Publikováno Březen 9, 200916 r Zdravím všechny, mám problém trvající poslední tři měsíce. Mám Fabii 2001, 1,4Mpi, koupil jsem nové žárovky a od té doby mi problikávají světla a přístrojová deska. Dělá to pořád, ať už mám vysoké otáčky a nebo nízké. Na stěračích a na servu taky nezáleží. Tak nevím, poradíte mi někdo? Předem děkuji.
Březen 10, 200916 r ak to nie je teda rázový odber, tak najjednoduchsie by bolo skúsiť vymeniť žiarovky. odmeral by som tiež V na päticiach žiaroviek.
Září 27, 200915 r nápodobne aj mne to robilo čidlo natočenia volantu lebo dávalo nezmyselne pokyny do riadiacej jednotky takže cucalo napetie aj ked nemalo a stačilo vymeniť a bolo v poriadku už ide všetko ok............často tam zateče voda a tym sa to pokazí
Listopad 13, 200915 r Ahojte. Tiez sa pripajam k tomu snimacu natocenia kolies. Po vymene nebol problem z preblikavanim svetiel a palubovky
Listopad 20, 200915 r Zdravim mam ten samy problem blikaj vsechny zarovky jak ve dverich tak vzadu a chci sezeptat kolik stoji ta oprava toho snimacu ??? dakujem:)
Listopad 20, 200915 r Nový snímač uhlu náklonu stojí v průměru 2500kč. Jen jedno doporučení kupujte jen ta čidla která nemají označení DX. DX jsou repas!!!!!!!!!!!!!!!!.
Listopad 21, 200915 r taky mě někdy blikají a čidlo mám nové neřeším - možná to děla altik jak se zvednou otáčky tak blikání přestane
Prosinec 7, 200915 r Ahoj, mám ten samý problém, když jsem Fabii koupil, tak se to neprojevovalo, ale teď dokud se motor neohřeje, tak blikají všechna světla včetně palubky. Takže mě čeká oprava za 2500Kč? Rozumím tomu dobře? Díky
Červen 26, 201114 r Mě to dělala vadná lambda sonda.Skákali mi otáčky a problíkávali světla.Tak jsem vyčistil škrtící klapku a znovu jí nastavil.Vyměnil Lambda sondu a mám po problému.
Červen 26, 201114 r Hlavně je důležité rozlišit případ, kdy napětí skáče podle otáček (závada je pak v regulaci otáček nebo buzení alťasu) od případu, kdy napětí kolísá "jaksi samo" - to většinou způsobuje právě ten vadný snímač natočení volantu. Tím, že dává falešný signál, nepravidelně spíná a vypíná hlavní čerpadlo serva, které je docela velký bumbrlíček - jeho odběr je nárazově až 80A, což právě dělá s napětím na baterce psí kusy - kolísá klidně i o 1V. Při nízkých otáčkách je to ještě patrnější, protože zvýšenou spotřebu nestačí krýt svým výkonem alternátor. Pokud to bliká i s motorem v otáčkách vyšších jak 2000rpm (kdy už by altík měl mít plný výkon), bude to s vysokou pravděpodobností ten snímač úhlu volantu.
Červen 26, 201114 r jednoduchy zpusob jak zjistit jestli je to vada snimace natoceni volantu (pokud nemas diagnostiku) je odpojit snimac natoceni volantu od zdroje, nastartovat a pokud blikani zarovek prestane, je to vada snimace. Snimac odpojis od pumpy docela jednoduse, 5 min prace. odmontujes levou predni mlhovku, pumpa je schovana za ni. jdou do ni 3 konektory, odpojis ten nejvice na pravo. tu je link na obrazek jak to vypada za tou mlhovkou:
Květen 21, 20196 r Dobrý den mam 1.9 sdi clasic fabii a dnes my taky zacla problikavat palubní deska a přední světla nevíte čim by to mohlo bejt
Červenec 30, 20196 r Zdravim mám fabiu 1.4mpi 2003 a začali mi na palubovke preblikavat kontrolky a lietať ručičky. Kábloví zväzok vyčisteny vyzdvihnuty. Zaujimave je že to začalo robiť vtedy keď som menil sviečky a čistil som klapku sprejom.. poskladal som a vtedy mi to začalo. Tak som sa naštval a skúsil som vymeniť budíky po výmene budíkov som dopadol tak že nič nepreblikuje len nejde rychlomer ani nezapočítava kilometre. Vie mi niekto poradiť čo s tým.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.