvozek neošetřený pod platovými kryty? Jen tam jen holý lak.

  • 4 roky později...

Ahoj,

 

plánuji preventivně vystříkat dutiny u Octavie 2 Tour, která je už po záruce.

 

Na www.madoil.cz jsem našel potřebný sprej. Zde ve fóru pak informaci, že se nástřik provádí přes otvory běžně zakryté záslepkami na prazích (v místech, kde se umísťuje zvedák auta).

 

Nicméně mi není jasné, jak rozvést tekutinu ze spreje po celé délce prahu. Vzpomínám si, že když jsme to kdysi dělali s tátou ještě ŠKODA 100L, měl ke spreji dlouhou průhlednou hadičku zakončenou rotační tryskou. Hadičku jsme zasunuli na maximum do prahu, začali s vystříkáváním a postupně ji vytahovali ven.

 

U nyní prodávaného spreje ale nic takového není. Nějaký tip nebo rada ohledně pracovních postupu?

 

Předem díky.

Hele je to fakt zbytečná práce. Aby to mělo nějaký smysl, tak musíš použít kompresor, který teprve zajistí vznik té správné voskové "mlhy", jež se dostane opravdu všude (bohužel úplně všude). Musí to fungovat tak, že pokud stříkneš do jedné díry, tak se musí z těch nejbližších "kouřit". Z toho spreje to jen tak posmrkáš, navíc ti to po stečení může lokálně rozpustit původní vosk. I dnes se prodávají spreje s hadičkou (bez ní to je maximálně na preventivní nástřik plechů), ale určitě si vzpomeneš, že ani tu stovku to tenkrát moc nezachránilo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.