j.karol Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Zdravim Vas, chtel jsem se zeptat mam Octavku kombika 4x4 a dostal jsem nabidku ze muzu mit novej motor (81kW a vic) ale nejsem si jist jestli mi tam pujde prevodovka kterou mam 6kv. Nema s tim nekdo zkusensoti? Dekuji za odpovedi a popripadne rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Hlavně 74kw co tam máš je systém PD ( čerpadlo - tryska ), zatímco 81 kw je klasická rotačka...takže hafo předělávek a to nemluvím o legálnosti ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Tady bych to resil motorem 96KW TDI PD.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 když už jinej motor tak tu 96tku ... btw proč budeš měnit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.karol Vloženo 23. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 když už jinej motor tak tu 96tku ... btw proč budeš měnit?? Ta 81 byl jenom priklad. Tu muzu mit skoro zadarmo. Jeste jsem nepatral jaky motory se presne delaj. Zajimalo me jaky problemy s tim muzou byt. Budu menit kvuli vykonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.karol Vloženo 23. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Tady bych to resil motorem 96KW TDI PD.. Jsou jeste jinaci nez jenom 96?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Jsou jeste jinaci nez jenom 96?? PD 74 kw co máš , nebo 96 PD ...jinej není co se dával do oktávie PD !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 a proc tak slozite menit motor?? udelej cip a mas to nebo dej vetsi turbo a cip....variant je vice ,ale to su tu obrat na prislusne organy TDIfuna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Jsou jeste jinaci nez jenom 96?? 11OKW daval se do golfa ale je jich strasne malo,kamos ho ma ted se mu rozletelo turbo a nemuze ho sehnat,radsi bez do 96KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 a proc tak slozite menit motor?? udelej cip a mas to nebo dej vetsi turbo a cip....variant je vice ,ale to su tu obrat na prislusne organy TDIfuna proc?protoze komplet motor 96kw sezenes kolem 20cky a hlavne je ten motor trochu lip udelany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 souhlasím s Foxem...taky se mi varianta 96tky moooc lííbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta103 Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Kolik maš v planu koní???s motorem 96kw + čip udělaš kolem 170koní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 proc?protoze komplet motor 96kw sezenes kolem 20cky a hlavne je ten motor trochu lip udelany nevim jestli chapes ty me nebo ja tebe,ale pokud motor 96 stoji 20 jako ze ano neni lepsi ta varianta udelat cip??? o to me slo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Z 85AJM motoru coz je jeste horsi jak 74kw jsme odladil 182 koni a 412Nm. Je potreba vstriky, turbo vedeni vzduchu a FMIC plus custom SOFTWER.. a nake drobnosti C cidlo atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 je mozny na 74kw PD povesit 130kovy turbo nebo jen to z 96kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 24. Březen 2009 Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 96kW = 130 koní . Podmínkou je, že musí být z napříč uloženého motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j.karol Vloženo 25. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 a ma nekdo oznaceni toho motoru (96kW)? Je u nej mozne nechat 6qv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 kod 96tky je ASZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 (editace) Ahoj, ja mmám 4x4 66 kW a me by zase zajimalo zda by tam šel napasovat ten 6ti kvalt z toho PD? Popř. ještě výměna za 81kW... Editováno: 6. Duben 2009, autor: Davee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turanec Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Ahoj, ja mmám 4x4 66 kW a me by zase zajimalo zda by tam šel napasovat ten 6ti kvalt z toho PD? Popř. ještě výměna za 81kW... tohle by mně taky zajímalo.je to možné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 (editace) Reakce na výměnu převodovky 6q místo 5q 4x4: Přeju hodně štěstí při shánění převodovky 6q + 4x4 Převodovka, spojka, poloosy... Reakce na úplně první příspěvek: Motor bych neměnil a když, tak za stejnou "generaci"... takže určitě nééé za 81kw rotačku, ale za 96kw/110kw PD. Ale i na 74kd se dá udlat spoustu legrace... brzdy, turbo, trysky, sw, spojka, cooler - pokud jsi člověk s běžným příjmem, tak se dřív dostaneš na limit své peněženky než limit motoru Editováno: 16. Duben 2009, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Přeju hodně štěstí při shánění převodovky 6q + 4x4 Převodovka, spojka, poloosy...Motor bych neměnil a když, tak za stejnou "generaci"... takže určitě nééé za 81kw rotačku, ale za 96kw/110kw PD. Ale i na 74kd se dá udlat spoustu legrace... brzdy, turbo, trysky, sw, spojka, cooler - pokud jsi člověk s běžným příjmem, tak se dřív dostaneš na limit své peněženky než limit motoru 66 je rotačka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 do 4x4 se davaly 66 kW motory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 (editace) Pro Davee: Nechápu tvou reakci Ano, 66kw je opravdu "rotačka" - nikde jsem nepsal, že je to jinak... Pro houmíka: Ano dávali, od začátku výroby do 09/00, potom ho nahradil motor PD 74kw. Editováno: 16. Duben 2009, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 lukash: diky jsem zase o neco chytrejsi, co se tady clovek vsechno nedozvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.