Publikováno Duben 16, 200916 r Zdravím vás, může mi, prosím, někdo poradit, jestli je rozdíl v převodovkách u octavie 1,9 TDi 66 kW a 81 kW? 66 kW je z roku 2000 (faceliftovaná) a 81 kW je z roku 2001. Díky za každou odpověď.
Duben 16, 200916 r Myslim ,ze zakladny rozdiel je uz v tom ze sa k nim montovali prevodovky s inym kodovym oznacenim co hovori o tom ze maju ine odstupnovanie jednotlivych prevodovych stupnov. Ale v principe su myslim zamenitelne.
Duben 16, 200916 r Zdravím vás,může mi, prosím, někdo poradit, jestli je rozdíl v převodovkách u octavie 1,9 TDi 66 kW a 81 kW? 66 kW je z roku 2000 (faceliftovaná) a 81 kW je z roku 2001. Díky za každou odpověď. Bylo by vhodné otázku více rozvést, proč to řešíš? Typů je mnoho a je to velké laborování pokud se tím něco sleduje. Pokud jde jen o výměnu za poškozenou, je to v podstatě jedno. Liší se řadicími táhly, "packu" spojkového ložiska, převody(nic zásadního).
Duben 17, 200916 r 81kw verze má o něco kratší 5ku fakt? Řekl bych že je to naopak ale jestli je to pravda, tak to nechápu teda
Duben 17, 200916 r Teraz som to pozeral v Diel.p a ta 81kw ma vazne o nieco pomalsiu 5-ku a mysli ,ze aj 4-ku. Ale zas 3-ka je o nieco rychlejsia.
Duben 17, 200916 r Autor Bylo by vhodné otázku více rozvést, proč to řešíš?Typů je mnoho a je to velké laborování pokud se tím něco sleduje. Pokud jde jen o výměnu za poškozenou, je to v podstatě jedno. Liší se řadicími táhly, "packu" spojkového ložiska, převody(nic zásadního). V podstatě mi šlo o to, jestli jsou zaměnitelné - jestli můžu k motoru 66 kW přidělat převodovku z motoru 81 kW?
Duben 17, 200916 r kluci nezaměňujte pojem typ a kód převodovky do všech dieselů kromě SDi a motorů 1,8 a 2,0 se dával typ 02J do 1,4 16V, 1,6/55-75kW a SDi se dával typ 02K do klasický 1,4 byl typ 002 a pro 4x4 je typ 02C pro každej typ motoru se dávalo jiný kódování ale i pro jeden typ a výkon motoru bylo použito několik kódování převodů už jsem na tohle téma psal takřka totéž v jiným topicu odpověď na otázku jestli jsou převodovky zaměnitelný zní ANO jsou za podmínky dodržení montáže stejnýho typu kódy převodů se pak musí porovnávat podle přidělovací tabulky Upraveno Duben 17, 200916 r od Raceman
Duben 18, 200916 r kluci nezaměňujte pojem typ a kód převodovkydo všech dieselů kromě SDi a motorů 1,8 a 2,0 se dával typ 02J do 1,4 16V, 1,6/55-75kW a SDi se dával typ 02K do klasický 1,4 byl typ 002 a pro 4x4 je typ 02C pro každej typ motoru se dávalo jiný kódování ale i pro jeden typ a výkon motoru bylo použito několik kódování převodů už jsem na tohle téma psal takřka totéž v jiným topicu odpověď na otázku jestli jsou převodovky zaměnitelný zní ANO jsou za podmínky dodržení montáže stejnýho typu kódy převodů se pak musí porovnávat podle přidělovací tabulky Dufam,ze sa nenahnevas,ale v tomto vlakne nikto typ a kod prevodovky nezamenil-ani mylne neopisal. To ostatne co pises je O.K
Duben 18, 200916 r není důvod se hněvat ale právě že Indi psal "Typů je mnoho a je to velké laborování pokud se tím něco sleduje" proto jsem napsal to co jsem napsal aby se předešlo nějakým nedorozumění jako to vidím dost často v případech týkající se převodovek že někdo napíše že má typ DUU, DUW atd a jestli je možný tam dát jinej typ jenže to co uvede není typ ale kódový označení převodování
Květen 19, 200916 r ahoj, nevíte jaký je rozdíl u FMH (110 kw) a ERF( 96 kw) nemůžu nikde najít převodový poměry...
Květen 19, 200916 r No pokial sa jedna o prevodovky do Oct1 ,tak je to ozaj zvlastne ani ja ich nikde nemam( spolu je tam cez 20 kodov)
Květen 19, 200916 r mělo by se jednat o převodovky k Tdi PD. Ta první se tuším dávala do leonu a golfa a tu druhou má známej natisknutou na štítku v kufru jeho 96kw octávie I. Jde mi o to, aby ta pro 110 kw, nebyla zase moc rychlá a mojich 110 utahaných koníků si s tim poradilo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.