HORAL74 Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Ahoj lidi. Pořídil jsem si oktávku 1,6 rok 2004 a mám stále studený chladič. Teplota je normál,topí taky ale chladič je studený. Čím to může být? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 No asi este neotvoril termostat. Aku vzdialenost si presiel,ked si skusal teplotu chladica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HORAL74 Vloženo 8. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 No asi este neotvoril termostat. Aku vzdialenost si presiel,ked si skusal teplotu chladica. 25 kilaku. a i na volnobeh jsem to nechal a je porad studenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 No to som mimo.Jedine preverit funkciu termostatu.(ale keby bol stale otvoreny tak chladic by sa postupne zlahka ohrieval a keby neotvaral vobec tak by to muselo varit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HORAL74 Vloženo 8. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Taky jsem z toho blázen. Ale auto se nepřehřívá. Tak nevím. Chladič by přece měl být horkej. a ventilátor jel taky ale na studenej chladič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 A co teplota privodnej a vystupnej hadice. Ak su obidve uplne horuce a zapina sa ventilator mas zaneseny chladic. Ale len za podmienky,ze dojde k destrukcii vnutornej prepazky.Vtedy voda preteka priamo do vystupu a zohrieva len cidlo co zapina ventilator. Len teoretizujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HORAL74 Vloženo 8. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 myslím,že jsou taky asi chladné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Ked su studene hadice,tak potom len termostat. Niekto by mohol tipovat aj vodnu pumpu,ale ty pises,ze to kuri normalne,tak to vylucujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert77 Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Ahoj,je to termostat, mě to udělalo to samý, když jsem Octu koupil. 1,6/75kW AVU, MR2001. Byly utržený plastový packy uvnitř termostatu. R. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HORAL74 Vloženo 9. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Chlapi dík za rady. Uvidím co tomu bude. Dám to opravit a ozvu se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HORAL74 Vloženo 11. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Zdarec . Tak to fakt byl podělanej termostat. Už je to ok. Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz Vloženo 2. Září 2013 Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Zdravim lidi, chtěl bych se dozvědět postřehy od vás co máte 75kw oktávku s elektronickým termostatem. Termostat jsem před 14. dny vyměnil, protože jsem motor nemohl dostat na provozní teplotu, v tahu se zahříval (ale pomalu) a při jízdě z kopce bez plynu se zase rychle ochlazoval (teplota padala klidně pod 60°C). Prostě jasné příznaky vysícího termostatu v otevřené poloze.Když jsem ho vyndal, měl ulomené ty packy (jak jsem se dočetl klasická závada). Teď s novým termostatem je teplota podle budíku OK, auto se za cca 4km ohřeje na 90°C a drží. Teď ale moje otázka- i po delší jízdě (klidně 20km), je hadice co vede od termostatu do spodního vývodu chladiče úplně studená, ostatní jsou horké, i ta co vede z vrchního vývodu chladiče do motoru. Před tím jsem to nikdy nezkoumal a chci mít jistotu že ten nový termostat otvírá kdy má a né pozdě (při vyšší teplotě než by měl). Na budíkách je stále 90°C, voda nevaří, hadice nějak moc natlakované nejsou. Chtěl bych znát vaše osobní zkušenosti, jestli po normální jízdě dlouhé cca 15 až 20 km máte tu hadici také vlažnou až studenou. Mě to pořád vrtá v hlavě, protože jsem si vždycky myslel že termostat pouští horkou vodu z motoru ven do chladiče a tak logicky by tahle hadice od termostatu měla být horká a spíš ta druhá vlažná. U tohohle motoru mi přijde že termostatem se vrací studená voda z chladiče do motoru, nebo jsem trotl a pletu se? Dík za vaše postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Je to tak jak pises, u tohoto motoru pousti termostat studenou vodu do motoru. Tim ze je termostat elektronicky rizeny, muze byt teplota motoru pri castecnem zatizeni az 110st a termostat stale zavreny, protoze pri castecnem zatizeni nehrozi prehrati motoru a navic pri teto teplote je spotreba nizsi a s tim souvisi nizsi emise. Kontroloval jsem ted hadici na vystupu z chladice po cca 20km mezimestskeho provozu a byla lehce vlazna, spise studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.