cultiver Vloženo 3. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Tak mě se zdálo, že je obložení v háji, protože to holt v zimě dělá bordel, ale letos zvlášť - asi zvláštní vlhkost či co, a ještě jsem si myslel, že 120 nemůže vydržet a ono jo ... po vyčištění bez problému. Co se týče bzdění, nevim jak nastavit, jestli u ručky nebo pružiny, ale spíš obojí, zkontrolovat zdvih ručky a pak výměna pružin, přestože by měly vydržet životnost čelistí, jsou to jen pružiny a ty se opotřebují ... Zatim brzdí dobře, holt renault to nebude nikdy ... Díky za informaci. Po Velikonocích to zkusím otevřít a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 (editace) Tenhle problem uz mam co jsem octavku koupil 66kw 03. Dela mi to hlavne kdyz je teplo. vse meneno. bubny pakny ATE, super brzdovka. Trochu se to zlepsi kdyz mi to sestelujou samostavy. Jinak odvzdusneno VAG,ale nic . V praci jezdim s VW r.v. 96 a super pak sednu do moji a nekdy myslim ze to auto nezabrzdi. Na stk vse ok. Ted jeste brzd.valec,ale mam tam asr ,abs takze financne dost narocny. uz nevim pedal zabira dole a je gumovej. Kdyz nekdo poradi budu rad. MENIL JSTE UZ NEKDO HL: BRZD:VALEC???? Editováno: 4. Duben 2009, autor: italik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cultiver Vloženo 5. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 Tenhle problem uz mam co jsem octavku koupil 66kw 03. Dela mi to hlavne kdyz je teplo. vse meneno. bubny pakny ATE, super brzdovka. Trochu se to zlepsi kdyz mi to sestelujou samostavy. Jinak odvzdusneno VAG,ale nic . V praci jezdim s VW r.v. 96 a super pak sednu do moji a nekdy myslim ze to auto nezabrzdi. Na stk vse ok. Ted jeste brzd.valec,ale mam tam asr ,abs takze financne dost narocny. uz nevim pedal zabira dole a je gumovej. Kdyz nekdo poradi budu rad. MENIL JSTE UZ NEKDO HL: BRZD:VALEC???? Ahoj, no koukám, že se tohle týká dost aut. Zatím se tu někdo kdo měnil hlavní brzdový válec neobjevil, ale taky jsem to už zvažoval, ale zatím se mi do toho nechce dokud nebudu mít jistotu, že je to opravdu tím. Takže výměna destiček a paken nepomohla říkáš? Tak to kouknu kolik mám vzadu obložení a kdyžtak to jen vyčistím. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 (editace) Vymena bubnu a paken asi pri 130000km pomohlo v tom , ze auto prestalo pri brzdeni piskat.Byla to hruza. A S PEDALEM BYL TAKY CHVILY POKOJ. Kdyz byl pedal zas dole tak seridily samostavy a zas byl chvily klid. ted je ale zase dole. musim tam zase zajed at se na to kouknout. do toho valce se mi taky nechce .na dilnu jsem se jeste nedostal a dnes jsem jel se zatazenou ručkou na prvni zub. jinak bych asi už nezabrzdil. pedal byl uplne dole Editováno: 8. Duben 2009, autor: italik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 (editace) dneska jsem byl v servisu. vycistili bubny seridili samostavy a je to zas super Editováno: 10. Duben 2009, autor: italik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Co sa robi pri zoradovani samostavov????????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 nejde o nic sloziteho jenom se pritahnou pakny k bubnu,kdyz nepotrebujes vycistit bubny ,tak se ani nemusi sundavat kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 A ako je to u kotucov? Mne brzdy zaberaju tiez az za polovicou a nastup brzdneho ucinku je zozaciatku dost slaby, proste ked chcem rychlo zastavit musim na to poriadne skocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 nejde o nic sloziteho jenom se pritahnou pakny k bubnu,kdyz nepotrebujes vycistit bubny ,tak se ani nemusi sundavat kola Ale ved toto je hlavna uloha automatickeho vymedzenia vole pakni-to sa deje ked zoslapnes brzdu a strunka potiahne klin medzi vydlicku a paknu. Ako sa k tomu dostanete,ked nerozoberate bubon. Zozadu cez stit brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 ja nejsem odbornik,ale videl jsem ze vysroubujou 1 sroub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 (editace) Hej, cez ten jeden srob sa da dostat ku klinku co vymedzuje volu. Jedine,ze by ho uvolnili a opetovne naslapali brzdu. Editováno: 12. Duben 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Ja opravdu nevim. pred rokem mi vymenili bubny a pakny ATE. Po ujeti asi 1000km prvne pak kazdych 15OOO km coz je u me pul roku tam zajedu a oni mi neco sestelujou pres tu diru , kdyz vyndaj sroub. ja sedim v aute a hlasim jak mi ten pedal vyhovuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cultiver Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Ja opravdu nevim. pred rokem mi vymenili bubny a pakny ATE. Po ujeti asi 1000km prvne pak kazdych 15OOO km coz je u me pul roku tam zajedu a oni mi neco sestelujou pres tu diru , kdyz vyndaj sroub. ja sedim v aute a hlasim jak mi ten pedal vyhovuje. Tak to bude asi jen v těch samostavech, protože nic jiného se ani přes to štelovat na bubnech nedá, nebo se mýlím? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Vyslovene "stelovat" sa neda nic!!!!! Jedine manuane rozjazdit samostav! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 tak se pridam do klubu kotouce predek i zadek a uz jsem z toho zoufalej, taky to brzdi od pulky pedalu .. draha polovicka ma fabii, taky kotouc predek a zadek a tam je to naprosto o necem jinem .. jak narocna je vymena toho brzdoveho valce? jdu nastudovat DP, jestli to tam dohledam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Demontaz / montaz hlavniho brzdoveho valce brzdovy_valec.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Tak mel sem problemy take jak sem psal. Vymenil sem kotouce,trochu se to zlepsilo. Ted sem dal nove desky a zabira mi to daleko lepe nez predtim,takze sem uz skoro spokojeny,jeste vymenim zadek a je to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 ja jsem objednal novou podtlakovou hadici, tak zkusim jeste tuhle moznost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 (editace) Ja som riesil tiez podtlak. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=66151 Editováno: 27. Duben 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Pumpou si myslím nic nevyřešíte.Je to vše v uvolnění pohyblivých častech brzd na kolech+nastavení ruční brzdy a funkčnosti samostavů.Uvolnění plov. čepů př. brzd+destiček.Vzadu pohyblivý válečky,pák ruční brzdy,a volně pohyblivé klínky samostavů.U kot.vzadu(volné destičky+plovoucí čepy brzdičů).A samozřejmě dobře odvzdušněné brzdy.Při výměně destiček a ponechání starších kotoučů jsou bzdy gumové a brzdí níže než si sednou.Jinak těsnost hadice k posilovači+posilovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 To mas pravdu ,ale ja si osobne mylsim ze mam problem bohuzel jeste v brzd. valci,kteri mi ve skodovce zkur... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra_b Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Ahoj, tak ja se take pridam - mam Octu 1.9 TDI 81 kW a vse brzilo uplne v pohode. Ted jsem menil rozvody, tlumice a take kotouce vzadu a brzdove desticky vsude plus vymena brzdovky. Najednou se mi zda ze auto brzdi jinak/hur. Pedal zabira niz, ruzne tvrdne podle toho jak s pedalem pumpuju a co se mi zda uplne divne je ze kdyz stojim a na brzdu poradne slapnu, brzdy zabrzdi, ale pod tlakem nohy jde pomalu pedal dolu az k dorazu. Driv si myslim ze kdyz jsem na pedalu stal tak se ani nehnul. Nevite cim to je? Neni to treba jen nedokonale odvzdusnenim? Menil teda nekdo ty brzdove valce nebo co z duvodu zminovaneho zaneseni bordelem po vymene brzdovky??? Cekal jsem ze s novou brzdovkou to bude brzdit jeste lepe (ta stara pry uz byla hruza) a ne toto (( Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Destičky jsi měnil i ve předu a nechal jsi staré kotouče?Jestli jo, tak si to za čas sedne.Když tak zkus dát brzdám trochu zabrat a nech vychladnout a uvidíš že to bude lepší.To že pedál klesá dělá to že si brzdy ještě nesedly.Jinak odvzduš, může být také špatné ale jestli když šlápneš a pedál je dost vysoko tak je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cultiver Vloženo 3. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Tak jsem se o víkendu na ty bubny vrhnul, vymenil jsem kompletní obsah - nové pakny, prasátka, pružiny, odvzdušnil jsem to a i pedál šel vejš. Tak jsem si říkal, co takhle to ještě jednou odvzdušnit, kdyby tam zbylo ještě nějaký promile vzduchu, bylo to ale nejspíš tim, že si ty nové pakny si ještě nesedly. A ejhle v tý rychlosti a spěchu jsem ukroutil závit u odvzdušńováku, takže zítra kupuju další prasátko. Takže nemá smysl odvzdušňovací šroub moc utahovat. Všem ostatním sílu a zdar. V úterý snad brzdy prověřím jedu 200 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cultiver Vloženo 17. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2009 Tak jsem se o víkendu na ty bubny vrhnul, vymenil jsem kompletní obsah - nové pakny, prasátka, pružiny, odvzdušnil jsem to a i pedál šel vejš. Tak jsem si říkal, co takhle to ještě jednou odvzdušnit, kdyby tam zbylo ještě nějaký promile vzduchu, bylo to ale nejspíš tim, že si ty nové pakny si ještě nesedly. A ejhle v tý rychlosti a spěchu jsem ukroutil závit u odvzdušńováku, takže zítra kupuju další prasátko. Takže nemá smysl odvzdušňovací šroub moc utahovat. Všem ostatním sílu a zdar. V úterý snad brzdy prověřím jedu 200 km Takže brzdy jdou, jako fík. Kotouče v zadu to sice nejsou, ale po tom co jsem to odvzdušnil, tak jsou brzdy na reakci rychlejší. Takže odvzdušnění by mělo v mnoha případech pomoct. Ahoj všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.