Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Hm,škoda že neumim pořádně anglicky.. ;) ...může to být zajímavý čtení

idem si to prečítať a skúsim tu niečo napísať :palec2:

:palec2: ....já zvládám jen takovej ten základ,takže tohle louskat by bylo pro mě na delší dobu.

v prvej časti píšu o Bentley ako exkluzívnej značke, ktorá sa so Škodou nemôže porovnávať, využíva drevo, kožu, chróm, má svoju históriu a taktiež ručne vyrábané veci ;) Ostrý kontrast s ním je SuperbII postavený na bázi Passatu so znakom, ktorý bol dlhé roky synonymom posmeškov. Samozrejme ako vieme, tak medzi týmito 2 modelmi stojí Audi A6 a úplne nové BMW 7. To Bentley stojí 2 krát viac ako BMW za ten istý luxus...K tomu Superbu, priestor na nohy presvedčivo poráža Bentley aj A6ku, ale BMW7 nevie prekonať. Po druhé SII využíva iba 4 valec diesel, s manuálnou prevodovkou. Po tretie kvalita jazdy sa dá s týmito autami porovnávať a má dobrú kabínu a dostatok priestoru. Tienistou stránkou je výkon motora, ale na jednu nádrž prejdete o 100km viac :D V interiéri to ie je také exkluzívne ako u ostatných, ale nič tu nie je lacné a za tieto peniaze je to, čo sa dá najlepšie zohnať. Celkovo auto dodáva, že Superb je odcudzovaný z tejto triedy hlavne pre svoju cenu a dávajú mu rolu porazeného, ale v tomto teste je porazený Bentley :palec2:

Ospravendlňujem sa za prípadné chyby, ale aj podľa fotiek, vidím, že SII je dobý konkurent ;)

zajímavé čtení to je, ale podle mě cenově porovnávat 12-ti válec osmiválec a šestiválec se čtyřválcem je nesmysl

to hej, ale zas tam mohli dať 3,6FSI ;) a nie iba obyčajnú 2,0TDI

Tak tak, taky nevím proč zvolili tenhle motor, ale možná právě pro ten kontrast...přečtu si večer, určitě bude zajímavé počtení!

Tak tak, taky nevím proč zvolili tenhle motor, ale možná právě pro ten kontrast...přečtu si večer, určitě bude zajímavé počtení!

JJ je to hodně neobjektivní.

Nicméně to, že třeba taková O2 se v UK prodává více než dobře a tuším, že jednu dobu byla i nejprodávanějším vozem své třídy, o tom tam není ani řádek....

Doteď si vzpomínám na jeden článek, kde recenzovali O2 RS a v závěru tam bylo napsané, že za tu cenu je Jetta lepší. Jetta??? FUUUJ, to se nedá s RS ani srovnat.

Jak je to dlouho? Myslím, že právě modely s přívlastkem (V)RS se na ostrovech prodávají velmi dobře.

Jak je to dlouho? Myslím, že právě modely s přívlastkem (V)RS se na ostrovech prodávají velmi dobře.

Je to už delší dobu. Mylím, že hned po tom, co se začala RS vyrábět... Spíš mě zaujalo, že srovnávají RS s Jettou. RS má charakter, zato Jetta je jen tuctovka.

Asi tak.

Ale na druhou stranu je pravda, že co je u škdoovky prémiová výbava je u VW základ i pro nižší modely...

To bych zrovna neřekl...je pravda že o výbavách VW jsem se ted už delší dobu úplně do podrobna nezajímal,ale dřív to teda byla katastrofa.....to si VW nechalo zaplatit za každou píčovinku......Já tehdy(2002-2003) kupoval Passaty ve výbavě Highline(v té době to byl nejvyšší stupeň výbavy) a z motorem 1.9TDI-PD 96kw 6.kvalt to tehdy stálo tušim nějak 868.000kč a za tuto cenu to auto bylo sice v kůži,ale na plech.kolech,normál světla-né xenony,malý PC-né Maxík,bez mlhovek a rádio jen na kazetu ze 4ks repro ;) ..jak řikám byla to katastrofa....to až později to VW změnilo...snížily cenu na 789.900kč,ale v tu ránu to bylo bez kůže a výhřevu sedadel a byli přidány jen Bi-Xenony,16"Al.kola....tj.vše....to když to tak porovnám co má a co kdy měla např.Elegance u OII,tak to je bomba výbava a v takové výbavě tehdy pořídit Pašíka by vyšlo tak na melouna to bez přehánění....

V téhle době jak mi řekl jeden prodejce je fakt že se dá pořídit např.takovej Pašík ve výbavě Bussines 2.0TDI-CR DPF 103kw(což má kompletní vnitř.+vnější chrom.pakety/lišty),Bi-Xenony,mlhovky,comfortní sedadla,rádio+8.repro,Maxíka..prostě výbava dost podobná OII-Eleganci.)a to lehce nad 600.000kč,ale to je "díky"té krizi v automobil.průmyslu....řikal že už jim ani tak nejde o zisk jako o to aby jela výrobní linka a nestála....

Blbě jsem se vyjádřil. Na ceníky jsem nekoukal, ale myslel jsem to tak, že jsme u OII za leccos vděční a myslíme si co nemáme a menší volskwageny to dostanou automaticky.

Napadá mě, že třeba až FL OII má sklápěcí zrcátka, passat to měl už dávno; nový golf má co ani OII ne, atd.

To možná má nějaké vychytávky o něco dříve VW než Škoda,ale zas tak něco výrazného to určitě nebude.....Např.ty sklápěcí zrcátka už měl v příplatku i před-FL.....kolikrát jsem si při konfiguraci OII řikal proč jsou tam v nabídce u Elegance zrcátka s osvětlením když už to Elegance má a pak jsem si vždy pořádně přečetl že jde o sklápěcí zrcátka a bylo to v Eleganci za příplatek myslim něco přes 5000kč....

Ono zas takovej SII a OII-FL má zas AFS-Xenony což zatim nemá žádný VW.....

Když jsem ted projížděl nedavno letmo konfigurátor Golfa VI,tak mě tam nic bombastickýho nepřekvapilo že bych si řekl že to OII v nabídce nemá....

Já proč hlavně od VW upustil bylo právě kvůli těm jejich manírům z výbavami za které chtělo VW nehorázný prachy a nic extra navíc to rozhodně nebízelo ani auto jako takové... oproti OII.....tenkrát jsem přemýšlel v roce 2004 nad už blížící se obměnou nějakých Pašíků a když jsem viděl kolegu který si pořídil OII-Elegance s příplatkami ze kterýma to měl opravdu v plné náloži a když mi řekl cenu,tak jsem to přirovnal k VW a vyšlo mi že za tu cenu bych měl tak Pašíka na plecháčích,bez mlhovek a vzadu z kličkama na okna a ještě po té co jsem si půjčil OII na celý den,tak jsem okamžitě zahodil veškeré katalogy Pašíka a běžel do Škoda salonu...nebylo vůbec co řešit.

chcem sa pre zaujímavosť opýtať 3.0TDI je exkluzívne iba pre audi? :help:

řekl bych že pro audi a její blízké příbuzné, protože 3.0TDI bude i Porsche Cayenne. netuším, jak moc velký rozdíly jsou mezi 3.0D od BMW a MB

3.0TDI by měl být jen pouze v Audinách,VW-Phaeton,Porsche Cayenne.......Ono by ho Audi pustilo i dál do koncen.aut,ale neni kam..tento motor je pouze pro podélné uložení,což už nemá ani Passat,SII apod.,takže to je smůla.......

Třeba příště audi udělá V6TDI s minim.sevřením jako je to v případě 3.6 co dávaj do SII a pak půjde i lze do těchto aut,ale zatim si o tom můžeme jen nechat zdát

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.