Přejít na obsah

volnobeh a climatronic


nohic

Doporučené příspěvky

zdar,

vsimnul jsem si jedne veci... kdyz stojim na volnobeh, mam climantronic na rezim auto, tak slyslim od motoru takovy nesoumerny zvuk vrneni... tohle se fakt blbe popisuje, ale asi nekteri vi, co myslim. je to takovy to vrrrr vrrr VRRR vrrr vrrr VRRR vrrr vrrr ... :-D

myslim, ze je asi nejaka remenice uz vydrena... ale ktera, nebo je to neco jinyho? jestli to neni nahodou remen na alternatoru, protoze climatronic fakt zere energii jaxvina... na rezim econ me o nedela... nebo napinaci kladka? ...no neni od oleje, tak by mela bejt v pohode... potrebuju to vyresit, dokud mam jeste zaruku na skryte vady ;-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když to s vyplou klimou nedela a se zaplou jo tak je problem v kompresoru klima,nebo se proste ten motor vrtí protože ho na volnobeh drží za koukle klima

drzi za koule klima... to myslis jako jak? a nevim, me pripada, ze kompresor jede v pohode... poznam to ale poradne asi az v lete, ne? ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky myslím, že to může být řemenice / el. mag. spojka od klima kompresoru. Já to zrovna teď řeším taky - začalo to jako mírný šelest, jako trocho hlučnejší ventilátor topení, a po 2 km silnější, to už jsem poznal, že je něco špatně. Myslel jsem si, že altík. Než jsem dojel další 2 km do servisu, tak rachot jako pra.e. V servisu zjistili, že se postupně přidírala až pak i kousla ta spojka na klimakompresoru. Nejhorší, že přitom "ohoblovala"´i tisícihran na hřídeli kompresoru. Takže nestačí jen vyměnit spojku, celký komresor nový, vypouštění klimy, atd. atd.

radši to nepodceňuj a nech co nejdřív zkontrolovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky myslím, že to může být řemenice / el. mag. spojka od klima kompresoru. Já to zrovna teď řeším taky - začalo to jako mírný šelest, jako trocho hlučnejší ventilátor topení, a po 2 km silnější, to už jsem poznal, že je něco špatně. Myslel jsem si, že altík. Než jsem dojel další 2 km do servisu, tak rachot jako pra.e. V servisu zjistili, že se postupně přidírala až pak i kousla ta spojka na klimakompresoru. Nejhorší, že přitom "ohoblovala"´i tisícihran na hřídeli kompresoru. Takže nestačí jen vyměnit spojku, celký komresor nový, vypouštění klimy, atd. atd.

radši to nepodceňuj a nech co nejdřív zkontrolovat...

ok, dik. hned zitra zajedu ke kolegovi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

daj vedieť, tiež mi robí niečo podobné a kolísajú mi otáčky. Cez zimu sa mi nezohrieval motor, pri veľkých mrazoch ani po 30km. Myslel som na čidlo teploty.

no je to jednoduche... pojezdi s autem, az se motor zahreje a potom stuj na miste na volnobeh a nech bezet motor. pokud ti po nejake dobe, tak minimalne 15min poleze teplota nahoru, mas vadny termostat... ale preventivne vymen cidlo teploty atd. to neni na skodu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to mělo vliv na "vrrr VRRR vrrr VRRR" co jsi popisoval ve svém úvodmín příspěvku? :)

jo, blblo to. protoze kdyz jsem mel treba klimu na econ, tak teplota se mi ukazovala normalne, rucicka se dostala v pohode na 90 stupnu a nevrcelo to. jako servisak mi rikal, ze se s tim uz setkal vicekrat, s tim vrcenim a ze je to bezna vec, protoze klima ma desne velky odpor na altik atd. koukali jsme se na remenici, kompresor a vypada to v pohode, je to uplne tichucky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...