Dritek Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Máte s tím někdo zkušenost pls ?? Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi Citovat
peterkocur Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Máte s tím někdo zkušenost pls ??Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi Rozhodne by som menil i brzdy ked uz rs tak se vsim vsudy Citovat
nosal Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Nechápu nic, vždyť ti stačí současný motor chipnout a máš tam tu RS a hlavně ušetříš prachy na jiný vychytávky..... Citovat
Dritek Vloženo 17. Březen 2009 Autor Vloženo 17. Březen 2009 Asi máš pravdu,spíš přemýšlím nad koupí celýho RSa http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6976600 Citovat
peterkocur Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Nechápu nic, vždyť ti stačí současný motor chipnout a máš tam tu RS a hlavně ušetříš prachy na jiný vychytávky..... No to jo cipom to mas na 132kw Citovat
dastax Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 Proč měnit motor? Motor je stejný.... musel bys vyměnit minimálně turbo a taky vstřiky...nevím kde dál jsou rozdíly... větší brzdy se taky rozhodně hodí (bezpečnost především, ne?) ... ale podle mě je nejlepší to prodat a koupit RS Investice je to moc veliká (zvlášť to turbo asi) Citovat
Octavinek Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 Asi máš pravdu,spíš přemýšlím nad koupí celýho RSa http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6976600 Jo tak do té bych šel taky, ale po zkušenostech se spotřebou už bych pro svoje potřeby volil spíše Diesel! Citovat
Béda Čech Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 Asi máš pravdu,spíš přemýšlím nad koupí celýho RSa http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6976600 Hmm, kombajn... krásnej Citovat
Octavinek Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 Bral bych taky combi, ale už mám políčeno na O II a ten benzín už fakt néé! Citovat
Stasek Vloženo 19. Březen 2009 Vloženo 19. Březen 2009 Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal '' kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti ) Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. Citovat
Hoblik Vloženo 19. Březen 2009 Vloženo 19. Březen 2009 Diesel s chipem fak neni sportovni vec :)musis vymenit vice veci pak uz to je rekl bych na stejno zvuk ma taky svoje kouzlo v urcitem pasmu, a kdyz si vemes o tretinu nizsi spotrebu ve spickach je to prijemny bonus .)ja mam vsecky varianty jak ty " sportovni " tak pseudo " sportovni " a stejne nejradsi jezdim dieslem. Citovat
Octavinek Vloženo 19. Březen 2009 Vloženo 19. Březen 2009 Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost! Citovat
peterkocur Vloženo 20. Březen 2009 Vloženo 20. Březen 2009 Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost! To je kolik dost?co asi spapa taka 1.8 t nebo 1.8 trs? 7-8l no a ?! moje 1.6 to same a 7-8 l.a jede to ...no vime jak ,sportovni jizda neco stoji,lepsi nez diesel do kteryho musis nacpat prachy aby to jelo jako 1.8 t Citovat
Octavinek Vloženo 20. Březen 2009 Vloženo 20. Březen 2009 No těch 35 tis. km najedu, měl jsem týden půjčenou 1.9 TDi 81 kW a jezdila za 5l. a to jsem jí dával co proto, to já se poslední dobou nedostanu pod 8 a to to šimrám! Mám políčeno na O II s Common Railem! Citovat
raob design airbrush Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 no nevím tak udělejte z obyč 1,8T rs motor, dejte jiné turbo, vztřiky a ostatní věco co se liší od obyč 1,8T a máte to bez problému Citovat
Mustafa Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 Turbo je defakto stejný a jeho výměna podle mě nepřinese nárust v řádu koní, ale spíš v jednotkách myší, a to se za ty prachy nevyplatí měnit. A vstřiky je taky zbytečný měnit u týhle úpravy.... Citovat
Roman Fabian Vloženo 30. Březen 2009 Vloženo 30. Březen 2009 Máte s tím někdo zkušenost pls ??Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK? Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu? Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel. Díky všem za odpovědi stačí dat jednotku a budíky z eresa a mas ereso Citovat
Herman Vloženo 4. Duben 2009 Vloženo 4. Duben 2009 presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny. Citovat
Dritek Vloženo 15. Duben 2009 Autor Vloženo 15. Duben 2009 presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny. Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu? Citovat
Jakub - škodík Vloženo 16. Duben 2009 Vloženo 16. Duben 2009 Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu? AUQ dát místo AGU je trochu problém - komplet jiná elektrika a mechanickej versus elektronickej pedál. Jinak motory jsou stejný - jestli mohu doporučit, tak tam jen šoupni turbo z RSka - padne přesně kus za kus ( i když jak psal brácha bude to jen nepatrnej rozdíl ) a nech to čipnout - nejlépe sportmotor. Vstřiky máš 280 ccm a RSko AUQ i AUM maj 310 ( nebo 315 nevim přesně ) - tak ty neměň ( oni sou stejně konstrukčně jiný ). U AGU - Rs turbo + čip = pojede to líp jak RSko. Citovat
Vaša Vloženo 16. Duben 2009 Vloženo 16. Duben 2009 To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? mohu se zeptat co je na údržbě dražší ? olej ? filtr ? voda do ostřikovačů ? commonrail po záruce to bude kasička asi máš s CR zkušenosti že ? a 2,0 TDi DPF po záruce ti přijde OK ??? Citovat
Jakub - škodík Vloženo 16. Duben 2009 Vloženo 16. Duben 2009 Jinak já loni s mojím Škodíkem AGU něco málo přes 50 tis km a letos už s ním mám 27 tis km. A do nafty já nikdy nepudu - pouze benzín v turbu. Prostě mi sedne. To jen tak pro zajímavost - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ TÍM NECHCI ROZPOUTAT DISKUZI BENZÍN VS DIESEL. Citovat
JasteR Vloženo 17. Duben 2009 Vloženo 17. Duben 2009 (editace) Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal '' kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti ) Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. Svez se nekdy v Leonu 4x4 TDi Cupre nebo G4 GTi TDi 4x4 110Kw ... a jeste rad vymenis svoji 1,8T 4x4... cipem na tom budou stejne akorat nafta ti pojede s o 1/3 mensi spotrebou a s lepsi pruznosti.. Editováno: 17. Duben 2009, autor: JasteR Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.