Liapor Vloženo 11. Březen 2009 Vloženo 11. Březen 2009 Tak chlapci poslouchejte. Byl jsem dneska na emisích s mým nezničitelným motorem SDI,který má nejeto 170t Km a chlapík co mi je měřiil se zaposlouchal a říkal tohle teda ne..... ty emise nějak spácháme ale tohle nemůžu vytáčet na maximum...z toho motoru jsou slyšet zvuky který tam nemaj co dělat a já mám strach že by jste odešel pěšky. Snažil jsem se poslouchat s ním a je možná pravda že ten zvul byl takovej nezvyklej ale nevypadalo to na kladku nebo něco takového.Mj.rozvody byly dělány před 25 t km.Vypadalo to jako kdyby ten motor byl od 3 tis ot takovej hlučnější a zvuk takovej kovovější.Při volnoděhu není absolutně nic špatného slyšet. Nenapadá vás něco na co bych se měl podívat,na co bych se měl zaměřit...popravdě dost mi to rozhodilo.... Citovat
Tapo Vloženo 11. Březen 2009 Vloženo 11. Březen 2009 Zdemontuj plochý remen, naštartuj počuvaj či sa zmenil zvuk. Citovat
PROCHY603 Vloženo 11. Březen 2009 Vloženo 11. Březen 2009 Zhod remen co ti pohana ALTERNATOR.,SERVO. Ak to prestane robit tak mas 3 veci ktore to moze sposobovat: 1. napinacia kladka remena, 2.volnobezka na alternatore.3.loziska v alternatore. Citovat
Liapor Vloženo 11. Březen 2009 Autor Vloženo 11. Březen 2009 Já to určitě udělám,ale má takovej divnej pocit že to tímhle nebude........to je jakoby zvuk kterej vychází přímo"z motoru"...uvidíme Citovat
marthinn Vloženo 12. Březen 2009 Vloženo 12. Březen 2009 to neni možný to by byl první sdi co by odešel takhle mladej, nemá najeto spíš 770.000? Jinak ten klíňák a napínací kladka když se zadírá ložisko dokážou udělat super zvuky! nevzdávat! Citovat
Liapor Vloženo 12. Březen 2009 Autor Vloženo 12. Březen 2009 Tak jsem s tím objel dneska pár servisů kde jsem předpokládal že maj metopýří uši a trochu mne uklidnili.V jednom mi technik povídal že už tam jedno sdí-čko s tímhle měl a že si myslí jak je tem notor tykhle vytáčenej na volnoděh běz zátěže tak začne v v určitejch otáčkách (3,5-4 tis) jakoby rezonovat ale že by ho to nechávalo klidným..V každém případě nechám příští týden prohlídnout rozvody...tak uvidíme :-) Citovat
sprg Vloženo 13. Březen 2009 Vloženo 13. Březen 2009 Jaký motorový olej mám dát do 1,9 SDI??Kolik se ho tam leje? Rád bych tam dal ten co uvádí výrobce..Jen nevím jeký to je..Diky Citovat
marthinn Vloženo 13. Březen 2009 Vloženo 13. Březen 2009 Jaký motorový olej mám dát do 1,9 SDI??Kolik se ho tam leje? Rád bych tam dal ten co uvádí výrobce..Jen nevím jeký to je..Diky nepřeplnované motory -SDI - 4,5 l Norma VW 50500 ve spojení s normou VW 50000 nebo VW 50501 Citovat
Liapor Vloženo 13. Březen 2009 Autor Vloženo 13. Březen 2009 Co se norem týče občas se objeví trochu záhada..... ..třebas Shell Helix Plus 10W-40....norma 505.00 a 500.00 a Shell Helix Plus Diesel 10W-40 norma 505.00 a konec! Znamená to snad že by se tento olej s normou jen 505.00 neměl používat???? Citovat
pitrs78 Vloženo 14. Březen 2009 Vloženo 14. Březen 2009 norma VW 500.00 je pro benzínové motory, do SDI 505.00 Citovat
Liapor Vloženo 14. Březen 2009 Autor Vloženo 14. Březen 2009 Tady je citace z dílenský příručky: Uvedené specifikace musí být uvedeny na obalu samostatně nebo společně s jinými specifikacemi. Používat pouze oleje: nepřeplňované motory -SDI Norma VW 50500 ve spojení s normou VW 50000 nebo VW 50501 Taky mne zaráží co má norma pro naftový motor co dělat s normou pro benzínový???????? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.