Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ty wole...kluci neblbněte nebo nám Vorlajz neprodá tu svou onanii kol5 a nebo tam dá takovou přirážku že se z toho všichni potamto.Jinak zitra touhle dobou bude představení nového vozu...1,9 trochu dražší inhalace neboli ten kdo nemá čtyři díry jakoby nežil!!!

No jo odpadl dřív než otevřel co ??? Ožrala jedem :smich: :smich: :smich:

Tak na to predstavení sa už všetci tešíme jak malí kluci Romane... kol5

A ted vážně!!! Dnes mi vola známej a ptal se co má koupit za OII tak jsem mu řikal že rozhodně ne dvoulitra v naftě.Pořád to plati nebo tam je nějaké to zlepšení co se týče poruchovosti této motorizace.Co Karlos?

Ja myslim ze urcite zlepseni ne? Uz to prece neni 16V ale jen 8V.

Já jsem slyšel, že je tam problém jen s převodovkou 6ti stupň. Motor je v poho ne? Nevím. ;)

Celkem často odcházela čerpadla..ale mám pár známých, kterým do dneška dvoulitr funguje bezproblémů. Dneska už bych do něho asi šel. Už jenom kvůli většího turba, dynamiky atd atd.

Já asi taky. Tenkrát sem se rozhodoval 1.9 nebo 2.0 a kamarád mi poradil 1.9. Právě z důvodu poruchovosti převodovky.

Storm: jako výhodu vidím 6 stupnovou převodovku ale po těch zkušenostech co popisoval třeba JirkaK nevím,nevím...

Tak jsem tedka koukal do bazaru na kola a vidim, ze 18ky Luny ze SUperba 2 jsou dneska prodane a Ol@f jel dneska pro kola ze? Takze jsem ho odhalil nejspis, kluka jednoho :p:smich:

Romane, ale oni maji 16V, myslim ze JirkaK taky, a od roku 2006 nebo kdy, jsou to uz 8V. Vysvetloval mi to Cosby a rikal, ze tech 8V uz by se nebal. Navic do nej rovnou sel, ma ho v tom passatu.

Jo takhle.Jasně.No uvidíme ale radit známym je vždycky nevděčná práce...

Tak mě poradil dobře. Zatím bez problémů. Musím to zaklepat. :palec2: :palec2: :palec2:

  • Autor

no ale jestli se mu bude motor srát, tak to není tvoje chyba! ;)

jinak si ze mě klidně dělejte predel, je mi to volný! lol

A ted vážně!!! Dnes mi vola známej a ptal se co má koupit za OII tak jsem mu řikal že rozhodně ne dvoulitra v naftě.Pořád to plati nebo tam je nějaké to zlepšení co se týče poruchovosti této motorizace.Co Karlos?

vole 1,8 TSI nie? :smich::kol-48: ten je naj ;)

Jasně Maroš má pravdu.. lol:smich:

vole 1,8 TSI nie? :smich::kol-48: ten je naj ;)

A k tomu DSG a padla pod volant :p:prc:

Tak ty lidi co znám a co měli 2.0TDI-PD už to většina po leasingu prodala a nahradila jinou motorizací (většinou v benzínu a pár za 1.9TDI-PD+chip)..a z takovym 2.0TDI-PD MR2009 nikoho neznám......Jinak už jsem to tu nikde psal...Jen jeden známej z branže co jezdí pro hotel už má více jak 3/4 roku Passata 2.0TDI-CR DPF 103kw (v lednu když jsem s nim po tel.mluvil měl nějakých 87.000km) a za sebou už měl výměnu nějaké hlavní vstřik.lišty.....pak mu to začlo na volnoběh škubat s celym autem,tak měnily po peripetiich z VW vstřiky+zas tu hlavní vstřik.lištu...a řikal že se mu začala ztrácet voda..né moc,ale sem tam musí něco dolejt,ale to zatim prý že servis neřeší a fakuje ho.....Na druhou starnu řikal že se ale z TDI-CR jezdí moc pěkně,což teda můžu potrvrdit,měl jsem ho na dva pujčenýho z Jarova když mi u SII měnily řízení a proti PD to je opravdu jiná muzika....DPF u CR je prý taky v pohodě,prý s tim neměl zatim problém.

Já nevim..po těch zkušenostech co jsem s nim měl (PD) už mi to nesmí do baráku......Možná za nějakej ten rok až vychytaj ty TDI-CR a já budu pak zas obměnovat nějaký ty auta,tak do nějakýho půjdu,ale to si dám sakra pozor co kupuju....Ono ale podle mě ty CommonRaily nebude nic úchvatně spolehlivýho.....znám lidi co maj CR ve Fordu,Opelu,MB,BMW,Fiatu(multijet) a každej už měl z commonrailem nějaké problémy....nejčastěji slyšim Vstřiky... ;)

A k tomu DSG a padla pod volant :p:prc:

DSG je pro holky :smich: :smich: :smich: :smich: (joke) ale potom nemám radosť z radenia :( po meste by sa oplatilo, ale ja by som nevedel bez radenia asi jazdiť :feve: :feve:

Jasně Maroš má pravdu.. lol:smich:

vďaka za oporu lolB):smich:

Karlos: díky za reakci :palec2:

Vorlajz: v klidku.Jsme v hospůdce a tady je jiná morálka :)

Jinak všem dobrou noc.Jdu spát aspon po dlouhé době"dřiv".

P.S a nezapomente v naši hospůdce pak zhasnout. :p

  • Autor

no to je vono... proč jsem se bál 2.0 TDI Scouta... :feve:

Tu ludia kupuju hlavne 2,0 TDI. Malo kto ma 1,9. Ale jasne ze nemec kupi radsej dvojliter kvoli dialniciam ako 1,9.

Tak i 2.0TDI-PD 8V se dělal od začátku,ale ten byl jen v kombinaci z DPF...a druhá levnější verze byla 2.0TDI-PD 16V bez DPF....

Známej ho má v SI 2.0TDI-PD DPF 8V (2006) a kdybych tu měl vypsat čím prošel,tak tu opět napíšu román.....Je pravda že mu nerupla hlava,ale zas mu přestal mazat motor a měnilÿ mu ho komplet.na záruku (autokomplex Menšík-Praha) a jinak stejné závady jako u 16V..starty,vstřiky+navíc dost problému z DPF... atd.atd.atd......Ten je od doby co má tohohle SI v servisu jak doma.....na předchozím SI 1.9TDI-PD 96kw nesáhnul 4.roky(více jak 350.000km) vůbec na nic...teda krom před.nápravy...

Dobrou. Romane. -_- -_- -_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.