Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ty wole...kluci neblbněte nebo nám Vorlajz neprodá tu svou onanii kol5 a nebo tam dá takovou přirážku že se z toho všichni potamto.Jinak zitra touhle dobou bude představení nového vozu...1,9 trochu dražší inhalace neboli ten kdo nemá čtyři díry jakoby nežil!!!

Vloženo

A ted vážně!!! Dnes mi vola známej a ptal se co má koupit za OII tak jsem mu řikal že rozhodně ne dvoulitra v naftě.Pořád to plati nebo tam je nějaké to zlepšení co se týče poruchovosti této motorizace.Co Karlos?

Vloženo

Celkem často odcházela čerpadla..ale mám pár známých, kterým do dneška dvoulitr funguje bezproblémů. Dneska už bych do něho asi šel. Už jenom kvůli většího turba, dynamiky atd atd.

Vloženo
A ted vážně!!! Dnes mi vola známej a ptal se co má koupit za OII tak jsem mu řikal že rozhodně ne dvoulitra v naftě.Pořád to plati nebo tam je nějaké to zlepšení co se týče poruchovosti této motorizace.Co Karlos?

vole 1,8 TSI nie? :smich::kol-48: ten je naj ;)

Vloženo

Tak ty lidi co znám a co měli 2.0TDI-PD už to většina po leasingu prodala a nahradila jinou motorizací (většinou v benzínu a pár za 1.9TDI-PD+chip)..a z takovym 2.0TDI-PD MR2009 nikoho neznám......Jinak už jsem to tu nikde psal...Jen jeden známej z branže co jezdí pro hotel už má více jak 3/4 roku Passata 2.0TDI-CR DPF 103kw (v lednu když jsem s nim po tel.mluvil měl nějakých 87.000km) a za sebou už měl výměnu nějaké hlavní vstřik.lišty.....pak mu to začlo na volnoběh škubat s celym autem,tak měnily po peripetiich z VW vstřiky+zas tu hlavní vstřik.lištu...a řikal že se mu začala ztrácet voda..né moc,ale sem tam musí něco dolejt,ale to zatim prý že servis neřeší a fakuje ho.....Na druhou starnu řikal že se ale z TDI-CR jezdí moc pěkně,což teda můžu potrvrdit,měl jsem ho na dva pujčenýho z Jarova když mi u SII měnily řízení a proti PD to je opravdu jiná muzika....DPF u CR je prý taky v pohodě,prý s tim neměl zatim problém.

Já nevim..po těch zkušenostech co jsem s nim měl (PD) už mi to nesmí do baráku......Možná za nějakej ten rok až vychytaj ty TDI-CR a já budu pak zas obměnovat nějaký ty auta,tak do nějakýho půjdu,ale to si dám sakra pozor co kupuju....Ono ale podle mě ty CommonRaily nebude nic úchvatně spolehlivýho.....znám lidi co maj CR ve Fordu,Opelu,MB,BMW,Fiatu(multijet) a každej už měl z commonrailem nějaké problémy....nejčastěji slyšim Vstřiky... ;)

Vloženo
A k tomu DSG a padla pod volant :p:prc:

DSG je pro holky :smich: :smich: :smich: :smich: (joke) ale potom nemám radosť z radenia :( po meste by sa oplatilo, ale ja by som nevedel bez radenia asi jazdiť :feve: :feve:

Vloženo

Tak i 2.0TDI-PD 8V se dělal od začátku,ale ten byl jen v kombinaci z DPF...a druhá levnější verze byla 2.0TDI-PD 16V bez DPF....

Známej ho má v SI 2.0TDI-PD DPF 8V (2006) a kdybych tu měl vypsat čím prošel,tak tu opět napíšu román.....Je pravda že mu nerupla hlava,ale zas mu přestal mazat motor a měnilÿ mu ho komplet.na záruku (autokomplex Menšík-Praha) a jinak stejné závady jako u 16V..starty,vstřiky+navíc dost problému z DPF... atd.atd.atd......Ten je od doby co má tohohle SI v servisu jak doma.....na předchozím SI 1.9TDI-PD 96kw nesáhnul 4.roky(více jak 350.000km) vůbec na nic...teda krom před.nápravy...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...