nohic Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 zdar, vsimnul jsem si jedne veci... kdyz stojim na volnobeh, mam climantronic na rezim auto, tak slyslim od motoru takovy nesoumerny zvuk vrneni... tohle se fakt blbe popisuje, ale asi nekteri vi, co myslim. je to takovy to vrrrr vrrr VRRR vrrr vrrr VRRR vrrr vrrr ... :-D myslim, ze je asi nejaka remenice uz vydrena... ale ktera, nebo je to neco jinyho? jestli to neni nahodou remen na alternatoru, protoze climatronic fakt zere energii jaxvina... na rezim econ me o nedela... nebo napinaci kladka? ...no neni od oleje, tak by mela bejt v pohode... potrebuju to vyresit, dokud mam jeste zaruku na skryte vady ;-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 (editace) když to s vyplou klimou nedela a se zaplou jo tak je problem v kompresoru klima,nebo se proste ten motor vrtí protože ho na volnobeh drží za koukle klima Editováno: 30. Březen 2009, autor: Roman Fabian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 30. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 když to s vyplou klimou nedela a se zaplou jo tak je problem v kompresoru klima,nebo se proste ten motor vrtí protože ho na volnobeh drží za koukle klima drzi za koule klima... to myslis jako jak? a nevim, me pripada, ze kompresor jede v pohode... poznam to ale poradne asi az v lete, ne? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Taky myslím, že to může být řemenice / el. mag. spojka od klima kompresoru. Já to zrovna teď řeším taky - začalo to jako mírný šelest, jako trocho hlučnejší ventilátor topení, a po 2 km silnější, to už jsem poznal, že je něco špatně. Myslel jsem si, že altík. Než jsem dojel další 2 km do servisu, tak rachot jako pra.e. V servisu zjistili, že se postupně přidírala až pak i kousla ta spojka na klimakompresoru. Nejhorší, že přitom "ohoblovala"´i tisícihran na hřídeli kompresoru. Takže nestačí jen vyměnit spojku, celký komresor nový, vypouštění klimy, atd. atd. radši to nepodceňuj a nech co nejdřív zkontrolovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 31. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Taky myslím, že to může být řemenice / el. mag. spojka od klima kompresoru. Já to zrovna teď řeším taky - začalo to jako mírný šelest, jako trocho hlučnejší ventilátor topení, a po 2 km silnější, to už jsem poznal, že je něco špatně. Myslel jsem si, že altík. Než jsem dojel další 2 km do servisu, tak rachot jako pra.e. V servisu zjistili, že se postupně přidírala až pak i kousla ta spojka na klimakompresoru. Nejhorší, že přitom "ohoblovala"´i tisícihran na hřídeli kompresoru. Takže nestačí jen vyměnit spojku, celký komresor nový, vypouštění klimy, atd. atd.radši to nepodceňuj a nech co nejdřív zkontrolovat... ok, dik. hned zitra zajedu ke kolegovi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 1. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 takze, problem je v termostatu. kdyby se nekomu neco podobnyho stalo, tak muzu napsat, jak poznat, ze mam spatny termostat ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agino Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 daj vedieť, tiež mi robí niečo podobné a kolísajú mi otáčky. Cez zimu sa mi nezohrieval motor, pri veľkých mrazoch ani po 30km. Myslel som na čidlo teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 4. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 daj vedieť, tiež mi robí niečo podobné a kolísajú mi otáčky. Cez zimu sa mi nezohrieval motor, pri veľkých mrazoch ani po 30km. Myslel som na čidlo teploty. no je to jednoduche... pojezdi s autem, az se motor zahreje a potom stuj na miste na volnobeh a nech bezet motor. pokud ti po nejake dobe, tak minimalne 15min poleze teplota nahoru, mas vadny termostat... ale preventivne vymen cidlo teploty atd. to neni na skodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 5. Duben 2009 Sdílet Vloženo 5. Duben 2009 A to mělo vliv na "vrrr VRRR vrrr VRRR" co jsi popisoval ve svém úvodmín příspěvku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 6. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 A to mělo vliv na "vrrr VRRR vrrr VRRR" co jsi popisoval ve svém úvodmín příspěvku? jo, blblo to. protoze kdyz jsem mel treba klimu na econ, tak teplota se mi ukazovala normalne, rucicka se dostala v pohode na 90 stupnu a nevrcelo to. jako servisak mi rikal, ze se s tim uz setkal vicekrat, s tim vrcenim a ze je to bezna vec, protoze klima ma desne velky odpor na altik atd. koukali jsme se na remenici, kompresor a vypada to v pohode, je to uplne tichucky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.