Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko.

Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel.

Co je s tim?

začni výmenou termostu a keď to nepomôže ostáva Ti vymeniť tesnenie pod hlavou .

  • Autor
začni výmenou termostu a keď to nepomôže ostáva Ti vymeniť tesnenie pod hlavou .

jaky ma vplyv termostat na privod teple vody do radiatora?

Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori.

Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji.

osobne bych sel po termostatu, kterej se zasekava. Tesneni pod hlavou jen v pripade ze se ztraci voda.

Termostat nema vplyv na prietok kurenia.Teda vlastne ma ,ale opacny-ked je zatvoreny , tak pumpa tlaci vsetko cez radiator.

  • Autor
Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori.

Taky mam takovy dojem. Skusil jsem shodit remen a nemam pocit, ze by se pumpa zadirala...

Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji.

Nezacne.

Upraveno od LUK_BB

Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov.

Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....)

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Dnesni poznatek - dokud byl motor v otackach, tak se ve vyrovnavaci nadrzce nedelo nic, po klesnuti otacek na volnobeh se v nadrzce nejdrive objevilo neco jako bublinky a potom zacala stoupat hladina az pretekla uplne... a na hladine plave cosi jako olej (?)...

to sem taky zažil kdyš jsem měl favorita-těsnění pod hlavou+90% sežraná hlava od fridexu.(věř tomu)

Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko.

Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel.

Co je s tim?

čauko,ja mám formika 92 a robí mi to isté,menil som termostat a úplne nový radiator a robí to stále.určite to bude tesnenie pod hlavou,poradil mi to mechanik zo škodovky.skús to tesnenie a daj mi vedieť.

Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov.

Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....)

Souhlasim s tvým názorem.Ta pumpa může mýt z části ulámané lopatky.Proto když je motor v otáčkách tak stíhá vodu honit a když ubereš a jedeš s malýma otáčkama tak už nestíhá.

jj kdysi mi dělal favorit to samé, přestal topit a teplota šla nahoru, je to těsnění pod hlavou muselo se vyměnit. Mě vždy pomohlo za jízdy dát neutrál, teplota klesla a uato začalo topit.

:) M

já nevím co tady pořád vymýšlíte, je to těsnění pod hlavou,jako udalších10000favoritu.práce na max.3hod,když není sežraná hlava,což bohužel u většiny bývá,ale i ta sedá většinou do 1000kč opravit

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.