raob design airbrush Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 mám dotaz, neví někdo jak udělat aby haldex zustal pořád zaplý a octavka byla plnokrevný 4x4 pohon?? nebo to dát na spínač??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 dela to nekdo v plzni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 já to viděl na přepínání, ale cena cca 25 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 21. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 tak to je tedy mazec no a jak se dá vypnout ABS??? stačí vyndat pojistku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Proč chceš vypínat ABS? Jde to pojistkou, ale je to bych řekl zbytečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 22. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 no na sněhovém povrchu a blbnutí mi to jako docela vadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Pokud nemáš v autě ESP, tak ABS pro blbnutí na sněhu určitě není na závadu. "Sociální" 4x4 se nechá celkem snadno rozhodit /alespoň dle mého skromného testování - zima letos stála za houby/ Tvůj požadavek se řešil výměnou ŘJ Haldex za upravenou, která měla rychlejší reakce /prý, ruku do ohně za to nedám/, snad přizpůsobovala chování rychlosti vozidla, atd. Cena jak tu psal Firer cca +-30000,- Ještě existuje varianta pro OII haldexy s přepínáním /napsal bych MUD, SNOW, TARMAC ale EVO z toho nikdy nebude / Jak je to smožností záměny novější jednotky do našich starých aut - nevím, tipuji nemožné, konstrukční odlišnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 22. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 no mám v autě ESP, to si vždy na blbnutí vypnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 A zivotnost stale zopnuteho Haldexu je asi tak kolko? To by ma zaujmalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoyo Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Pokud nemáš v autě ESP, tak ABS pro blbnutí na sněhu určitě není na závadu. "Sociální" 4x4 se nechá celkem snadno rozhodit /alespoň dle mého skromného testování - zima letos stála za houby/ Tvůj požadavek se řešil výměnou ŘJ Haldex za upravenou, která měla rychlejší reakce /prý, ruku do ohně za to nedám/, snad přizpůsobovala chování rychlosti vozidla, atd. Cena jak tu psal Firer cca +-30000,- Ještě existuje varianta pro OII haldexy s přepínáním /napsal bych MUD, SNOW, TARMAC ale EVO z toho nikdy nebude / Jak je to smožností záměny novější jednotky do našich starých aut - nevím, tipuji nemožné, konstrukční odlišnosti. Na nete som videl riadiacu jednotku haldex na O1, bolav modrej farbe prevedenie "SPORT" /999dolacov/. Nieje to full 4X4, ale malo by to mat ovela rychlejsie reakcie ako ta "klasicka"... Boli tam aj neake porovnavacie grafy.... ps: HALDEXU zopnutemu na 4X4 na stalo nedavam dlhu zivotnost...../20000km??/ Ale ten prepinac medzi "automatikou" a "full 4X4" moze byt zaujimavy... Ked treba na chvilku "vydrazdit" neake SUBARU... Ak ma niekto neake blizsie info, alebo aj skusenosti o tejto variante-dajte vediet... yoyo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.