Publikováno Březen 8, 200916 r Zdravim všechny škodováky,mam OII 1,9 TDI a mám problém ze spojkou. Když za to jak se řiká vezmu tak dojde občas k vytočení motoru ale jakoby prokluz spojky?? Stalo se to někomu?? Prostě motor se vytočí ale hned zase spadne do otáček kde zabírá. Nevíte kolik stojí oprava tý spojky a jestli se musí měnit nová?? Mam to měnit hned teď nebo ještě můžu jezdit. Nějak to ani nepociťuji, jen občas do kopce když za to vezmu. Díky za reakce
Březen 8, 200916 r jazdiť sa s tým dá to určite, ale neskôr ti to bude robiť väčšie problémy pri pridávaní plynu resp. pri obiehaní. Nejako si ju zaťažil alebo máš chip?
Březen 8, 200916 r Určitě to vyměn....na krátkých trasách tě to nikde asi nenechá,ale stačí vyrazit po dálnici a po pár km může být hotovo....Známej taky před časem nechal sem tam prokluzující spojku být(on je totiž nechutnej šetřílek),vydrželo mu to měsíc a pak nakonec platil odtah z D1 skoro 100km do Prahy Každopádně to vyměn celý i se setrvákem,nemá cenu to rozebrat,vyměnit lametu,dát za práci cca 3000kč a za třeba dalších 10.000km se ti vysere setrvák(co neni nic vyjímečnýho) a budeš to dělat znova platit dvojí práci Tady koupíš originál fungl nový komplet(setrvák,lamela,přítlačák) za cenu 7.000kč max.8.500kč..záleží na jejich nákupu a myslim že ta cena je bezkonkurenční....Pro mimo-Pražáky to pošlou i na dobírku!!!
Březen 8, 200916 r karlos: otec na OI 1,6 jazdil s takou spojkou asi pol roka aj viac, a až potom to vymenil, ale to možno iba "zázrakom" vydržalo, človek nikdy nevie ...dneska by to vymenil okamžite:) Upraveno Březen 8, 200916 r od wrccko
Březen 8, 200916 r Jasně to věřim,ale zas na druhou stranu u TDI kterej má daleko větší krouťák to podle mě už moc dlouho nevydrží.....
Březen 8, 200916 r Karlos: koukal jsem na ten odkaz co si sem dal a fakt suprovy ceny-díky.Moc užitečná informace!
Březen 8, 200916 r záleží jak moc klouže. technik to zkoušel tak, že nastartoval, zařadil pětku a pustil spojku. říkal, že když auto chcípne, ještě se s tim celkem dá jezdit. mě klouzala asi 2-3měsíce než jsem ji vyměnil. pokud je to v serii,. zkus to nahrát na záruku
Březen 8, 200916 r Jj,kupuju tam už několik lét a až na pár vadných sad rozvodů tak před pár měsíci co tam měli..naprostá spokojenost....ale ty vadný sady rozvodů měli tehdy i v autor.servisech(porvrdily mi to kluci z AutoJarov),tak za to oni nemohly a i bez problému vrátil peníze.
Březen 9, 200916 r Autor Moc díky za rady, určitě s tím něco budu dělat. Jinak jak moc to dělá?? No občas do kopce když víc přidám a nebo když za to vezmu při předjíždění, ale jen občas. V servise to zkoušel tak že se rozjížděl na jedničku přes ruční brzdu, a to spojka držela v pohodě. řikal že ještě se jezdit dá. mrknu na ty stránky, ale co přesně mam teda objednat a komu to mam pak dát aby to vyměnil?? Díky
Březen 18, 200916 r Jo jo, dneska mi taky proklouzla spojka (dal jsem za 2 a plnej kotel) sice lehce, ale proklouzla - sice to není tragický, ale tohle už bude muset řešit nový majitel - holt 136kW / 310Nm na 1.8T prostě dlouhodobě nesnese, ale k její cti - auto má 170 tkm a spojka původní. Upraveno Březen 18, 200916 r od xkali
Leden 15, 201015 r Autor Zdravim pánové, kdysi sem tu psal že prokluzuje spojka ale nějak sem to přestal řešit protože to přestalo, ted to dělá znova. Jenom při 4. a 5. rychlostním stupni při 1800-2000 otáček, jenom někdy, záleží jak přidám plyn, je mi ale divný kdyby byla spojka špatná,tak by to přeci dělalo i na 3 nebo 2 ne?? Tam když za to vezmu tak nic, auto jede jako blázen. Co ted?? Dělá to taky někomu? MR2005, 1,9 TDI 77kw Díky za postřehy Upraveno Leden 15, 201015 r od jirka1022
Leden 15, 201015 r Ahoj. Je to přesně tak jak píše Luke288. Spojka se zkouší na nejvyšší převodový stupeň, protože na něj přenáší největší kroutící moment. Proto Ti taky prokluzuje na 4 a 5 zrovna ve chvíli, kdy se začíná probouzet turbo. Podle mě je ta spojka na výměnu. Upraveno Leden 15, 201015 r od Dodo-Kolín
Leden 17, 201015 r pokud jsi s tím skoro rok jezdil bez potíží, tak ten zádrhel bude někde jinde. To už by tě nechala spojka dávno někde viset. Tyhle spojky neodchází postupně, ale většinou naráz. Ono se taky stává, že jí při nějakým nešetrným zacházení připálíš a ta spálená vrstva pak klouže, než se zase obrousí. Nestalo se ti něco takovýho ? Teď je spousta sněhu, auto se zahrabe a je to hned. Abys zbytečně neplašil a nevyhodil spoustu peněz. Kolik to má teď najeto ?
Leden 23, 201015 r Zdravim pánové,kdysi sem tu psal že prokluzuje spojka ale nějak sem to přestal řešit protože to přestalo, ted to dělá znova. Jenom při 4. a 5. rychlostním stupni při 1800-2000 otáček, jenom někdy, záleží jak přidám plyn, je mi ale divný kdyby byla spojka špatná,tak by to přeci dělalo i na 3 nebo 2 ne?? Tam když za to vezmu tak nic, auto jede jako blázen. Co ted?? Dělá to taky někomu? MR2005, 1,9 TDI 77kw Díky za postřehy Presne tak to robí aj mne pri 4-5 ale pri 2000-2500 otáčok a tiež len niekedy... skúšal som zaradiť jednotku, zatiahnuť ručnú a potiahnuť... spojka nešmýkala skôr zadné pneu po asfalte... Aj som tu niečo pozeral ohľadom tohto problému. Je možný aj ten dôvod, že auto mam chipnuté (robil to predchádzajúci majiteľ). Raz ma napadlo, či to nemôže robiť aj ASR. Spozoroval som to až pri mínusových teplotách, či to nemôže byť tým... Neviem, spojka sa mi moc meniť nechce, kua, zasa vygrciam minimálne 600 €. Mám najazdené len 95000km. MR 2006 OII 1,9 TDI 77kW Upraveno Leden 23, 201015 r od gugi
Únor 6, 201015 r Chyba nemusi byt jen v oblozeni lamely spojky, ale klidne jen v pritlacaku. Pokud nema pritlacny talir dostatecny pritlak, tak to proklouzne stejne.
Únor 6, 201015 r Autor Díky za postřehy, taky už mi někdo řikal že spojka abčas jakoby potřebuje obrousit špatnou vrstvu ( at už spálenou při špatném zacházení nebo možná nečistoty) a pak že je zase vše ok. Jsem na auto strašně vysazenej takže ho určitě netrápim nějakýma brutálníma rozjezdama nebo tak ale je možný že to je vážně počasím, prostě někdy na tom sněhu musíš přitalčit. Jinak auto čipnuté není. Mám najeto 110 tis. a mám ho od 65tis takže skoro půlku života a jak řikám, jsem na auto pes takže ho hýčkám. Jinak nerad bych to zakřiknul ale přestalo to, takže všechno v pohodě, nesbívá jen aby to vydrželo. Díky všem, ozvu se jak to dopadlo.....díky
Únor 7, 201015 r mně takhle "odchází" spojka u Transportéra už asi 3 roky a jezdím pořád. Zprvu mě to taky vystrašilo, ale bylo to, jak už jsem tu napsal. Spojka se malinko připálí a pak klouže.
Únor 11, 201015 r Tak aj ja som mal podobny problem. Jeden den presmykla, vecer zacalo hrkotat lozisko (pri jemnom zoslapnuti spojky stichlo) a na druhy den som ledva dosiel domov. Vymenil som komplet spojku aj zotrvacnik. Dovod bol ze praskla vysuvacia paka.
Květen 21, 201015 r Autor A je to tu asi zase, ale teď možná tím, že jsem nechal auto chipnout:) Z 77kW a 250Nm je teď 99kW a 317Nm, nevíte jakou spojku tam případně dát kdyby vážně odešla?? jde tam třeba ta z 2.0 TDI?? Upraveno Květen 21, 201015 r od jirka1022
Květen 21, 201015 r jakou spojku potřebuješ záleží na kódu motoru. jestli chceš lepší spojku, tak se na originální spojka dá přeobložit organikou
Květen 22, 201015 r Autor jakou spojku potřebuješ záleží na kódu motoru. jestli chceš lepší spojku, tak se na originální spojka dá přeobložit organikou Myslim, že kód motoru je BKC, je to možný?? A jak to funguje nebo kde to seženu, kdo mi to udělá atd. Díky
Květen 22, 201015 r Autor tak už asi vim kde, www.renovak.cz to si měl na mysli s tím novým obložením?? A bude stačit to za 500 kč nově obložit nebo budu muset vyměnit ještě něco?? Jak moc pracná je výměna lamely, resp. spojky??
Červenec 28, 201114 r Mne sa taketo niečo stáva teraz asi 3 týždeň. Pri jazde na 4-5 ale pri 2000-2500 otáčach pri pridaní plynu mi vyskočia otáčky skoro na o 500, potom padnú zase naspat a až potom auto začne zrýchlovať. Pri inych rychlostiach to nepozorujem. Maám dojem, že to robí častejšie. Jazdím každý den cca 80 km. Zatiaľ som to neriešil, čakám na mechanika, kedy sa vráti z dovolenky. Je to dosť neprijemne pri predbiehaní. Auto : O2 MR2005, 1.9 TDi, Chip. Má 140.000 km.
Červenec 29, 201114 r opět stejná odpověď, spojka, dal bych rovnou organiku a hotovo, těmto vyslednkům se dá předcházet, pokud se autu nedává pnej plyn (krouták) zespodu ale třeba az tak od 2tis nahoru, každopádně zo čeká každé čiplé auto. co jezdí na základních komponentech.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.