Raymondx Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Dobrý den,Mám dotaz,zda někdo nevíte čím by to mohlo být: Když je motor zahřátý a zastavím, začne motor malinko cukat je hlučnější jakoby ztratil otáčky ,ale na otačkoměru to není vidět.Když nastartuji a je motor studený nechám běžet motor tak je klid necítím žádné vybrace. MOTOR BKD 1.12.05 84000 najeto Děkuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Vstřiky...ty najeté km tomu i odpovídají....Měl jsem 3ks 2.0TDI-PD 103kw a v těchto km jsem už měl u všech vstřiky měněny. Známému co má v Passatu ten nový CommonRail (2.0TDI-CR 103kw) ted dělalo to samé a měnily mu na záruku taky vstřiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dukar Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Vstřiky...ty najeté km tomu i odpovídají....Měl jsem 3ks 2.0TDI-PD 103kw a v těchto km jsem už měl u všech vstřiky měněny.Známému co má v Passatu ten nový CommonRail (2.0TDI-CR 103kw) ted dělalo to samé a měnily mu na záruku taky vstřiky. Ty vstřikovače by mněli víc vydržet než jen 80t km?jsou vstřikovače u 1,9tdi pd stejne jak u 2.0tdi pd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Tak samozřejmě že neměli,ale u 2.0TDI-PD je to celkem nemoc...dost na to trpěj......Já taky za celej svůj život vstřiky u TDI neměnil(jak klasické 1.9TDI,tak i 1.9TDI-PD),ale u 2.0TDI-PD a to hned u všech tří je musel servis vyměnit....naštěstí že mi auta jezděj 100.000km ročně,tak se vše stihlo v záruce. Kolega z branže má novej 2.0TDI-CommonRail (najeto kolem 80.000km) a už mu je měnily na záruku taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gula221 Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Ja mám podobný problém. Chcem sa opýtať. Ak by boli zle vstreky tak by sa to prejavovalo aj pri jazde? Ja ked vchadzam do križovatky a brzdím na neutrale tak sa mi mení zvuk motora akoby pridusilo motor ale aj otačky niekedy zojdu nišie na otačkomeri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 U mých 2.0TDI-PD to začalo čím dál horšími starty a nepravidel.volnoběhem.....dál jsem to nikdy nenechal dozrát a buzeroval servis tak dlouho až vyměnily vstřiky.......Kamarádovi co to ale ted odešlo na tom Passatu s novym 2.0TDI-CR se to projevovalo tak že na volnoběh ten motor škubal s celym autem...jakmile se rozjel,tak bylo vše včetně startů o.k. U 2.0TDI-PD jsou vstřiky nemoc,což je tady už známá věc,obvzláště u MR2005,2006...(mě je měnily ale i u MR2007)...Nikdy to na původ.vstřikách nenajelo víc jak 100.000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gula221 Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Super ak budem tiež musieť meniť vstreky. Auto mám po záruke. MR 2007, najazdené 90.000 km. Teraz musím meniť žhaviče lebo auto horšie ráno naštartuje a aj dosť škube. Na diagnostike ukázalo, že je odpalený 1 a 4 žhavič. Odišiel pri 89700km. Ale auto mi škubalo aj skôr. Tie žhaviče niesú až taká položka. Horšie to bude so vstrekmi. Našiel som internetový obchod kde majú originál za 3400/ks českých korún. Ešte sa chcem opýtať. Či sa to prejavovalo aj pri brzdení tak ako mne. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Abych pravdu řekl,mě na těch 2.0TDI jezdily řidiči(mám osobní autodopravu)....já si s tim 2.0TDI nidky moc neporozuměl a hlavně se dost sypal,takže jsem v tu dobu radši jezdil z 1.9TDI-PD......takže ti toho víc moc neřeknu.Každopádně jestli můžeš mít vstřik za 3400kč/ks,tak to vůbec neřeš,to je přímo luxusní cena....ve Škodovce přijdou vstřiky na 80.000kč..na vrakovišti vyjdou nové orig.na +- 5000kč/ks a o levnějších jsem nikdy neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raymondx Vloženo 3. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Super ak budem tiež musieť meniť vstreky. Auto mám po záruke. MR 2007, najazdené 90.000 km. Teraz musím meniť žhaviče lebo auto horšie ráno naštartuje a aj dosť škube. Na diagnostike ukázalo, že je odpalený 1 a 4 žhavič. Odišiel pri 89700km. Ale auto mi škubalo aj skôr. Tie žhaviče niesú až taká položka. Horšie to bude so vstrekmi. Našiel som internetový obchod kde majú originál za 3400/ks českých korún. Ešte sa chcem opýtať. Či sa to prejavovalo aj pri brzdení tak ako mne. Diky Můžu se zeptat kde na internetu jste viděl vstřik za 3400,- ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 http://www.cc-autodily.cz/tryska-vstrikovaci-3_3.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raymondx Vloženo 6. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 http://www.cc-autodily.cz/tryska-vstrikovaci-3_3.html NJ jenže já psal že mám motor BKD a toto je pro motor BMM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Ahoj mám taky ten samej motor a může to být cokoliv špatná nafta jak vypadá pal. filtr? špatný vstřik i nějaká nečistota která se do něj dostala nebo .špatný kabelový svazek ke vstřikovači. Nejdřív to nech projet diagnostikou pak se uvidí co dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raymondx Vloženo 7. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Ahoj mám taky ten samej motor a může to být cokoliv špatná nafta jak vypadá pal. filtr? špatný vstřik i nějaká nečistota která se do něj dostala nebo .špatný kabelový svazek ke vstřikovači. Nejdřív to nech projet diagnostikou pak se uvidí co dál Ahoj, no diagnostika je vše okej žádná závada nenalezena vše je v pořádku .Autoservis Klokočka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raven1 Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Ahoj, no diagnostika je vše okej žádná závada nenalezena vše je v pořádku .Autoservis Klokočka. Ahoj. Malá otázka. Měřil někdo kompresní tlak? Nemusí se to rozebírat,VAS to umí spočítat podle vstřikovaného množství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raymondx Vloženo 15. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Ahoj.Malá otázka. Měřil někdo kompresní tlak? Nemusí se to rozebírat,VAS to umí spočítat podle vstřikovaného množství. Ne neměřil,ale když je motor studený nebo do teploty cc 70 tak to jakoby necuká po zvýšení teploty ano ,ale ne vždy . Jakmile sešplápnu malinko plyn tak to přestane .Nějakou dobu to nedělá a třeba po 20 minutách opět.Tak nevím. A ani nevím co je to VAS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 vstřiky se projevují nejen neklidným chodem volnoběhu, ale taky to začne docela pokuřovat. Kdo s tím má problém, tak si udělejte zkoušku kouřivosti, než budete něco měnit. Pokud to jen poškubává, asi bych to neřešil. Já na těch vyměněných mám najeto asi 80 t. km a občas to taky zacuká. Přičemž pravidelně proplachuju systém a úzkostlivě se vyhýbám tankování u podezřelých zdrojů. V podstatě tankuju jen u OMV, Schell a Benzina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludek Horak Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Ahoj mne dela neco podobneho. Motor jakoby cuka na volnobeh ale na otackomeru nic. Chtel bych se zeptat jestly nekdo nevi neco o odvodnovani palivoveho filtru jak se to dela a jak casto jestly by to mohlo byt tim. Mam skoda octavi 2TDI DSG laurin a klement 2006. Nedavno sem byl v servisu a tam rekly ze je vse ok. Dokonce ted dvakrat se stalo kdyz bylo venku vice ja 16 stupnu ze mi dvakrat poklesly otacky trikrat za sebou o 100. Tak jestly nahodou nekdo nemel neco podobneho. Jinak spotreba v normalu motor vykonove stejny vse ok. Jen na volnobeh jakoby obcas zacuka. Diky za nazory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 v několika různých tématech se to tady neustále omílá. Dělají to vstřikovače. Diagnostika neukáže nic, je třeba změřit přímo vstřiky. Pokud to nic jinýho, než to občasný zacukání nedělá, vykašlete se na to, protože výměna je rozcvička za mnoho tisíc. Nová sada u dealera Škoda je za cca 80 t. Kč (materiál bez práce), někde z druhý ruky tak za dvacku. O něco levnější by byl repas, kterej dělají v Bosch centru v Soběslavi (pokud to tam už nekrachlo). P.S. Horáku, Horáku, to "jestly", to je teda síla ! A taky 3x za sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mva1 Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Taky jsem si kdysi nechával čistit a nastavovat trysky(na rotačku) u firmy Bosch centru v Soběslavi konkrétně u jejich pobočky v CB..... a už to nikdy neudělám... takový firmě kšeft dávat nebudu...zoufalost opravdu si ten svůj "monopol" tady na jiho vychutnávaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludek Horak Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 v několika různých tématech se to tady neustále omílá. Dělají to vstřikovače. Diagnostika neukáže nic, je třeba změřit přímo vstřiky. Pokud to nic jinýho, než to občasný zacukání nedělá, vykašlete se na to, protože výměna je rozcvička za mnoho tisíc. Nová sada u dealera Škoda je za cca 80 t. Kč (materiál bez práce), někde z druhý ruky tak za dvacku. O něco levnější by byl repas, kterej dělají v Bosch centru v Soběslavi (pokud to tam už nekrachlo). P.S. Horáku, Horáku, to "jestly", to je teda síla ! A taky 3x za sebou ps jirkaK jestli s tim mas problem tak koukej na to co se ptam a ne na moji cestinu jinak diky. priste to radeji napisi v anglictine a uvidim kolik budes stihat:O))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 klidně to anglicky napiš...... dneska už anglicky umí půlka republika a není to žádné umění... já sám jsem už 6 roků v anglii.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 ps jirkaK jestli s tim mas problem tak koukej na to co se ptam a ne na moji cestinu jinak diky. priste to radeji napisi v anglictine a uvidim kolik budes stihat:O))) No jestli bude ta angličtina na podobný úrovni, tak bych mohl mít s nějakými novotvary opravdu problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludek Horak Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 JirkaK a kde ses? Ja sem tu taky takze klidne muzem pokecat v Aj:O))) a pripadne kdyz o tom neco vis tak pomoct:O)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludek Horak Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Jeste jedna vec koukam ze o aute to jiz neni takze mi a hodne kilometru bez nehod:O) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.