LUK_BB Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko. Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel. Co je s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 začni výmenou termostu a keď to nepomôže ostáva Ti vymeniť tesnenie pod hlavou . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUK_BB Vloženo 14. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 začni výmenou termostu a keď to nepomôže ostáva Ti vymeniť tesnenie pod hlavou . jaky ma vplyv termostat na privod teple vody do radiatora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 osobne bych sel po termostatu, kterej se zasekava. Tesneni pod hlavou jen v pripade ze se ztraci voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Termostat nema vplyv na prietok kurenia.Teda vlastne ma ,ale opacny-ked je zatvoreny , tak pumpa tlaci vsetko cez radiator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUK_BB Vloženo 15. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 (editace) Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori. Taky mam takovy dojem. Skusil jsem shodit remen a nemam pocit, ze by se pumpa zadirala... Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji. Nezacne. Editováno: 15. Březen 2009, autor: LUK_BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov. Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUK_BB Vloženo 9. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 Dnesni poznatek - dokud byl motor v otackach, tak se ve vyrovnavaci nadrzce nedelo nic, po klesnuti otacek na volnobeh se v nadrzce nejdrive objevilo neco jako bublinky a potom zacala stoupat hladina az pretekla uplne... a na hladine plave cosi jako olej (?)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 9. Květen 2009 Sdílet Vloženo 9. Květen 2009 to sem taky zažil kdyš jsem měl favorita-těsnění pod hlavou+90% sežraná hlava od fridexu.(věř tomu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko.Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel. Co je s tim? čauko,ja mám formika 92 a robí mi to isté,menil som termostat a úplne nový radiator a robí to stále.určite to bude tesnenie pod hlavou,poradil mi to mechanik zo škodovky.skús to tesnenie a daj mi vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov.Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....) Souhlasim s tvým názorem.Ta pumpa může mýt z části ulámané lopatky.Proto když je motor v otáčkách tak stíhá vodu honit a když ubereš a jedeš s malýma otáčkama tak už nestíhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinO2 Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 jj kdysi mi dělal favorit to samé, přestal topit a teplota šla nahoru, je to těsnění pod hlavou muselo se vyměnit. Mě vždy pomohlo za jízdy dát neutrál, teplota klesla a uato začalo topit. M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 já nevím co tady pořád vymýšlíte, je to těsnění pod hlavou,jako udalších10000favoritu.práce na max.3hod,když není sežraná hlava,což bohužel u většiny bývá,ale i ta sedá většinou do 1000kč opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.