Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chalani co sa mysli tym kab. svaz. za prist. deskou - vlevo???? Kde to presne je? Mozete aj foto? Furt neviem kde to presne je. DP uvadza len toto a uplne presne miesto tohto svazku som nenasiel.

Mozno je to tupa otazka, ale kazdopadne mi pomoze odpoved na nu.

Dakujem

je to pod palubní deskou na straně řidiče

Upraveno od Vaša

  • Autor

No ano to som sa docital, ze pod palubnou doskou to je. Len teda kde presne? Co treba demontovat? Staci spodok plastov ako je releovy box a poistkova skrinka, alebo treba nieco viac??? To by som rad vedel. Dikes

jestli chceš najít přesně nějaký místo ve svazku tak musíš sundat vrch ní díl palubky

  • Autor

No to som chcel vediet. Som si aj myslel ze bude treba dat dole cely horny dekel. No co uz. Bude sa pracovat.... Dakujem

můžu se zeptat co tam chceš napojit ???

  • Autor

PDC atd.

a proč to nenapojíš na přístupných místech ???

stejně to neuděláš jak origo

o jej.

  • Autor

No fakt neviem ako je to tam ulozene. Kua preco sa to neda urobit ako origo???? Ja to inak nechcem. Mne vadi, ked nieco neni origo... Nemate foto nejake chalani???

to je nejlepší když někdo kdo ani netuší jak vypadá elektrika v autě to chce udělat stejně jak origo

je to zamotáno ve svazku, uzle jsou spojeny sponou a na to taková šprcka, novější auta to mají slisované

abys našel napojil a zaizoloval pěkně do uzlu tak by bylo nejlepší vytáhnout i výztuhu

ale tak jak tak to postrádá smysl a je většinou nejlepší dopojit k nejbižšímu místu a netáhat kabel přes celý auto když ho můžeš táhnout jen 10cm a bude poznat jen těch 10 cm a né domotávat přes celý auto

  • Autor

No diky za odporucania. Som netusil, ze je to az take... Ale este mi povedz jednu vec. Da sa to urobit ako origo ale je to velmi pracne a nestoji to za to??? alebo su tam este nejake uskalia, ktore neprekoname???? Pokial je to len otazka casu a pracnosti to tam napinovat, tak to problem neni. Ja elektrikarovi priplatim...

No nepovazujem sa za lumena, ale zasa lave ruky nemam. Vacsinu veci si na aute robim sam... Cize mam aku taku predstavu co to obnasa... Tento el. svazek som vsak este nevidel.

P. S. ja za to nemozem, ze to musi byt origo. ja si neviem pomoct a stale potom myslim na to, ze to neni origo... ja mam na aute este aj fugy medzi dverami podla DP... je to diagnoza, tak ma pochop....

Kazdopadne dakujem. Cas a peniaze za montaz nehra rolu... Tak da sa to????

chceš origo ? Kup si auto kde je to origo udělané ve fabrice.

nikdy to tak nejde dodělat, aby to bylo jak origo

jen tím že rozmotáš izolaci už to nikdy neuděláš jak origo a každej kdo už někdy viděl svazek jak má vypadat tak to pozná

Já souhlas a Vašou.nechápu,proč chcešdráty zapojovat do origo uzlů atd.Tím,že to zapojíš na nejbližší dostupné místo,uděláš lépe,jinak můžeš udělat více škody než užitku.

I když se to dělá na nejbližší a nejlépe dostupné místo,dá se to udělat pěkně a precizně(viz některé moje fotky,Vašovy,Martina RS a jiných).

Jinak bacha na letování,ať nedopadneš jako někteří,co si sami z vlastní iniciativy odbouchnou půl auta :D

  • Autor

Tak budem sa musiet s tym zmierit teda... Dik. Nebudem sa na montaz pozerat a budem v klude... :)

Já souhlas a Vašou.nechápu,proč chcešdráty zapojovat do origo uzlů atd.Tím,že to zapojíš na nejbližší dostupné místo,uděláš lépe,jinak můžeš udělat více škody než užitku.

I když se to dělá na nejbližší a nejlépe dostupné místo,dá se to udělat pěkně a precizně(viz některé moje fotky,Vašovy,Martina RS a jiných).

Jinak bacha na letování,ať nedopadneš jako někteří,co si sami z vlastní iniciativy odbouchnou půl auta :D

Ještě se zeptám ohledně toho pájení, to si odbouchli půl auta tak že spájeli něco co k sobě nepatřilo nebo proto že pájely trafopájkou a odnesly to citlivé součástky v jednotkách? Připadě na co si dát kde pozor a nebo vůbec nepájet trafopájkou ale jen mikropájkou a s řádným uzemněním???

práce na každém el. zařízení má určitá pravidla a zásady

zásada 1. mít kvalitní nástroje, u el. nástroju to platí 2x (vesměs nepoužívat domorobo věci nebo cokoliv, co je opravované provizorně na koleně)

2. vědět něco o tom, co zapojuješ a kam to zapojuješ

3. vědět alespoň základy práce s nástroji, s kterými pracuješ a jaký vlil mohou mít na okolí př. (trafopájka a s ní pájet na budíkách = sebevražda)

4. pokud něco z bodů víš neovládám, nebo mám pochybnostit, nechat to na někom, kdo to umí

5. když už to ovládám tak pro sichr mít něco v záloze......

;)

zbytek by měl vědět každý, kdo má zkoušku z vyhlášky 50/1978 min §5 a vejš a nebo, kdo se o to dostatečně zajímá....

Upraveno od rolbař

Tak to je vyčerpavající odpověď. Ať každý děla to co umííííííí. :palec2:

No pěkná odpověď tedy :palec2: ... naštěstí z vyhlášky 50/1978 mám §5, §6, §7 a §10 ...

Ale já se ptal spíše méně obecně, odbouchnout půl auta je docela široký pojem, tak mě zajímalo jaké jednotky jsou třeba nejnáchylnější, nebo co se konkrétně stalo onem nešťastníkům ...

Upraveno od FilipV

No my jsme v práci pro spojování drátů používaly obyč dutinky, odizoluješ oba konce drátu, strčíš je do dutinky z každé strany jeden a zamáčkneš (

http://www.vltava2000.cz/rojka-autohifi/Go...$00000001) což bych si osobně nikdy nedal do auta, ale nyní jsme začali přecházet na wurth dutinky. Sice jedna stojí cca 35Kč/kus ale podle mě je to hodně kvalitní spoj. Princip je stejný jak u té obyč, odizoluješ, zastrčíš a zamáčneš, ale celá dutinka je namísto v plastovém obalu v obalu z tepelné smršťovací bužirky s lepidlem, takže vemeš oheň, přejedeš a obal se smrští přímo na průměr kabelu + vnitřek se zalije lepidlem. Je to rychlejší a pohodlnější než pájení a neměl bych obavy z nekvalitního spojení. Škoda že jsem je neznal dřív když sem si dodělaval věci do auta, už bych to nepájel dneska...

Njenáchylnější jsou jednotky spojené po dat.vedení.všechny jsou v uzlech,takže......

Je to rychlejší a pohodlnější než pájení a neměl bych obavy z nekvalitního spojení.

máš pravdu- je to rychlejší a pohodlnější

ale rohodně to není kvalitnější něž pájenej spoj (myslím pájenej - né zasmolenej cínem)

pájenej spoj bude furt kvalitní ale jen dotyk (zmáčklá dutinka) po pár letech vlhkostí nevím nevím

Když už se tady řeší který spoj je kvalitnější tak jaké kdo používáte metody připojení na nejrůznější vodiče (+12V, K-line atp.)?

dobře pájenej spoj = dobrej spoj ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.