cokapid Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Ahojte, chtel jsem posilit kabel kostry jelikož mám silnější audio a to si to vyžaduje. Chtěl jsem přidat tedy druhý kostřící kabel ale zaskočilo mě když jsem chtěl starý vyndat. Je ukostřen na dvou místech na bloku motoru a i karoserii. Pročpak? a jak to teď řešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancarhifi Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 ...v čem je problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 27. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 ...v čem je problém... Jak to funguje a co to stojí? Ale můj dotaz směřoval malinko jinam , proč je kostra přichycená na dvou místech , jak na bloku motoru tak v karoserii viz foto? kam mám natáhnout novou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Protože motor je uchycenej přes silentbloky a ty proud zrovna moc nevedou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 27. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 No a proč o tedy je vedené až na teb blok motoru? Bude tedy stačit když tu novou kostru to posílení dám jen do té karoserrie pod ten malý šroub? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 27. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 A nevíte náhodou kolik je přůřez kabely origgo kostry? kvůli svorkám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancarhifi Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 ...ukostřovací místa zachovej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyRS Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 Jako trošku nechápu, vždyť ten kabel má průřez dost velkej, dokáže to přenést proud ke startéru, který má určitě větší odběr než zesilovač. A jen tak na okraj, nebylo by lepší natáhnout zem od zesilovače někde blízko toho zesilovače ??? Nevim jak to máš v autě řešený, ale kratší kabel = menší odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 No a proč o tedy je vedené až na teb blok motoru? Bude tedy stačit když tu novou kostru to posílení dám jen do té karoserrie pod ten malý šroub? Protože motor taky potřebuje ukostřit, kvůli startéru, altíku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 27. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 No tak mám trochu problém s tím že když osolím ráio pohasínají mě světla, kluci na autohifi mě doporučili posílit i kostru od baterky , údajně ta co tam je stavěná pro spotřebiče které jsou v autě běžně a zsilovače to je něco navíc....samozřejmě že mám i zesilovače ukostřené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 (editace) a proc ten minusovej kabel nepripojis normalne na svorku u baterky tak jako plus? to chces rict, ze kdyz mas + i - natahly od baterky ze ti pohasinaji svetla? kolik W mas zesik? Editováno: 27. Březen 2009, autor: Kubiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyRS Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 To mě pohasínaly světla u feldy taky, když neběžel motor a měl jsem vosolenou muziku Jinak, máš zapojený zesáky přes kapacitor ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 No v tvojom pripade by som si dal skontrolovat elektrovyzbroj a neriesil by som nejaku kostru. Akumulator je na to aby akumuloval elektriku,takze ma mat dostatocnu kapacitu a nie na 5 minut nejakej cinnosti. Ved 70 Ah znamena ze dokaze za hodinu dat max prud 70 A. A ze to aj vydrzi davat hodinu,tak to si pis ze nema skapat koli tomu za 10 minnut. S tym dokazes zvarat a nie ze to nestaci zivit nejaku elektroniku. Si zmeraj pod zatazou napetie na svorkach,ved to aj alternator asi nedava co treba. Ako bolo spominane vyssie. OD baterky ide kabel na kostru hruby a kratky,takze min. odpor. Cela kasna je jedna velka kostra ktora nema obmedzenia ci uz priemeru alebo dlzky. A pri zosilovaci davas zase kusok kablu jak prst. Clovece take draty v robote mame na 6000 Voltovych motoroch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seth Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 tak jsem vyštrachal starší číslo časopisu car and hifi kde jsou nějaké rady a tipy od EMMA ( experti přes autohifi ) pro napájecí kabely v autě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cokapid Vloženo 28. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 Jeden zesik má 500Wats a druhý 4x70 , kapacitor mám jen na ten co zivý subwoofer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 kup tú vec co sem dal fancarhifi napoj do nej origo kabel a nový a ten nový das len na karoseriu, povodný nechas aj na karoserí aj na motore. Ale ci ti to pomoze, to ani srnka netusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.