Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Máte s tím někdo zkušenost pls ??

Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK?

Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu?

Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel.

Díky všem za odpovědi

Máte s tím někdo zkušenost pls ??

Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK?

Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu?

Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel.

Díky všem za odpovědi

Rozhodne by som menil i brzdy ked uz rs tak se vsim vsudy ;)

Nechápu nic, vždyť ti stačí současný motor chipnout a máš tam tu RS a hlavně ušetříš prachy na jiný vychytávky.....

Nechápu nic, vždyť ti stačí současný motor chipnout a máš tam tu RS a hlavně ušetříš prachy na jiný vychytávky.....

No to jo cipom to mas na 132kw

Proč měnit motor? Motor je stejný....

musel bys vyměnit minimálně turbo a taky vstřiky...nevím kde dál jsou rozdíly...

větší brzdy se taky rozhodně hodí (bezpečnost především, ne?) ... ale podle mě je nejlepší to prodat a koupit RS ;)

Investice je to moc veliká (zvlášť to turbo asi)

Bral bych taky combi, ale už mám políčeno na O II a ten benzín už fakt néé!

Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ?

Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal ''

kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti )

Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. :palec2:

Diesel s chipem fak neni sportovni vec :)musis vymenit vice veci pak uz to je rekl bych na stejno zvuk ma taky svoje kouzlo v urcitem pasmu, a kdyz si vemes o tretinu nizsi spotrebu ve spickach je to prijemny bonus .)ja mam vsecky varianty jak ty " sportovni " tak pseudo " sportovni " a stejne nejradsi jezdim dieslem.

Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost!

Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost!

To je kolik dost?co asi spapa taka 1.8 t nebo 1.8 trs? 7-8l no a ?! moje 1.6 to same a 7-8 l.a jede to ...no vime jak ,sportovni jizda neco stoji,lepsi nez diesel do kteryho musis nacpat prachy aby to jelo jako 1.8 t

No těch 35 tis. km najedu, měl jsem týden půjčenou 1.9 TDi 81 kW a jezdila za 5l. a to jsem jí dával co proto, to já se poslední dobou nedostanu pod 8 a to to šimrám! Mám políčeno na O II s Common Railem!

commonrail po záruce to bude kasička ;)

no nevím tak udělejte z obyč 1,8T rs motor, dejte jiné turbo, vztřiky a ostatní věco co se liší od obyč 1,8T a máte to bez problému

Turbo je defakto stejný a jeho výměna podle mě nepřinese nárust v řádu koní, ale spíš v jednotkách myší, a to se za ty prachy nevyplatí měnit. A vstřiky je taky zbytečný měnit u týhle úpravy....

  • 2 týdny později...
Máte s tím někdo zkušenost pls ??

Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK?

Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu?

Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel.

Díky všem za odpovědi

stačí dat jednotku a budíky z eresa a mas ereso

presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny.

  • 2 týdny později...
  • Autor
presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny.

Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu?

Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu?

AUQ dát místo AGU je trochu problém - komplet jiná elektrika a mechanickej versus elektronickej pedál.

Jinak motory jsou stejný - jestli mohu doporučit, tak tam jen šoupni turbo z RSka - padne přesně kus za kus ( i když jak psal brácha bude to jen nepatrnej rozdíl ) a nech to čipnout - nejlépe sportmotor. Vstřiky máš 280 ccm a RSko AUQ i AUM maj 310 ( nebo 315 nevim přesně ) - tak ty neměň ( oni sou stejně konstrukčně jiný ).

U AGU - Rs turbo + čip = pojede to líp jak RSko.

To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ?

:palec2:

mohu se zeptat co je na údržbě dražší ? olej ? filtr ? voda do ostřikovačů ?

commonrail po záruce to bude kasička ;)

asi máš s CR zkušenosti že ? :D

a 2,0 TDi DPF po záruce ti přijde OK ???

Jinak já loni s mojím Škodíkem AGU něco málo přes 50 tis km a letos už s ním mám 27 tis km. A do nafty já nikdy nepudu - pouze benzín v turbu. Prostě mi sedne.

To jen tak pro zajímavost - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ TÍM NECHCI ROZPOUTAT DISKUZI BENZÍN VS DIESEL.

Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ?

Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal ''

kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti )

Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. :palec2:

Svez se nekdy v Leonu 4x4 TDi Cupre nebo G4 GTi TDi 4x4 110Kw ... a jeste rad vymenis svoji 1,8T 4x4... cipem na tom budou stejne akorat nafta ti pojede s o 1/3 mensi spotrebou a s lepsi pruznosti..

Upraveno od JasteR

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.