Přejít na obsah

Motor se prehriva, ale netopi


LUK_BB

Doporučené příspěvky

Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko.

Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel.

Co je s tim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Logicky by to mohla robit vod.pumpa. Ked prestane pumpovat tak sa prehrieva motor a zaroven necirkuluje cez radiator. To,ze je to obcas moze byt tim,ze sa len pridiera a vtedy presmykuje remen. Zhod remen a skus ci sa pumpa lahko toci-ale pri horucom motori.

Taky mam takovy dojem. Skusil jsem shodit remen a nemam pocit, ze by se pumpa zadirala...

Když to trochu vytočíš, začne to na chvíli topit? Pokud to tak je, tak je těsnění pod hlavou v háji.

Nezacne.

Editováno: , autor: LUK_BB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov.

Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dnesni poznatek - dokud byl motor v otackach, tak se ve vyrovnavaci nadrzce nedelo nic, po klesnuti otacek na volnobeh se v nadrzce nejdrive objevilo neco jako bublinky a potom zacala stoupat hladina az pretekla uplne... a na hladine plave cosi jako olej (?)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muj Favorit v posledni dobe vyvadi nasledujici kousky - po zahrati ruzne kolise teplota od stredu az po cervenou oblast. Pokazde to probiha nejak jinak. Jednou se zahreje a rucicka se drzi v pohode uprostred a taky trochu topi. Jindy se zacne rovnou prehrivat a v te chvili prestane topit. Nebo nejdriv je v pohode a potom se zacne hrat a netopi, potom klesne rucicka (jako kdyz otevre termostat) a zase zacne topit a po par km zase to same... Proste se i pri ustalene jizde nahodne prehriva a netopi. Vzdycky netopi, kdyz je teplota vysoko.

Voda v nadrzce nemizne, je cista. Ubytek byva, jen kdyz ji pres uzaver zacne vyhazovat ven (coz se nestava vzdy). V oleji jsem vodu nevidel.

Co je s tim?

čauko,ja mám formika 92 a robí mi to isté,menil som termostat a úplne nový radiator a robí to stále.určite to bude tesnenie pod hlavou,poradil mi to mechanik zo škodovky.skús to tesnenie a daj mi vedieť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cize v skratke by sa dalo povedat, ze ti zlyhava obeh chlad.kvapaliny- ked necirkuluje tak sa prehrieva a nekuri. Bolo by dobre vod.pumpu demontovat a pozret.Popripade aj vymenit,aspon dostane motor novy silentblok. A skontrolovat cistotu hadic a kanalov.

Este ma napada klasicky problem- ked nie je spravny prevadzkovy tlak kvapaliny, vtedy sa tiez prehrieva motor a zaroven slabsie kuri-POZRI na zatku na vyr.nadrzke.(lenze vtedy by sa ti stracala voda, takze....)

Souhlasim s tvým názorem.Ta pumpa může mýt z části ulámané lopatky.Proto když je motor v otáčkách tak stíhá vodu honit a když ubereš a jedeš s malýma otáčkama tak už nestíhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...