Publikováno Duben 1, 200916 r Čau chlapi, potřebuju radu nikde jsem to tu nenašel. Při sešlápnutí plynu a puštění, otáčky nespadnou ale ještě vyletí a až pak spadnou. Děje se to jak za jízdy tak i na volnoběh Vetšinou při zahřátém motoru, ale není to pravidlo. Takže jakmile to chci trochu rozjet tak při přeřazení je motor stále ve "vylétlých" vysokých otáčkách jako bych dál tlapal na plyn a pěkně potahá, jako by se neuzavřel přívod nafty.. Zvlášť v zimě to bylo o hubu hned hrabačky.. Na diagnostice žádná chyba Dík za radu
Duben 1, 200916 r Olej se ti neztrácí? Mrkni do sání a hlavně do cooleru jestli není plný oleje. Pak ještě těsnění pod vstřiky. Potom se ten motor těžko zastavuje když jde do maxima.
Duben 1, 200916 r Autor Olej se ti neztrácí? Mrkni do sání a hlavně do cooleru jestli není plný oleje. Pak ještě těsnění pod vstřiky. Potom se ten motor těžko zastavuje když jde do maxima. olej v poho do výměny netřeba nedolévat, sání v poho to jsem kontroloval Dělá to i když motor nevytáčím Další poznatek auto se nezahřeje ani po 15Km na provozní teplotu dle ukazatele -většinou nereaguje.Dnes se zadařilo "delší" trasa a asi po 25Km zahřáto na provozní teplotu a problémy ustaly. Otáčky nelítaj. - Mohl by to dělat snímač teploty, že by se tam v ŘJ něco hádalo. )Dík
Duben 9, 200916 r Chce to na vag. To že se ti to neohřeje může být zaseklý termostat. Vrchní hadice ke chladiči je studená a pak se ohřeje, nebo se pozvolna ohřívá?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.