Joppien Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Ahoj, táta má Octavii combi I 1.9 TDi (66 kW), přes 191 000 km, r.v. 2003. Má dodnes stále vadné turbo. Auto tak nutně potřebuje na služebky a nemůže najít jeden celý den volna v pracovním týdnu na vyčištění a výměnu turba do Ostravy nebo u Hodonína. O víkendu sice čas má, ale to zas žádnej servis nepracuje. Jestli někoho problém zajímá tak je tu ve fóru viz. téma "Diagnostika za jízdy, kvůli turbu". Vím, že je to ostuda, že dodnes ještě nenašel čas na servis. A taky, že ne každý má peníze. Dodávám, že po 180 000 km měl pomalu měnit rozvody, ale ještě nejsou měněné a bude si je snad brzy měnit. A teď k problému. Táta prý poslední dobou, možná od té chvíle co odešlo turbo neskutečně dolívá olej každých 2000-2500 km. Palubovka mu vždy připomene, že má málo oleje. A to mu nikde pod autem a ani v motoru olej nekape. Předtím mu to vydrželo bez dolívání oleje každých 50 000 km do každého servisního intervalu. Nemá na to vliv vadné turbo, nebo nějaké těsnění v motoru, že mu tak rapidně žere olej? Díky předem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Veta: Vadne turbo zere olej Dukaz: snadno nahledneme Jako na vysoke skole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Rozhodně zkusit diagnostiku, pokud to začalo dělat z ničeho nic, mohla odejít třeba Lambda! Ale ta spotřeba oleje je opravdu velká! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 JJ,pokud je vadne turbo,muze to brat pres turbo. Tata asi ceka za to udela poradnou paseku Napis TDIfunovi nebo Indimu. Oni maji dilnu v Bohumine a mozna by ses s nima dohodunul na sobote. Neotalej,nez se neco posere uplne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 doporučuji nečekat a řešit to, tak jak napsal maroš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 1. Až se ten motor rozletí bude mít času víc než jeden den. 2. Jak to může dělat lambda, že by nějaká nová inovace pro tdi, divné. 3. Jak píšou kluci . To je tak asi vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 no resit okamžite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jakmile ti to nasaje ten olej do motoru pres to turbo tak ti to vyzene otacky motoru na 8000tis, turbo se ti rozleti nasaje to do ventilu vsechno to rozmlati a pretocijou se pisty a vyletí pist kapotou a urves ojnice a ohnes klikovku....v realu to bude vypadat jak start raketoplanu challenger:))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 28. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 Opraveno, jede jako blesk Příčina: Prasklá membrána u nádoby regulace tlaku, proto žádný tlak a ještě zrezlý ventil a vadné teplotní čidlo motoru. Fakt bomba, Indi a jeho zlaté ručičky Vřele Indiho doporučuju, kdo bude mít problémy s turbem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 A doslo i na rozvody? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joppien Vloženo 29. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 To ne, rozvody bude dělat autorizovanej servis Škoda To sme ani po něm nechtěli, hlavní je, že to turbo je konečně spravené a jede to jako blesk, fakt bomba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominik Tynkl Vloženo 3. Únor 2019 Sdílet Vloženo 3. Únor 2019 dobry den chci se zeptat mam 01 octavii 1,9tdi 81kw a je to trochu od oleje okolo egr ventilu a trochu se mi i ztratil nevite cim by to mohlo byt , a obcas mi to zkoci do nouzoveho rezimu ze to ztrati vykon ale ten egr nereaguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 3. Únor 2019 Sdílet Vloženo 3. Únor 2019 Podivej se jestli neni olej v intercooleru. Pokud ano, je turbo na odchodu a podle mnozstvi oleje v intercooleru jednej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toss123 Vloženo 24. Září 2019 Sdílet Vloženo 24. Září 2019 Ahoj všichni, potřeboval bych poradit a mít jasné stanovisko. Mám Octavii 1,9 TDi 81 kW (ASV motor) nedávno jsem poslal turbo na výměnu regulační baňky,protože byla plná oleje, servis mi poslal repasované celé turbo. Po montáži do auta mi turbo zabírá až na 2200 ot/min. tudíž bych potřeboval poradit s nastavením turba. Navíc jsem si všiml, že i když před zpětnou montáží jsem vyčistil kompletně celou soustavu a vyměnil jsem odvětrávání klikové skříně, tak se mi ve spojích znovu objevilo rosení oleje. Má někdo nějakou zkušenost, co je potřeba vyměnit aby se znovu regulační baňka nenaplnila olejem??? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.