Pluto Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Mám trochu problém. Když jedu, tak se mi zdá, že turbo netlačí tak, jak by mělo. Vůbec necítím ten výkon, co býval a akcelerace není to pravé. Potom na to dupnu, skoro do 5000ot to tlačí, potom zařadím a najednou turbou vůbec nefouká a už ani nezačne. Tak vypnu a zapnu klíček a zase jede, ale pořád nějak divně. Vypne to i klidně při naprosto klidné jízdě kolem 2500ot. Poprvé mi VAG řekl, že je něco se škrtící klapkou, nevím přesně, tak jsem to smazal, jel to zase projet. Opět nastala stejná situace, ale už mi to pořád háže tuto hlášku: PLS poraďte, co by to mohlo být. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Nemas nahodou seknute lopatky na turbu? Chodi ti ta tycka z banky k turbu plynule? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pluto Vloženo 6. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Zkusím v pátek, ted nejsem doma, tak zatím sonduji příčinu zde :-) Ale díky moc za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Pluto, nejsem odborník, ale myslím si, že alfa a omega pro turbo je podtlak, funkční hadičky, volný chod lopatek v turbu. Jo, a ty otáčky - 5000, nedráždi ho! Nevím totiž jak se chová přidřené turbo. Přeji Ti, aby to byla pouze ta hadička. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atr Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 Mám něco podobného - auto jede OK, pak přestane táhnout - vůbec necítím turbo, vypnu a znova zapnu a zas to na rozjezd jde. Nemáte plís někdo nápad co se s tím děje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 atr: nemáš to podobný, tobě to padá do nouzáku...nech si to napíchnout na VAG, může to být víc věcí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 nejlepší by bylo udělat ve vagu log skupin 3,10,11 od 1500 do 4000ot. na plný plyn do kopce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jazvec200 Vloženo 11. Červen 2010 Sdílet Vloženo 11. Červen 2010 (editace) Nemas niekde dieru ze ti tlak unika ked ti pise ze plnici tlak nedosazen, N75 neefunguje tak ako ma alebo dalsia mozna chyba ze mas predrate podtlakove hadicky a v najhorsom pripade ta plechovka na turbe . keby boli prdrene lopatky tak by ti to pisalo plnici tlak prekroceny horni mez . Čislo chyby 17964 regulace plníciho tlaku - mez regulace nedosažena Přicina : magneticky ventil omezeni plníciho tlaku (N75) zablokovany nebo vadny ,mezi turbodmychadlem a motorem netesnost ,turbodmychadlo vadne Možný projevy: nizky vykon motoru Doporučený postup: kontrola plniciho tlaku ,kontrola (N75) diagnozu akcnich clenu, kontrola tesnosti toto je podla visu odstranenie chyby Editováno: 11. Červen 2010, autor: jazvec200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.