Publikováno Duben 6, 200916 r Mám trochu problém. Když jedu, tak se mi zdá, že turbo netlačí tak, jak by mělo. Vůbec necítím ten výkon, co býval a akcelerace není to pravé. Potom na to dupnu, skoro do 5000ot to tlačí, potom zařadím a najednou turbou vůbec nefouká a už ani nezačne. Tak vypnu a zapnu klíček a zase jede, ale pořád nějak divně. Vypne to i klidně při naprosto klidné jízdě kolem 2500ot. Poprvé mi VAG řekl, že je něco se škrtící klapkou, nevím přesně, tak jsem to smazal, jel to zase projet. Opět nastala stejná situace, ale už mi to pořád háže tuto hlášku: PLS poraďte, co by to mohlo být. Díky
Duben 6, 200916 r Autor Zkusím v pátek, ted nejsem doma, tak zatím sonduji příčinu zde :-) Ale díky moc za tip
Duben 8, 200916 r Pluto, nejsem odborník, ale myslím si, že alfa a omega pro turbo je podtlak, funkční hadičky, volný chod lopatek v turbu. Jo, a ty otáčky - 5000, nedráždi ho! Nevím totiž jak se chová přidřené turbo. Přeji Ti, aby to byla pouze ta hadička. Radek.
Květen 28, 201015 r Mám něco podobného - auto jede OK, pak přestane táhnout - vůbec necítím turbo, vypnu a znova zapnu a zas to na rozjezd jde. Nemáte plís někdo nápad co se s tím děje ?
Květen 29, 201015 r atr: nemáš to podobný, tobě to padá do nouzáku...nech si to napíchnout na VAG, může to být víc věcí
Květen 30, 201015 r nejlepší by bylo udělat ve vagu log skupin 3,10,11 od 1500 do 4000ot. na plný plyn do kopce