Eresto Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 Chalani co sa mysli tym kab. svaz. za prist. deskou - vlevo???? Kde to presne je? Mozete aj foto? Furt neviem kde to presne je. DP uvadza len toto a uplne presne miesto tohto svazku som nenasiel. Mozno je to tupa otazka, ale kazdopadne mi pomoze odpoved na nu. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 (editace) je to pod palubní deskou na straně řidiče Editováno: 5. Březen 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 No ano to som sa docital, ze pod palubnou doskou to je. Len teda kde presne? Co treba demontovat? Staci spodok plastov ako je releovy box a poistkova skrinka, alebo treba nieco viac??? To by som rad vedel. Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 jestli chceš najít přesně nějaký místo ve svazku tak musíš sundat vrch ní díl palubky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 No to som chcel vediet. Som si aj myslel ze bude treba dat dole cely horny dekel. No co uz. Bude sa pracovat.... Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 můžu se zeptat co tam chceš napojit ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 PDC atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 a proč to nenapojíš na přístupných místech ??? stejně to neuděláš jak origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 o jej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 6. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 No fakt neviem ako je to tam ulozene. Kua preco sa to neda urobit ako origo???? Ja to inak nechcem. Mne vadi, ked nieco neni origo... Nemate foto nejake chalani??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 to je nejlepší když někdo kdo ani netuší jak vypadá elektrika v autě to chce udělat stejně jak origo je to zamotáno ve svazku, uzle jsou spojeny sponou a na to taková šprcka, novější auta to mají slisované abys našel napojil a zaizoloval pěkně do uzlu tak by bylo nejlepší vytáhnout i výztuhu ale tak jak tak to postrádá smysl a je většinou nejlepší dopojit k nejbižšímu místu a netáhat kabel přes celý auto když ho můžeš táhnout jen 10cm a bude poznat jen těch 10 cm a né domotávat přes celý auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 6. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 No diky za odporucania. Som netusil, ze je to az take... Ale este mi povedz jednu vec. Da sa to urobit ako origo ale je to velmi pracne a nestoji to za to??? alebo su tam este nejake uskalia, ktore neprekoname???? Pokial je to len otazka casu a pracnosti to tam napinovat, tak to problem neni. Ja elektrikarovi priplatim... No nepovazujem sa za lumena, ale zasa lave ruky nemam. Vacsinu veci si na aute robim sam... Cize mam aku taku predstavu co to obnasa... Tento el. svazek som vsak este nevidel. P. S. ja za to nemozem, ze to musi byt origo. ja si neviem pomoct a stale potom myslim na to, ze to neni origo... ja mam na aute este aj fugy medzi dverami podla DP... je to diagnoza, tak ma pochop.... Kazdopadne dakujem. Cas a peniaze za montaz nehra rolu... Tak da sa to???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 chceš origo ? Kup si auto kde je to origo udělané ve fabrice. nikdy to tak nejde dodělat, aby to bylo jak origo jen tím že rozmotáš izolaci už to nikdy neuděláš jak origo a každej kdo už někdy viděl svazek jak má vypadat tak to pozná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Já souhlas a Vašou.nechápu,proč chcešdráty zapojovat do origo uzlů atd.Tím,že to zapojíš na nejbližší dostupné místo,uděláš lépe,jinak můžeš udělat více škody než užitku. I když se to dělá na nejbližší a nejlépe dostupné místo,dá se to udělat pěkně a precizně(viz některé moje fotky,Vašovy,Martina RS a jiných). Jinak bacha na letování,ať nedopadneš jako někteří,co si sami z vlastní iniciativy odbouchnou půl auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 6. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Tak budem sa musiet s tym zmierit teda... Dik. Nebudem sa na montaz pozerat a budem v klude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Já souhlas a Vašou.nechápu,proč chcešdráty zapojovat do origo uzlů atd.Tím,že to zapojíš na nejbližší dostupné místo,uděláš lépe,jinak můžeš udělat více škody než užitku.I když se to dělá na nejbližší a nejlépe dostupné místo,dá se to udělat pěkně a precizně(viz některé moje fotky,Vašovy,Martina RS a jiných). Jinak bacha na letování,ať nedopadneš jako někteří,co si sami z vlastní iniciativy odbouchnou půl auta Ještě se zeptám ohledně toho pájení, to si odbouchli půl auta tak že spájeli něco co k sobě nepatřilo nebo proto že pájely trafopájkou a odnesly to citlivé součástky v jednotkách? Připadě na co si dát kde pozor a nebo vůbec nepájet trafopájkou ale jen mikropájkou a s řádným uzemněním??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 (editace) práce na každém el. zařízení má určitá pravidla a zásady zásada 1. mít kvalitní nástroje, u el. nástroju to platí 2x (vesměs nepoužívat domorobo věci nebo cokoliv, co je opravované provizorně na koleně) 2. vědět něco o tom, co zapojuješ a kam to zapojuješ 3. vědět alespoň základy práce s nástroji, s kterými pracuješ a jaký vlil mohou mít na okolí př. (trafopájka a s ní pájet na budíkách = sebevražda) 4. pokud něco z bodů víš neovládám, nebo mám pochybnostit, nechat to na někom, kdo to umí 5. když už to ovládám tak pro sichr mít něco v záloze...... zbytek by měl vědět každý, kdo má zkoušku z vyhlášky 50/1978 min §5 a vejš a nebo, kdo se o to dostatečně zajímá.... Editováno: 6. Březen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 Tak to je vyčerpavající odpověď. Ať každý děla to co umííííííí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 6. Březen 2009 Sdílet Vloženo 6. Březen 2009 (editace) No pěkná odpověď tedy ... naštěstí z vyhlášky 50/1978 mám §5, §6, §7 a §10 ... Ale já se ptal spíše méně obecně, odbouchnout půl auta je docela široký pojem, tak mě zajímalo jaké jednotky jsou třeba nejnáchylnější, nebo co se konkrétně stalo onem nešťastníkům ... Editováno: 6. Březen 2009, autor: FilipV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 No my jsme v práci pro spojování drátů používaly obyč dutinky, odizoluješ oba konce drátu, strčíš je do dutinky z každé strany jeden a zamáčkneš ( http://www.vltava2000.cz/rojka-autohifi/Go...$00000001) což bych si osobně nikdy nedal do auta, ale nyní jsme začali přecházet na wurth dutinky. Sice jedna stojí cca 35Kč/kus ale podle mě je to hodně kvalitní spoj. Princip je stejný jak u té obyč, odizoluješ, zastrčíš a zamáčneš, ale celá dutinka je namísto v plastovém obalu v obalu z tepelné smršťovací bužirky s lepidlem, takže vemeš oheň, přejedeš a obal se smrští přímo na průměr kabelu + vnitřek se zalije lepidlem. Je to rychlejší a pohodlnější než pájení a neměl bych obavy z nekvalitního spojení. Škoda že jsem je neznal dřív když sem si dodělaval věci do auta, už bych to nepájel dneska... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Njenáchylnější jsou jednotky spojené po dat.vedení.všechny jsou v uzlech,takže...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Je to rychlejší a pohodlnější než pájení a neměl bych obavy z nekvalitního spojení. máš pravdu- je to rychlejší a pohodlnější ale rohodně to není kvalitnější něž pájenej spoj (myslím pájenej - né zasmolenej cínem) pájenej spoj bude furt kvalitní ale jen dotyk (zmáčklá dutinka) po pár letech vlhkostí nevím nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maluch Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Když už se tady řeší který spoj je kvalitnější tak jaké kdo používáte metody připojení na nejrůznější vodiče (+12V, K-line atp.)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 dobře pájenej spoj = dobrej spoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.