Publikováno Březen 13, 200916 r Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko. Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel. Co je s tim?
Březen 14, 200916 r Autor začni výmenou termostu a keď to nepomôže ostáva Ti vymeniť tesnenie pod hlavou . jaky ma vplyv termostat na privod teple vody do radiatora?
Březen 14, 200916 r Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori.
Březen 14, 200916 r Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji.
Březen 14, 200916 r osobne bych sel po termostatu, kterej se zasekava. Tesneni pod hlavou jen v pripade ze se ztraci voda.
Březen 14, 200916 r Termostat nema vplyv na prietok kurenia.Teda vlastne ma ,ale opacny-ked je zatvoreny , tak pumpa tlaci vsetko cez radiator.
Březen 15, 200916 r Autor Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori. Taky mam takovy dojem. Skusil jsem shodit remen a nemam pocit, ze by se pumpa zadirala... Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji. Nezacne. Upraveno Březen 15, 200916 r od LUK_BB
Březen 15, 200916 r Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov. Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....)
Květen 9, 200916 r Autor Dnesni poznatek - dokud byl motor v otackach, tak se ve vyrovnavaci nadrzce nedelo nic, po klesnuti otacek na volnobeh se v nadrzce nejdrive objevilo neco jako bublinky a potom zacala stoupat hladina az pretekla uplne... a na hladine plave cosi jako olej (?)...
Květen 9, 200916 r to sem taky zažil kdyš jsem měl favorita-těsnění pod hlavou+90% sežraná hlava od fridexu.(věř tomu)
Květen 14, 200916 r Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko.Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel. Co je s tim? čauko,ja mám formika 92 a robí mi to isté,menil som termostat a úplne nový radiator a robí to stále.určite to bude tesnenie pod hlavou,poradil mi to mechanik zo škodovky.skús to tesnenie a daj mi vedieť.
Květen 14, 200916 r Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov.Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....) Souhlasim s tvým názorem.Ta pumpa může mýt z části ulámané lopatky.Proto když je motor v otáčkách tak stíhá vodu honit a když ubereš a jedeš s malýma otáčkama tak už nestíhá.
Květen 15, 200916 r jj kdysi mi dělal favorit to samé, přestal topit a teplota šla nahoru, je to těsnění pod hlavou muselo se vyměnit. Mě vždy pomohlo za jízdy dát neutrál, teplota klesla a uato začalo topit. M
Květen 15, 200916 r já nevím co tady pořád vymýšlíte, je to těsnění pod hlavou,jako udalších10000favoritu.práce na max.3hod,když není sežraná hlava,což bohužel u většiny bývá,ale i ta sedá většinou do 1000kč opravit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.